🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  2. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  3. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  4. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  5. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39375.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

عرضه 920 میلیون موبایل بهره مند از حسگر اثر انگشت در 2017

استفاده از حسگر اثر انگشت و سایر روش های احراز هویت بیومتریک در سال های اخیر افزایش قابل ملاحظه ای یافته، به گونه ای که اکنون بسیاری از موبایل های میان رده نیز به این ...

استفاده از حسگر اثر انگشت و سایر روش های احراز هویت بیومتریک در سال های اخیر افزایش قابل ملاحظه ای یافته، به گونه ای که اکنون بسیاری از موبایل های میان رده نیز به این حسگرها مجهز شده اند. بر اساس گزارش شرکت تحقیقات تأمین کنندگان بازار «Digitimes Research»، در سال 2017 به تعداد 920 میلیون موبایل بهره مند از حسگرهای اثر انگشت در سراسر جهان به بازار عرضه شده - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - اند. پیش بینی می شود این میزان در سال 2018 به بیش از یک میلیارد دستگاه افزایش یابد.

این عدد نشان می دهد که - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - بیشتر تلفن های هوشمندی که در سال  2017 روانه بازار شده - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - اند، دارای حسگر اثر انگشت بوده اند. به عبارت دیگر در حدود 64 درصد از موبایل های عرضه شده (در حدود دو سوم) دارای این حسگر بوده اند.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی
کمپانی چینی ویوو در رویداد CES 2018 خبر از ساخت اولین تلفن هوشمند بهره مند از حسگر اثر انگشت تعبیه شده زیر نمایشگر داد. البته هنوز هیچ اطلاعاتی از این موبایل منتشر نشده. حسگر یاد شده در این تلفن هوشمند توسط کمپانی سیناپتیکس توسعه داده شده است.

البته همه حسگرهای اثر انگشتی که - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - روی موبایل های قرار می گیرند نیز مشابه نیستند. در - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - حالی که بیشتر آنها به صورت جدا از نمایشگر - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - تعبیه می شوند، ولی چند روز پیش در رویداد CES 2018 کمپانی چینی ویوو از ساخت اولین موبایل - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر خبر داد. البته هنوز - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - هیچ اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات یا امکانات این تلفن هوشمند منتشر نشده است.

انتظار می رود در سال جاری میلادی استفاده از حسگرهای اثر انگشت تعبیه شده زیر نمایشگر در بین تولید کنندگان رواج پیدا کند.

کمپانی Digitimes Research اعلام کرده تا سال 2020 میزان فروش موبایل های بهره مند از حسگر اثر انگشت تا 1.25 میلیارد دستگاه افزایش - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - خواهد یافت. همچنین پیش بینی شده که در این سال - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - سهم موبایل های دارای این حسگر تا سال 2020 به میزان 75 درصد افزایش خواهد یافت. بدین ترتیب - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - به نظر می رسد در آینده تقاضای بازار نسبت به این سنسورها افزایش خواهد یافت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone