🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بویین زهرا استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  3. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  4. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  5. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36509.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

اینستاگرام برای پیدا کردن ربات‌ها اسکرول کردن کاربران را تحت نظر می گیرد

این روزها بحث حفظ امنیت اطلاعات شخصی کاربران در فضای مجازی به مسئله داغی تبدیل شده است. در پی رسوایی اخیر فیسبوک به واسطه کمپانی کمبریج آنالیتیکا که منجر به لو رفتن اطلاعات بیش از 87 میلیون کاربر این شبکه ...

این روزها بحث حفظ امنیت اطلاعات شخصی کاربران در فضای مجازی به مسئله داغی تبدیل - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بویین زهرا استان زنجان - شده است. در پی رسوایی اخیر فیسبوک به واسطه کمپانی کمبریج - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بویین زهرا استان زنجان - آنالیتیکا که منجر به لو رفتن اطلاعات بیش از 87 میلیون کاربر این شبکه اجتماعی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بویین زهرا استان زنجان - شد، بسیاری از شبکه‌های اجتماعی اعلان‌های خاصی در فضای مجازی به اطلاع کاربر رسانده - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بویین زهرا استان زنجان - و به آنها می‌گویند که چه اطلاعاتی از آنها تحت نظر قرار می‌گیرد. در همین راستا به تازگی اینستاگرام به کاربران خود اطلاعیه ارسال کرده که موجب شوکه شدن برخی از آنها شده است. بر اساس این اعلان، مشخص شده که اینستاگرام دیتای لمس کاربران را تحت نظر قرار می‌دهد تا ربات‌ها را بیابد.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بویین زهرا استان زنجان

در شرایط و مقررات آپدیت شده جدید اینستاگرام - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بویین زهرا استان زنجان - سطر جدیدی به چشم می‌خورد که به اطلاع کارب می‌رساند. تمامی عملیات یک کاربر در اپلیکیشن اینستاگرام نظیر ضربه، لمس و اسکرول را ذخیره شده و - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بویین زهرا استان زنجان - مورد بررسی قرار می‌گیرد.

اینکه هر گونه عمل یک کاربر توسط یک کمپانی که - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بویین زهرا استان زنجان - به فروش و لو دادن اطلاعات کاربران معروف شده، نمی‌تواند مسئله جالبی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بویین زهرا استان زنجان - باشد اما مسئولان این شبکه‌ی اجتماعی معتقدند که این بررسی دلیل منطقی دارد. اینستاگرام اعلام نموده که قصد دارد فعالیت‌ ربات‌ها را - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بویین زهرا استان زنجان - در این شبکه اجتماعی ریشه کن کند و به همین دلیل است که سعی کرده با بررسی الگوریتم استفاده‌ی هر کاربر از این اپ، ربات‌ها را از کاربران واقعی شناخته و پروفایل‌ آنها - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بویین زهرا استان زنجان - را پاک کند.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بویین زهرا استان زنجان

جدیداً بسیاری از کمپانی‌ها و کاربران، گزارش کرده‌اند که به مانند پلتفرم توییتر، روز به روز کاربران ربات‌ اینستاگرام بیشتر می‌شوند و آنها کامنت‌های تکراری عجیبی از آنها دریافت می‌کنند.

به - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بویین زهرا استان زنجان - همین دلیل شبکه‌ی اجتماعی یاد شده سعی کرده تا با استفاده از هوش مصنوعی الگو و رفتار این کاربران رباتیک را شناخته و آنها از کاربران عادی جدا کند. چندی پیش این شرکت اعلام کرده بود که یک ابزار پشتیبان گیری برای تمامی محتوای یک کاربر - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بویین زهرا استان زنجان - نیز در نظر گرفته. بدین شکل که ابزار پشتیبان‌گیری می‌تواند از تمام - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بویین زهرا استان زنجان - ویدیوها، عکس‌ها و نظراتی که در اینستاگرام گذاشته‌اید، نسخه پشتیبان تهیه کرده و به شکل یک لینک دانلود - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بویین زهرا استان زنجان - در اختیارتان قرار دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone