🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر خرمدره استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر خرمدره استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  4. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  5. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17451.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

اپل واچ سری ۶ معرفی شد؛ پایش اکسیژن خون و رنگ‌های جدید

اپل در رویداد Time Flies از اپل واچ سری ۶ در چندین رنگ جدید و همچنین با قابلیت‌های تازه از جمله پایش اکسیژن خون رونمایی کرد. اپل واچ سری ۶ از لحاظ ظاهری شبیه اپل ...

اپل در رویداد Time Flies از اپل - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر خرمدره استان زنجان - واچ سری ۶ در چندین رنگ جدید و همچنین با قابلیت‌های تازه از جمله پایش اکسیژن خون رونمایی کرد. اپل واچ سری ۶ - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر خرمدره استان زنجان - از لحاظ ظاهری شبیه اپل واچ سری ۴ و ۵ - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر خرمدره استان زنجان - است، اما به طیف متنوعی از - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر خرمدره استان زنجان - سنسورهای جدید مجهز شده که قابلیت‌هایی همچون پایش اکسیژن خون و پایش دقیق‌تر خواب - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر خرمدره استان زنجان - را امکان پذیر می‌کنند.

اپل واچ سری ۶ به شما اجازه می‌دهد تا به لطف هوش مصنوعی و سنسورهای پیشرفته که سطح اکسیژن خون را از - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر خرمدره استان زنجان - روی رنگ خون اندازه گیری می‌کنند، میزان اکسیژن خون خود را مستقیماً از مچ دست اندازه گیری کنید. می‌توان سطح اکسیژن را به شکل دستی و در مدت زمان تنها ۱۵ ثانیه بوسیله نور فرابنفش و مادون - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر خرمدره استان زنجان - قرمز اندازه گیری کرد، علاوه بر این ساعت به طور پیوسته و در حین خواب سطح اکسیژن را - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر خرمدره استان زنجان - اندازه گیری می‌کند.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر خرمدره استان زنجان

قابلیت جدید Blood O2 با در نظر گرفتن تحقیقات انجام شده در زمینه‌هایی همچون آسم، مشکلات قلبی و ویروس کرونا سطح اکسیژن خون را اندازه گیری می‌کند. به گفته اپل این ساعت حالا با انجام یک سری از آزمایش‌ها احتمال مبتلا شدن کاربر به بیماری کووید-۱۹ - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر خرمدره استان زنجان - را تشخیص می‌دهد. اپل واچ سری ۶ از چیپ نسل - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر خرمدره استان زنجان - ششم S6 با پردازنده دو هسته‌ای مبتنی بر چیپ A13 برخوردار است که به گفته اپل ۲۰ درصد سریع تر از نسل قبل عمل می‌کند.

علاوه بر این حالا قابلیت نمایشگر همیشه روشن در - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر خرمدره استان زنجان - فضای - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر خرمدره استان زنجان - باز ۲.۵ برابر روشنایی بیشتری دارد و ارتفاع را نیز به شما نشان می‌دهد. اپل واچ سری ۶ حالا برای اولین بار با کیس آلومینیومی آبی رنگ به - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر خرمدره استان زنجان - بازار عرضه می‌شود. علاوه بر این امکان سفارش این محصول با بند فولاد ضدزنگ به رنگ طلایی کلاسیک، گرافیتی و نسخه جدید به رنگ قرمز Product (RED) امکان پذیر است. اپل شارژدهی این محصول را ۱۸ ساعت اعلام کرده و می‌گوید در صورت خالی بودن باتری در مدت ۱.۵ ساعت به طور کامل شارژ می‌شود.

اپل می‌گوید مدل‌های آلومینیومی اپل واچ سری ۶ همانند مک بوک پرو‌های جدید، به طور ۱۰۰ - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر خرمدره استان زنجان - درصد از آلومینیوم بازیافتی ساخته شده‌اند. اپل همچنین از بند جدیدی به نام - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر خرمدره استان زنجان - Solo Loop رونمایی کرده که تنها از یک قطعه سیلیکون تشکیل شده که هیچ گونه سوراخ و سگک ندارد. این بند در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع به بازار عرضه خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر خرمدره استان زنجان

از - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر خرمدره استان زنجان - واچ فیس‌های جدید نباید غافل شد که حالا شامل تاکی‌متر، مموجی و غیره می‌شوند. watchOS 7 پشتیبانی از قابلیت پایش خواب را به اپل واچ سری ۶ آورده و در مورد سطح حداکثر اکسیژن مصرفی (VO2 Max) به کاربر اخطار خواهد داد. این سیستم عامل همچنین - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر خرمدره استان زنجان - قابلیت‌هایی همچون پایش - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر خرمدره استان زنجان - خواب، اپ Fitness با پشتیبانی از حالت‌های ورزشی جدید، - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر خرمدره استان زنجان - قابلیت شستن دست با توجه به دنیاگیری ویروس کرونا (شمارش معکوس ۲۰ ثانیه‌ای) و همچنین قابلیت اشتراک گذاری واچ فیس به بازار عرضه خواهد - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر خرمدره استان زنجان - شد.

اپل واچ سری - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر خرمدره استان زنجان - ۶ با شروع قیمت ۳۹۹ دلار (مدل ۴۰ میلیمتری) از هم اکنون قابل خریداری است و از روز جمعه به آدرس خریداران ارسال می‌شود. اپل می‌گوید برای جلوگیری از تولید پسماند الکترونیکی، آداپتور USB را درون جعبه محصول قرار نداده و بنابراین اپل واچ - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر خرمدره استان زنجان - سری ۶ فقط با کابل شارژ به - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر خرمدره استان زنجان - دست - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر خرمدره استان زنجان - مشتری - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر خرمدره استان زنجان - می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone