تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  2. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  3. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20492.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

کوالکام Quick Charge 5 را معرفی کرد؛ توان بالای ۱۰۰ وات و شارژ نصف باتری در ۵ دقیقه

کمپانی کوالکام از فناوری شارژ سریع ۱۰۰ واتی جدیدش با نام «Quick Charge 5» رونمایی کرد که در عمل می‌تواند یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را ظرف ۵ دقیقه از ۰ تا ۵۰ درصد شارژ ...

کمپانی کوالکام از فناوری شارژ سریع ۱۰۰ - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بابلسر استان مازندران - واتی جدیدش با نام «Quick Charge 5» رونمایی کرد که در عمل می‌تواند یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را ظرف ۵ دقیقه از ۰ تا ۵۰ درصد - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بابلسر استان مازندران - شارژ کند.

این شرکت آمریکایی قصد دارد با عرضه فناوری شارژ سریع نسل پنجم دوباره به عنوان بهترین گزینه در زمینه تکنولوژی مورد بحث شناخته شود. چرا که اختلاف بین توانایی شارژ سریع نسل چهارم و پنجم کوالکام بسیار فاحش بوده و - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بابلسر استان مازندران - سرعت تغذیه باتری در این نمونه جدید به اندازه قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. با استفاده از این فناوری از سرعت ۱۰۰ وات پشتیبانی شده، باتری ۱۰ درصد خنک‌تر می‌ماند و دستگاه در زمینه راه اندازی ۷۰ درصد بهینگی بیشتری خواهد داشت.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بابلسر استان مازندران

بر اساس آزمایش‌های کوالکام، با استفاده از این فناوری یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بابلسر استان مازندران - می‌تواند ظرف ۵ دقیقه از ۰ تا ۵۰ درصد شارژ شود؛ یک شارژ کامل هم حدودا ۱۵ دقیقه طول خواهد کشید. این امکان با روی آوردن به قابلیت شارژ دوگانه فراهم شده که در واقع باتری را به دو بخش ۲۲۵۰ میلی‌آمپر ساعتی تقسیم می‌کند که به صورت سری به یکدیگر وصل شده‌اند تا ولتاژ افزایش یابد. ضمنا در این تکنولوژی از شارژ سه‌گانه هم پشتیبانی می‌شود.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بابلسر استان مازندران

شارژرهای این فناوری لازم است که خروجی ولتاژی بین ۳.۳ تا ۲۰ ولت و ۳.۳ یا ۵ آمپر ارائه کنند. Quick Charge 5 بر پایه سیستم انتقال برق USB PPS طراحی شده، اما از فناوری‌های قدیمی نسل دوم به بعد هم پشتیبانی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بابلسر استان مازندران - می‌کند. علاوه بر این دستگاه‌های مبتنی بر USB PD و همچنین محصولات اپل (آیفون ۷ به بعد) نیز سازگاری کامل خواهند داشت.

کوالکام مدعی است سیستم جدیدش از نظر نحوه انتقال برق هم ایمن‌تر از نسل‌های قبلی است؛ در واقع فناوری Quick Charge 5 از هشت لایه امنیتی ولتاژ، سه لایه محافظ کلی، سه لایه محافظ حرارت و سه محافظ زمانی برخوردار بوده و همچنین در مقابل نوسان برق و افزایش ولتاژ تا ۲۵ ولت ایمن است.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بابلسر استان مازندران

به علاوه چیپ‌های کنترلی شارژ جای‌گذاری شده در تلفن‌های هوشمند در راستای حفظ امنیت دستگاه بدون بررسی به شارژر متصل شده اطمینان نمی‌کنند؛ به این ترتیب که فناوری به صورت خودکار توانایی‌ها و ظرفیت قابل ارائه توسط شارژر را شناسایی کرده و در عین نظارت بر حرارت باتری، تغذیه مناسب و ایمن را - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بابلسر استان مازندران - دریافت می‌کند.

طبق ادعای کوالکام از تکنولوژی Quick Charge 5 در موبایل‌های هوشمندی که در سه ماهه سوم سال جاری روانه بازار می‌شوند استفاده خواهد شد. در حال حاضر چیپست‌های اسنپدراگون ۸۶۵ و ۸۶۵ پلاس از فناوری شارژ مورد بحث پشتیبانی می‌کنند، البته نه به معنای آنکه گوشی‌های - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بابلسر استان مازندران - فعلی حاضر در بازار - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بابلسر استان مازندران - به - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بابلسر استان مازندران - این قابلیت مجهز - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بابلسر استان مازندران - هستند. چرا - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بابلسر استان مازندران - که لازم است چیپ ویژه این تکنولوژی در موبایل جای‌گذاری شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone