🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  2. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31707.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

متخصص بخش باتری سامسونگ به استخدام اپل درآمد

اپل بسیاری از اجزای داخلی گوشی‌های هوشمند خود را به صورت اختصاصی تولید می‌کند، از چیپست‌ های پر قدرت گرفته تا فعالیت‌های جدید برای تولید اختصاصی نمایشگر‌های میکرو LED و مودم‌ های شخصی سازی شده. ...

اپل - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر گلوگاه استان مازندران - بسیاری از اجزای داخلی گوشی‌های هوشمند خود را به - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر گلوگاه استان مازندران - صورت اختصاصی تولید می‌کند، از - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر گلوگاه استان مازندران - چیپست‌ - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر گلوگاه استان مازندران - های پر قدرت گرفته تا فعالیت‌های جدید برای تولید اختصاصی نمایشگر‌های میکرو LED و مودم‌ های شخصی سازی شده. حالا به نظر می‌رسد که غول آمریکایی قصد - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر گلوگاه استان مازندران - دارد در بخش باتری - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر گلوگاه استان مازندران - هم به خودکفایی دست یابد.

بر اساس گزارش منتشر - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر گلوگاه استان مازندران - شده از بلومبرگ، شرکت کوپرتینویی اخیرا «سونهو آن» متخصص بخش باتری سامسونگ را به عنوان رئیس بخش توسعه‌ی باتری خود استخدام کرده است. سونهو پیش از این به مدت ۱۸ سال و تا سال ۲۰۱۴ تحت خدمت ال جی Chem بود و تا همین اواخر برای سامسونگ SDI کار می‌کرد.

همانطور که از نام دو کمپانی مشخص است، هر دوی آن‌ها از زیرشاخه‌ های دو شرکت بزرگ کره‌ای یعنی ال جی و سامسونگ - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر گلوگاه استان مازندران - محسوب می‌شوند. - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر گلوگاه استان مازندران - البته نا گفته نماند که سامسونگ SDI یکی از تولید کنندگان قطعات شرکت اپل محسوب می‌شد.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر گلوگاه استان مازندران

سونهو آن در شرکت سامسونگ SDI در پست معاون ارشد مدیرعامل شرکت انجام وظیفه می‌کرد. این متخصص بخش باتری سامسونگ یکی از رهبران اصلی توسعه‌ی باتری‌های لیتیومی نسل کنونی و همچنین نسل بعد بود.

تقریبا - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر گلوگاه استان مازندران - یک سال - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر گلوگاه استان مازندران - پیش، بلومبرگ در گزارشی دیگر اعلام کرده بود که اپل به دنبال انعقاد قرارداد با معدن استخراج کبالت است؛ ماده‌ای که در تولید باتری‌ها نقشی کلیدی ایفا می‌کند و اپل قصد داشت به صورت مستقیم این ماده را بعد از استخراج از معدن به دست بیاورد.

وقتی برای اولین این اخبار مطرح شد، بیشتر متخصصین دلیل این رویکرد اپل را کمبود در فلز خام می‌دانستند. اما با توجه به استخدام اخیر به نظر می‌رسد که یکی دیگر از دلایل اصلی اقدام اخیر اپل، - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر گلوگاه استان مازندران - تلاش برای تولید باتری‌های اختصاصی برای آیفون به شمار - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر گلوگاه استان مازندران - می‌رود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone