🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر املش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر املش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18794.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

هکرها بیش از ۳.۲ میلیارد ایمیل و رمزعبور منحصر به فرد را افشا کردند

در حملات سایبری معمولا نام کاربری و رمز عبورهای یک سازمان یا شرکت افشا می‌شود اما در یک مورد نادر هکرها بیش از ۳.۲۷ میلیارد ایمیل و رمز عبور منحصر به فرد را به صورت ...

در حملات سایبری معمولا نام کاربری و رمز عبورهای یک سازمان یا - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر املش استان گیلان - شرکت افشا می‌شود اما در یک مورد نادر هکرها بیش از ۳.۲۷ میلیارد ایمیل و رمز عبور منحصر به فرد - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر املش استان گیلان - را به صورت رایگان در یک فوروم افشا کرده‌اند.

آنطور که CyberNews می‌گوید این ۳.۲۷ میلیارد ایمیل - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر املش استان گیلان - در واقع مجموعه‌ای از رخنه‌های قبلی سایت‌هایی نظیر نتفلیکس، لینکدین بوده و از نظر ابعاد دو برابر مجموعه ۱.۴ میلیارد واحدی است که در ۲۰۱۷ منتشر شد. شباهت‌های بین این دو مجموعه از نظر وجود برخی داده‌های تکراری، نامگذاری یک اسکریپت با عنوان count_total.sh و ساختار درختی داده‌ها - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر املش استان گیلان - جالب توجه است. مجموعه جدید شامل دو اسکریپت دیگر query.sh برای کوئری زدن بین ایمیل‌ها و sorter.sh برای مرتب‌سازی داده‌ها است.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر املش استان گیلان

از آنجا که شمار زیادی از کاربران از نام کاربری و رمز عبور مشابه برای بسیاری از سایت‌ها و سرویس‌ها استفاده می‌کنند، این مجموعه عظیم برای مهاجمان سایبری و هکرها حکم نقشه گنج را دارد و با استفاده از آن قادر خواهند بود به حساب‌های میلیون‌ها کاربر در  سایت‌های دیگر رخنه کنند.

در یکی از رایج‌ترین حملات سایبری که «Credential Stuffing» نام دارد، حجم بالایی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر املش استان گیلان - از اعتبارنامه‌ها جمع آوری شده و از آن برای نفوذ به حساب‌های کاربری افراد در دیگر سرویس‌ها و وب‌سایت‌های اینترنتی استفاده می‌شود. در صورتی که کاربری در حال استفاده از اعتبارنامه‌های ورود یکسان برای سایت‌های مختلف باشد، هکرها حساب وی را هک خواهند کرد.

بخشی از داده‌های افشا شده در این مجموعه قبلا به دیتابیس CyberNews اضافه شده و با استفاده از این ابزار می‌توانید از وجود ایمیل خود در بین موارد افشا شده مطلع شوید. برای اینکه قربانی چنین - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر املش استان گیلان - حملاتی نشوید بهتر است از روش‌های احراز - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر املش استان گیلان - هویت دو مرحله‌ای و ابزارهایی نظیر پسورد منیجر استفاده کنید که به افزایش امنیت حساب‌های کاربری کمک می‌کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone