🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  4. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  5. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33380.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

واردات ۱۶ هزار موبایل بدون مسافرت خارجی توسط یک متهم فراری

دادستان تهران در حاشیه نشست با مدیران گمرک کشور از صدور سه کیفرخواست در رابطه با پرونده‌های تلفن همراه و ارسال آن‌ها به دادگاه‌های ویژه خبر داد. «عباس جعفری دولت آبادی» با ابراز امیدواری نسبت ...

دادستان تهران در حاشیه نشست با مدیران گمرک کشور از صدور سه کیفرخواست در رابطه با - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کوچصفهان استان گیلان - پرونده‌های تلفن همراه و ارسال آن‌ها به دادگاه‌های ویژه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کوچصفهان استان گیلان - خبر داد.

«عباس جعفری دولت آبادی» با ابراز امیدواری نسبت به اینکه این جلسه به حل برخی ابهامات و توقف قاچاق کالا کمک کند به موردی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کوچصفهان استان گیلان - اشاره کرد که در آن فردی تلفن‌های همراه قاچاق را در قالب - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کوچصفهان استان گیلان - مسافربری به کشور وارد کرده است:

«فردی که متواری است بدون اینکه مسافرتی داشته باشد و یا از کشور خارج شود با ثبت در سامانه توانسته است ۱۶ هزار تلفن همراه را وارد کشور کند.»

دولت آبادی خاطرنشان کرد که امیدواریم گمرک منافذ را ببندد و در بخش ورود کالا کنترل بیشتری داشته باشد.

دادستان تهران با اشاره به نکته مثبتی که در جلسه امروز مورد تاکید قرار گرفت، - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کوچصفهان استان گیلان - ادامه داد: «کشور به کالا‌های بیشتری نیاز دارد و گمرک باید در بخش‌هایی که کالا‌ها صحیح وارد شده کمک - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کوچصفهان استان گیلان - کند تا کالاها زودتر وارد شوند. مدیرعامل گمرک در این جلسه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کوچصفهان استان گیلان - توضیحات خوبی مبنی بر کاهش زمان این اقدام ارائه کردند که بر اساس آن زمان به حداکثر پنج ماه کاهش یافته است. ما امیدواریم شاهد ورود راحت‌تر و صحیح‌تر کالا‌هایی که مشکل قانونی برای ورود نداشتند، باشیم.»

گفتنی‌ست که طرح رجیستری از یک سال قبل برای - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کوچصفهان استان گیلان - مبازره با قاچاق موبایل به داخل کشور آغاز شد. طبق این طرح کلیه واردکنندگان باید گوشی‌های وارداتی خود را در سامانه رجیستری کشور ثبت و به ازای واردات هر کدام مبلغی پرداخت کنند. همچنین مسافرانی که - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر کوچصفهان استان گیلان - از خارج کشور تلفن همراه وارد می‌کنند هم باید گوشی وارد شده را ثبت و مبلغ رجیستری را بپردازند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone