🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  3. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  4. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39376.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

مدیرعامل کوالکام از توافق با اپل در آینده می گوید

کوالکام و اپل در سال گذشته درگیر منازعات قضایی بی پایانی بوده اند با این حال مدیرعامل کوالکام اطمینان دارد که این دو کمپانی در آینده مسائلشان را حل کرده و با یکدیگر کنار خواهند ...

کوالکام و اپل در سال گذشته درگیر منازعات قضایی بی پایانی بوده اند با این حال مدیرعامل کوالکام اطمینان دارد که این دو کمپانی در آینده مسائلشان را حل کرده و با یکدیگر کنار - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - خواهند آمد.

درگیری های قانونی این دو کمپانی آمریکایی زمانی آغاز شد که اپل در سه کشور آمریکا، بریتانیا و چین به بهانه استفاده از تاکتیک های انحصارطلبانه و دریافت حق امتیازهای بیش از - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - حد از کوالکام شکایت کرد.

کمپانی سازنده چیپست نیز متقابلا شکایتی را از اپل تنظیم کرده و به بهانه عدم پرداخت حق - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - پتنت هایش به دنبال ممنوعیت فروش آیفون بود.

در ادامه این چرخه بی پایان اپل در اقدامی متقابل، علیه کوالکام پرونده تشکیل داده و این - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - شرکت را به نقض حقوق حداقل هشت پتنت در زمینه مدیریت انرژی در چیپست های اسنپدراگون 800 و 820 متهم کرده است.تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقیبا این حال «استیو مالنکوف»، مدیرعامل کوالکام در کنفرانس D.Live وال استریت ژورنال - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - با اشاره - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - به سابقه طولانی این کمپانی در حل منازعاتی از این دست، تاکید کرد که آنها در نهایت با اپل به توافق رسیده و به همکاری با یکدیگر ادامه خواهند داد.

از نظر او تمام این - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - مشکلات به پرداخت هزینه فناوری هایی مربوط می شود که اساسا وجود آیفون به - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - آنها وابسته است. او پیش از این در کنفرانس Brainstorm Tech کلرادو هم از احتمال حصول توافق سخن گفته بود:

وضعیت ما داستان جدیدی نیست. این - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - مشکلات معمولاً خارج از دادگاه حل می شود و هیچ دلیل وجود ندارد که باور کنیم این بار چنین راه حلی ممکن نباشد.

مالنکوف در این کنفرانس تاکید کرد که از نظر او هزینه های اپل برای استفاده از فناوری های کوالکام نوعی سرمایه گذاری است و - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - اپل باید درباره میزان این سرمایه گذاری تصمیم گیری کند.

پیش از این خبرهایی مبنی بر احتمال واگذاری سهم کوالکام در تولید چیپست های آیفون به مدیاتک منتشر شده بود که - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - در صورت به واقعیت پیوستن لطمه بزرگی را به این کمپانی وارد می کند.

احتمالا این خبرها - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - به گوش مالنکوف نیز رسیده و او به همین دلیل تلاش دارد تا زمینه های مصالحه با اپل را فراهم کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone