🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر تاکستان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  2. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  3. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  4. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  5. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11157.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

پانوس پانای به یکی از مشاوران اصلی ساتیا نادلا تبدیل می شود

«پانوس پانای» مدیر بخش ویندوز مایکروسافت که سال گذشته سمت مدیر ارشد واحد جدید ویندوز و سخت‌افزار مایکروسافت را از آن خود کرد، اینک به عنوان مشاور اصلی ساتیا نادلا، مدیر اجرایی مایکروسافت به کار خود ...

«پانوس پانای» - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر تاکستان استان زنجان - مدیر بخش ویندوز مایکروسافت که سال گذشته سمت مدیر ارشد واحد جدید ویندوز و سخت‌افزار مایکروسافت را از آن خود کرد، اینک به عنوان مشاور اصلی ساتیا نادلا، مدیر اجرایی مایکروسافت به - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر تاکستان استان زنجان - کار خود ادامه می‌دهد و در جایگاه معاون اجرایی - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر تاکستان استان زنجان - در تیم ارشد رهبری مایکروسافت حضور خواهد داشت.

در ابتدای سال جاری میلادی پانوس پانای (Panos Panay) توانسته بود سکان‌داری بخش ویندوز و دستگاه‌های مرتبط مایکروسافت را بدست بگیرد؛ درحالی که قبل از آن به عنوان سرپرست ارشد بخش سرفیس فعالیت داشت. اکنون با ورود او به تیم رهبری ارشد مایکروسافت، برای اولین بار - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر تاکستان استان زنجان - از سال ۲۰۱۸ و پس از خروج تری میرسون (Terry Myerson)، یک مدیر بخش ویندوز توانسته است چنین جایگاهی را تصاحب کند. در کنار او فیل اسپنسر (Phil Spencer) به عنوان سرپرست بخش ایکس باکس نیز حضور خواهند داشت و به صورت مستقیم در امر مشاوره به ساتیا نادلا دخیل هستند.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر تاکستان استان زنجان

زمانی که مدیر بخش ایکس باکس وارد تیم رهبری ارشد مایکروسافت شد، سیلی از سرمایه‌گذاری‌ها به سوی بخش او روانه گردید. اکنون ممکن است چنین حالتی برای قسمت - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر تاکستان استان زنجان - ویندوز هم دوباره تکرار - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر تاکستان استان زنجان - شود. مخصوصاً با توجه با این که ساتیا نادلا در طی سال‌های اخیر سعی داشته است به سمت سرویس‌های تحت وب مهاجرت کند، اما اکنون به نظر می‌رسد که بار دیگر - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر تاکستان استان زنجان - توجه او به بخش ویندوز جلب شده است.

پانوس پانای یکی - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر تاکستان استان زنجان - از چهره‌های سرشناس سال‌های اخیر در مایکروسافت - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر تاکستان استان زنجان - محسوب می‌شود که با معرفی دستگاه‌هایی - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر تاکستان استان زنجان - مانند سرفیس دوئو توانسته بود نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد. حالا بخش ویندوز با مدیریت او برای اولین بار پس از سال‌های طولانی اقدام به معرفی نسخه جدیدی کرده است که بسیاری از ویژگی‌های گذشته در آن دستخوش تغییر شدند. پانای در بخش سرفیس علاوه بر توجه به نیازهای خریداران، توسعه‌دهندگان را هم در اولویت قرار داده بود و اکنون در حال ادامه همان مسیر در ویندوز است. او به بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی اعتقاد ویژه‌ای دارد و سعی دارد با زنده کردن برخی از نوستالوژی‌های ویندوز مانند Clippy توجه بیشتری را جلب کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone