🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  3. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39378.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

پتنت جدید هوآوی نحوه تعامل با ساعت های هوشمند را تغییر می دهد

به تازگی درخواست ثبت پتنت هوآوی از سوی سازمان حقوق مالکیت معنوی مورد پذیرش قرار گرفته که اشاره به قاب حساس به لمس و فشار ساعت های هوشمند دارد که می تواند نحوه تعامل با ...

به تازگی درخواست ثبت پتنت هوآوی از سوی سازمان حقوق مالکیت معنوی مورد پذیرش قرار گرفته که اشاره به قاب حساس به لمس و فشار ساعت های هوشمند دارد که می تواند نحوه تعامل با ساعت های هوشمند را به طور اساسی تغییر دهد.

کاربر می تواند فرمان های مختلفی را از طریق سوایپ، لمس، چرخاندن یا فشار صادر کند

در این پتنت شرح داده شده که کاربر می تواند به واسطه حرکات مختلفی از جمله سوایپ، لمس، چرخاندن یا فشار فرمان - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - های لازم را صادر کند. این قابلیت ها موجب می شوند که هوآوی بدون نیاز - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - به افزودن کلیدهای بیشتر، امکان استفاده از طیف وسیعی از فرمان ها را تنها از طریق قاب ساعت - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - فراهم کند.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

بر اساس اطلاعاتی که در این پتنت منتشر شده، قاب ساعت دارای 8 منطقه جداگانه است. - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - همچنین کاربر می تواند به منظور اجرای برخی فرمان ها چندین نقطه از بین این 8 منطقه را لمس نماید.

به نظر می رسد قابلیت قاب حساس به فشار نحوه تعامل با ساعت های هوشمند را متحول نماید. این قابلیت ها می توانند علاوه - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - بر امکاناتی که پیش از این برای سوایپ کردن در - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - منوها از طریق نمایشگر به کار می رفت، برای اجرای سریع برخی دستورات به کار رود.

همچنین با توجه به اینکه لمس کردن نمایشگر کوچک ساعت های هوشمند موجب می - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - شود که دید نمایشگر محدود شود، لذا - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - روش جدید هوآوی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - می تواند اجرای بسیاری از دستورات حین مشاهده نمایشگر را فراهم آورد.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

یکی دیگر از قابلیت های مناطق 8 گانه می تواند کاربرد به عنوان کنترلر بازی ها، رد یا قبول تماس ها یا نادیده گرفتن اعلان ها باشد.

انتظار می رود این قابلیت - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - ها در ساعت های هوشمند آتی هوآوی به کار رود. یادآوری می کنیم که از زمان معرفی ساعت هوشمند قبلی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - این کمپانی چینی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - ، هوآوی واچ 2 کمتر از یک سال می گذرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone