تعمیرات یخچال مابه در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  2. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  4. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  5. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13132.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

اینتل با همکاری دارپا روی رمزنگاری پیشرفته ابری کار می‌کند

اینتل یک قرارداد همکاری تحقیقاتی با دارپا امضا کرده که روی رمزنگاری هم‌ریختگی کامل یا FHE تمرکز دارد. دارپا با برنامه «حفاظت از داده‌ها در محیط‌های مجازی» (DPRIVE)، راه‌های پیشرفت در FHE برای بهبود حریم ...

اینتل یک قرارداد همکاری تحقیقاتی با دارپا امضا کرده که روی رمزنگاری هم‌ریختگی کامل یا FHE تمرکز - تعمیرات یخچال مابه در شهر سوادکوه استان مازندران - دارد. دارپا با برنامه «حفاظت - تعمیرات یخچال مابه در شهر سوادکوه استان مازندران - از داده‌ها در محیط‌های مجازی» (DPRIVE)، راه‌های پیشرفت در FHE برای بهبود حریم خصوصی را بررسی می‌کند.

بطور خلاصه، FHE پردازش داده‌های - تعمیرات یخچال مابه در شهر سوادکوه استان مازندران - رمزگذاری شده بدون اینکه در ابتدا نیازی به رمزگشایی آن‌ها باشد را ممکن می‌کند. اگرچه FHE یک قدم مهم برای افزایش امنیت داده‌ها محسوب - تعمیرات یخچال مابه در شهر سوادکوه استان مازندران - می‌شود، اما عملی‌ترین رویکرد برای بسیاری از موارد نیست.

به گفته دارپا، یک محاسبه که توسط یک لپ‌تاپ معمولی در کسری از ثانیه انجام می‌شود، انجامش در یک سرور معمولی با اجرای FHE می‌تواند چندین هفته طول بکشد. نحوه کاهش چنین تاثیری روی عملکرد سرور برای افزایش گسترده استفاده از FHE، اهمیت بسیار بالایی - تعمیرات یخچال مابه در شهر سوادکوه استان مازندران - دارد و حتی حیاتی است.

دارپا می‌خواهد با برنامه DPRIVE، مدت زمان پردازش داده‌ها را از چندین هفته به چندین ثانیه کاهش دهد. علاوه بر این، دارپا و اینتل به دنبال رویکردهای نوینی برای مدیریت مموری، - تعمیرات یخچال مابه در شهر سوادکوه استان مازندران - ساختارهای انعطاف‌پذیر دیتا و مدل‌های برنامه‌نویسی خواهند بود و آن‌ها را مورد - تعمیرات یخچال مابه در شهر سوادکوه استان مازندران - بررسی قرار می‌دهند. چنین اقداماتی امکان استفاده از FHE را برای کاربران فراهم می‌کنند.

تعمیرات یخچال مابه در شهر سوادکوه استان مازندران

به عنوان بخشی از این پروژه چندین ساله، اینتل یک شتاب‌دهنده مدار مجتمع با کاربرد خاص (ASIC) توسعه می‌دهد که هدفش، سرعت بخشیدن به زمان محاسبات FHE خواهد بود. این کمپانی برای آزمایش این فناوری با کمپانی مایکروسافت - تعمیرات یخچال مابه در شهر سوادکوه استان مازندران - هم همکاری می‌کند تا - تعمیرات یخچال مابه در شهر سوادکوه استان مازندران - عملکردش روی مایکروسافت آژور و JEDI را بررسی کند.

در کنار اینتل، شرکت‌های دیگری مانند «Duality Technologies» - تعمیرات یخچال مابه در شهر سوادکوه استان مازندران - و «SRI International» هم در این پروژه نقش خواهند داشت و در توسعه سخت افزار و نرم افزار FHE مشارکت می‌کنند.

اینتل تنها - تعمیرات یخچال مابه در شهر سوادکوه استان مازندران - کمپانی نیست که روی چنین فناوری کار می‌کند و شرکت‌های دیگر هم می‌خواهند - تعمیرات یخچال مابه در شهر سوادکوه استان مازندران - بر مشکلاتش - تعمیرات یخچال مابه در شهر سوادکوه استان مازندران - غلبه کنند تا امکان استفاده گسترده از FHE فراهم شود. برای مثال سال گذشته میلادی IBM یک ابزار ارائه کرد که توسط آن می‌توان رمزنگاری هم‌ریختی را برای اپ‌های iOS، مک او اس - تعمیرات یخچال مابه در شهر سوادکوه استان مازندران - و همچنین لینوکس اعمال کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone