🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوش در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوش در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  2. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  5. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15273.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی می میکس ۴ با دوربین سلفی زیر نمایشگر از راه می‌رسد

شیائومی برخلاف پارسال که هیچ تلفنی را از سری می میکس معرفی نکرد، امسال ابتدا از موبایلی به نام می میکس فولد به عنوان اولین موبایل تاشوی خود پرده برداشت و حالا در تدارک رونمایی ...

شیائومی برخلاف پارسال که هیچ تلفنی را از سری می میکس معرفی نکرد، امسال ابتدا از موبایلی به نام می میکس فولد به عنوان اولین موبایل تاشوی خود پرده برداشت و حالا در تدارک رونمایی از دستگاه دیگری - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر خوانسار استان اصفهان - به نام می میکس ۴ است. حالا اطلاعات جدیدی درباره این گوشی هوشمند منتشر شده است.

به گفته یک منبع موثق در توییتر به نام Ice Universe، شیائومی می میکس ۴ قطعا دوربین سلفی زیر نمایشگر - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر خوانسار استان اصفهان - خواهد داشت. این فناوری پیش‌تر در محصولی از شرکت ZTE استفاده شده بود ولی شیائومی اکنون برای اولین بار می‌خواهد آن را به کار بگیرد.

منبع گزارش امروز می‌گوید احتمالش بسیار بالاست که می میکس ۴ نمایشگری با لبه‌های خمیده داشته باشد. این شیوه طراحی طرفداران - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر خوانسار استان اصفهان - و مخالفان خاص خودش را دارد. با این حال، اگر نگاهی به می ۱۱ و سایر اعضای خانواده می - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر خوانسار استان اصفهان - ۱۱ بیندازیم، می‌توانیم انتظار - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر خوانسار استان اصفهان - داشته باشیم که - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر خوانسار استان اصفهان - خمیدگی نمایشگر این دستگاه بسیار کم باشد. پس پیش‌بینی نمی‌کنیم که صفحه نمایشی شبیه هواوی میت ۴۰ پرو پلاس - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر خوانسار استان اصفهان - را ببینیم.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر خوانسار استان اصفهان
شیائومی می میکس

می میکس ۴ احتمالا با چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ به بازار می‌آید و باید نمایشگری با وضوح +QHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی داشته باشد. این محصول هم باید درست مثل می ۱۱ از حسگر اثر انگشتی استفاده کند که به صورت همزمان نقش اسکنر ضربان قلب را بازی می‌کند.

پیش‌تر در گزارش دیگری - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر خوانسار استان اصفهان - علاوه بر تایید قرارگیری دوربین سلفی زیر نمایشگر گفته شده - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر خوانسار استان اصفهان - بود که می میکس ۴ در بخش دوربین احتمالا از لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX766، یک لنز فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی و یک لنز تله‌فوتوی ۴۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۵ برابری بهره می‌برد. از قابلیت‌های احتمالی این دوربین می‌توانیم به زوم هیبریدی ۱۲۰ برابری، - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر خوانسار استان اصفهان - زوم ویدیویی ۱۵ برابری، فیلم‌برداری - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر خوانسار استان اصفهان - اسلوموشن ۱۹۲۰ فریم بر ثانیه‌ای و فیلم‌برداری 8K اشاره کنیم.

با توجه به این که شیائومی به تازگی از می میکس فولد - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر خوانسار استان اصفهان - پرده برداشته، احتمالا در آینده نزدیک می میکس بعدی را معرفی نمی‌کند، در نتیجه می‌توانیم منتظر انتشار گزارش‌های بیشتری درباره این گوشی در هفته‌های آتی باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سپنتا نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام و عرض ادب روزتون بخیر میشه بگید تعمیرگاه شما آیا سردشت خوانسار اعزام نیرو داره
پاسخ: بله در سردشت شهر خوانسار خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone