🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر دستجرد استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر دستجرد استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  3. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11155.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

مقامات آمریکا ظاهرا مجوز خرید تراشه خودرو را برای هواوی صادر کرده‌اند

به گزارش رویترز به نقل از منابع آگاه، مقامات ایالات متحده به برخی تامین کنندگان تراشه مجوز فروش چیپ مورد نیاز هواوی را در صنعت خودرو صادر کرده است. با این مجوز هواوی می‌تواند به ...

به گزارش رویترز به نقل از منابع آگاه، مقامات ایالات متحده به برخی تامین کنندگان تراشه مجوز فروش چیپ مورد نیاز هواوی را در صنعت خودرو صادر کرده است. با این مجوز هواوی می‌تواند به ارزش صدها میلیون دلار چیپ خودرو مورد نیاز خود را خریداری کند. گفتنی است بخش تولید خودرو این شرکت چینی کماکان با محدودیت‌های تجاری آمریکا دست و پنجه نرم می‌کند.

هواوی، بزرگترین - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر دستجرد استان قم - سازنده تجهیزات مخابراتی در جهان، به فرمان اجرایی ترامپ در لیست سیاه تجاری ایالات متحده قرار گرفت و مشکلات بسیاری برای این شرکت به وجود آمد. دولت بایدن نیز سیاست‌های قبلی را ادامه داد و حتی محدودیت‌ها باعث شد این شرکت نتواند مجوز فروش تراشه‌‌های تجهیزات 5G را داشته باشد. با - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر دستجرد استان قم - این وجود اکنون منابع آشنا به بازار به رویترز اعلام کرده‌اند که ایالات متحده مجوزهایی را به تامین‌کنندگان داده است تا تراشه‌های مورد نیاز صنعت خودروسازی مانند نمایشگر و سنسورهای ویدیویی را به هواوی بفروشند. این خبر در حالی منتشر می‌شود که هواوی تجارت خود را به سمت بخش‌های دیگری مانند صنعت خودروسازی هدایت کرده که کمتر مستعد تحریم‌های تجاری ایالات متحده می‌شوند.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر دستجرد استان قم

موافقت با چنین درخواستی منتقدان خاص خود را دارد. تام کاتن سناتور جمهوری‌خواه ایالات متحده که در گذشته به شدت از هواوی انتقاد می‌کرد در بیانیه‌ای گفت:

این موضوع از طرف دولت بایدن قابل قبول نیست که فشار خود روی کمپین ممنوعیت شرکت‌های جاسوسی چینی مانند هواوی را کاهش دهد.

سناتور مارکو روبیو نیز پاسخ به گزارش رویترز این اقدام را نمونه دیگری از عدم موفقیت رئیس جمهور بایدن در حفظ امنیت اقتصادی و - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر دستجرد استان قم - ملی آمریکا خوانده است. به گفته او هواوی سابقه طولانی مدت در اقتدارگرایی دیجیتالی پکن دارد و از دولت بایدن خواسته تا محدودیت‌های این شرکت و - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر دستجرد استان قم - دیگر شرکت‌های فناوری چینی را افزایش دهد.

سخنگوی هواوی از اظهارنظر درباره مجوز صادر شده خودداری کرد اما گفت:

ما خود را به عنوان ارائه‌دهنده جدید قطعات خودرو هوشمند معرفی خواهیم کرد و هدف ما این است که به تولیدکنندگان خودروها کمک کنیم تا خودروهای بهتری بسازند.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر دستجرد استان قم

ایالات متحده به دلیل حفظ امنیت ملی و منافع سیاست خارجی خود، در چند سال گذشته تلاش زیادی کرده - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر دستجرد استان قم - است تا از رشد کسب‌وکار‌های ارتباطی اصلی چین مانند هواوی جلوگیری کند. به دنبال همین موضوع شرکت چینی بزرگترین افت درآمد خود را در نیمه اول سال ۲۰۲۱ - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر دستجرد استان قم - اعلام - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر دستجرد استان قم - کرد. با این وجود باید دید صنعت خودروسازی آن‌ها - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر دستجرد استان قم - به موفقیت خواهد رسید یا خیر

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone