🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بابلسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  2. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
  3. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
  4. سوال: وظیفه و عملکرد فیلترکولرگازی چیست؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
  5. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32476.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

اسنپ به زنجان و سمنان رسید

در آخرین روز از تیرماه، اسنپ فعالیت خود را در دو شهر زنجان و سمنان آغاز کرد. سامانه هوشمند حمل‌ونقل اسنپ در سال ۹۷ سرعت بیشتری به گسترش فعالیت خود در سراسر ایران داده و ...

در آخرین روز از تیرماه، اسنپ فعالیت خود را در دو - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بابلسر استان مازندران - شهر زنجان و سمنان آغاز کرد. سامانه هوشمند حمل‌ونقل اسنپ در سال ۹۷ سرعت بیشتری به گسترش فعالیت خود در سراسر ایران داده و طی چهار - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بابلسر استان مازندران - ماه نخست سال - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بابلسر استان مازندران - از خدمات خود در ۱۳ شهر رونمایی کرده است. اکنون خدمات اسنپ در ۵۹ شهر بزرگ و کوچک از ۲۴ استان‌ کشور عرضه می‌شود.

اسنپ به رسم همیشگی‌ خود برای کاربران تازه خود در دو شهر جدیدش تخفیف ویژه در نظر گرفته است. به این ترتیب افرادی که در زنجان و سمنان برای اولین بار از این - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بابلسر استان مازندران - تاکسی اینترنتی استفاده می‌کنند، می‌توانند با وارد کردن کد salam-sj در - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بابلسر استان مازندران - بخش «کد تخفیف» رایگان سفر کنند. این کد تا ۳۱ مرداد معتبر است.

چند ماه قبل اسنپ در بوشهر - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بابلسر استان مازندران - و همدان نیز شروع به کار کرد اما این استارتاپ حمل‌و نقلی در مسیر گسترش کسب و کار خود در شهرهای مختلف با سنگ اندازی‌های بسیاری از سوی بخش سنتی روبرو شده است. اخیرا دفتر اسنپ در شهر کرمانشاه به - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بابلسر استان مازندران - دلیل نداشتن مجوز از سازمان تاکسیرانی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بابلسر استان مازندران - این شهر پلمپ شد؛ موضوعی که برای مدیران اسنپ تازگی ندارد و رفع خواهد شد.

اسنپ به عنوان بزرگترین زیرمجموعه گروه اینترنت ایران شناخته می‌شود که به شکل روزانه بیشتر از ۱ میلیون سفر موفق را ثبت می‌کند و تعداد راننده‌های فعال آن به - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بابلسر استان مازندران - ۳۷۰ هزار نفر رسیده است. به گفته مسئولان گروه اینترنت ایران، اسنپ در مجموع تاکنون علاوه بر اشتغال‌زایی مستقیم - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بابلسر استان مازندران - برای ۲ - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بابلسر استان مازندران - هزار نفر، برای ۴۰۰ هزار - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بابلسر استان مازندران - ایرانی به شکل غیرمستقیم اشتغال‌زایی کرده است.

گفتنی‌ست که دانلود و نصب اپلیکیشن اسنپ در گوشی‌های اندرویدی از طریق فروشگاه‌های - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بابلسر استان مازندران - معتبر این سیستم‌عامل امکان‌پذیر است. کاربران سیستم‌عامل آی‌اواس نیز می‌توانند اپلیکیشن - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بابلسر استان مازندران - اسنپ را از این آدرس  دانلود کنند. همچنین - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بابلسر استان مازندران - برای افرادی که قصد درخواست سرویس به وسیله‌ رایانه را دارند، می‌توانند نسخه‌ وب‌ اپلیکیشن اسنپ را از این طریق دریافت کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone