🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  3. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  4. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  5. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33373.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

نمایش سایت های نظامی حساس بلژیک در سرویس های گوگل دردسر ساز شد

بلژیک اعلام کرده که از گوگل به خاطر نمایش دادن سایت های حساس نظامی و همچنین نیروگاه های برق خود در پلتفرم های نقشه آن شکایت می کند. البته سازمان های نظامی این کشور هنوز ...

بلژیک - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر اردستان استان اصفهان - اعلام کرده که از گوگل به - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر اردستان استان اصفهان - خاطر نمایش دادن سایت های حساس نظامی و همچنین نیروگاه های برق خود در پلتفرم های نقشه آن شکایت می کند. البته سازمان های نظامی این کشور هنوز - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر اردستان استان اصفهان - به صورت رسمی شکایت خود را مطرح نکرده اند اما در مصاحبه با رویترز از تمایل خود برای این کار خبر داده اند.

میشل سالائتز سخنگوی گوگل در بلژیک در ایمیلی که پیرامون همین موضوع برای وبسایت گیزمودو ارسال کرده آورده است:

اینکه وزارت دفاع بلژیک چنین تصمیمی را اتخاذ کرده شرم آور است. ما همکاری - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر اردستان استان اصفهان - نزدیکی در دو سال گذشته با آنها داشتیم و تغییرات مد نظرشان را به صورت - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر اردستان استان اصفهان - مستمر در نقشه - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر اردستان استان اصفهان - هایمان ایجاد کرده ایم. ما همچنان به همکاری با آنها ادامه خواهیم دادیم [تا مشکل را برطرف نماییم].

پلتفرم مورد مناقشه در اینجا گوگل ارث، گوگل مپس و سرویس استریت ویو است که تمامی شان به سرویس های تصویربرداری شخص ثالث وابسته هستند. به طور خلاصه گوگل باید تصاویر ماهواره ای دریافتی اش از دیگر شرکت های فعال در عرصه تکنولوژی را با تصاویر دیگری جایگزین نماید تا دولت بلژیک را از تصمیم خود برای شکایت منصرف کند اما به خاطر دلایلی که همچنان ناشناخته اند از این کار امتناع می ورزد.

نقض حریم خصوصی توسط نرم - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر اردستان استان اصفهان - افزار نقشه گوگل هم مساله تازه ای نیست. طبق قوانین آمریکا حریم خصوصی شامل آنچه از خیابان قابل دیدن است نمی شود. در اروپا اما قوانین کمی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر اردستان استان اصفهان - متفاوت هستند و تکنولوژی و حریم خصوصی در این قاره با قوانین سختگیرانه تری روبروست.

تنها شهرها و ایالت هایی در آمریکا توانسته اند سرویس - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر اردستان استان اصفهان - های نقشه گوگل را از تاسیسات کلیدی شان دور نگه دارند که دارای مسیرها و جاده های خصوصی هستند. برای مثال جاده های نورث اوک در مینه سوتا در زمره اموال خصوصی افراد قرار دارند و در سال ۲۰۰۸ - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر اردستان استان اصفهان - میلادی با استناد به قانون توانستند از چشمان تیزبین سرویس استریت ویو گوگل دور - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر اردستان استان اصفهان - بمانند.

با این وجود اما تاریخ نشان داده که هر - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر اردستان استان اصفهان - زمان گوگل از ورود به کشوری - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر اردستان استان اصفهان - منع شده، سرویس هایش را مطابق با خواست مقامات آن کشور بهینه سازی کرده. برای مثال این شرکت طی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر اردستان استان اصفهان - همکاری تازه اش با چین قصد دارد - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر اردستان استان اصفهان - موتور جستجوی سانسور شده ای طراحی نموده و آن را در اختیار جمعیت ۱.۴ میلیارد نفری این کشور پهناور آسیایی قرار دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مشیانه نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
رفقا به سایت ما هم سر بزتید *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone