🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  3. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  4. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  5. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11158.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

ویوو بزودی از نخستین تراشه خود رونمایی می‌‌کند

به‌تازگی در منبعی قابل‌اعتماد تصویری از تراشه منتسب به برند ویوو با نام کد «Yueying» منتشر شده که خبر از رونمایی قریبظ الوقوع نخستین تراشه تولیدشده توسط ویوو با نام احتمالی ویوو V1 می‌دهد. تصویر ...

به‌تازگی در منبعی قابل‌اعتماد تصویری از تراشه منتسب به برند ویوو با نام - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گیلان استان گیلان - کد «Yueying» منتشر شده که خبر از رونمایی قریبظ - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گیلان استان گیلان - الوقوع نخستین تراشه تولیدشده توسط ویوو با نام احتمالی ویوو V1 می‌دهد.

تصویر منتشرشده از این تراشه شمایی از نقشه فیزیکی آن را نشان می‌دهد. تاریخ معرفی دقیق نخستین - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گیلان استان گیلان - تراشه تولیدشده توسط ویوو بیان نشده، اما طبق اطلاعات منتشرشده - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گیلان استان گیلان - این تراشه به‌زودی معرفی خواهد شد. انتشار تصویر این تراشه نشان می‌دهد که تولید انبوه آن - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گیلان استان گیلان - آغاز شده یا فرایند لازم برای انجام این کار به‌زودی تکمیل می‌شود.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گیلان استان گیلان

احتمالاً نخستین تراشه ویوو در - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گیلان استان گیلان - گوشی‌های سری x70 این برند که در ماه آینده عرضه می‌شوند، استفاده خواهد شد. تاکنون دو برند تجاری Vivo SoC و Vivo Chip برای تراشه‌های تولیدشده توسط ویوو معرفی شده‌اند. تراشه‌های ویوو به‌عنوان پردازنده‌های مرکزی، مودم‌ها، تراشه‌های کامپیوتر، مدارهای چاپ‌شده و تراشه‌های قابل‌استفاده در حافظه‌های کامپیوتر، عرضه خواهند شد.

ویوو برای پژوهش در مورد تراشه‌های خود و توسعه آن ها با سامسونگ مشارکت - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گیلان استان گیلان - می‌کند و در طول - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گیلان استان گیلان - این فرایند داده‌های بسیار مهم را فراهم می‌کند. ویوو - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گیلان استان گیلان - برای تولید تراشه‌های آن و گسترش فعالیت‌های مربوط به پژوهش در مورد تراشه‌ها و توسعه - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گیلان استان گیلان - آن‌ها، قصد دارد تیمی متشکل از ۵۰۰ تا ۶۰۰ نفر در واحد تولید تراشه‌های خود ایجاد کند. این برند برای سرمایه‌گذاری - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گیلان استان گیلان - عظیم در حوزه اینترنت  5G، هوش مصنوعی و - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گیلان استان گیلان - سایر فناوری‌های نوین، هم برنامه‌هایی دارد.

برند چینی اوپو که مشارکت - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گیلان استان گیلان - نزدیکی با ویوو دارد، نیز در حال - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گیلان استان گیلان - طراحی و ایجاد تراشه ساخت خود است که انتظار می‌رود به‌صورت رسمی همراه با گوشی فایند X4 این برند اوایل سال میلادی آینده عرضه شود؛ البته هر دو برند قصد دارند رویکرد شیائومی را دنبال کنند که به تازگی تراشه پردازنده - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گیلان استان گیلان - تصویر خود با نام Surge C1 را عرضه کرده است..

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone