🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  3. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  4. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  5. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33371.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

آیا اپل افکت های زیباسازی چهره را در آیفون XS به کار برده است؟

چندی پیش در دیجیاتو خواندید که کاربران از زیباسازی چهره هایشان به شکل خودکار توسط دوربین آیفون های 2018 گلایه دارند. در حالی که گوشی های اندرویدی و اپلیکیشن های ثالث سال هاست افکت های ...

چندی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر امیرکلا استان مازندران - پیش در دیجیاتو خواندید که کاربران از زیباسازی چهره هایشان به شکل خودکار توسط دوربین آیفون های 2018 گلایه دارند. در حالی که گوشی های اندرویدی و اپلیکیشن های ثالث سال - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر امیرکلا استان مازندران - هاست افکت های زیبایی چهره را روی تصاویر اعمال کرده و عکسی به دور از واقعیت تولید می کنند، اپل هیچگاه چنین رویه ای را در پیش نگرفته است. از طرفی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر امیرکلا استان مازندران - اپل معمولاً ویژگی جدید را بدون اطلاع قبلی و امکان غیر فعال کردنش در اختیار کاربران قرار نمی دهد.

حالا متخصصین عکاسی تصمیم گرفتند مشکل زیباسازی چهره در - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر امیرکلا استان مازندران - آیفون های جدید را - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر امیرکلا استان مازندران - بررسی کنند. - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر امیرکلا استان مازندران - سباستین دویت که سازنده اپلیکیشن دوربین پرطرفدار Halide برای آیفون است، فرایند - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر امیرکلا استان مازندران - عکاسی آیفون های 2018 را ارزیابی کرده و نشان داده که اپل هیچ تعمدی در این قضیه نداشته است. - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر امیرکلا استان مازندران - در واقع همه چیز به قابلیت Smart HDR در آیفون های جدید بر می گردد.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر امیرکلا استان مازندران

به گفته دویت، دو عامل اصلی در این وضعیت نقش دارند: یکی ثبت عکس های متعدد با نوردهی های مختلف و دیگری عکاسی با حساسیت (ایزو) بیشتر در آیفون XS که نویز را افزایش می دهد:

آیفون XS عکس هایی با نوردهی مختلف را با یکدیگر ترکیب می کند که در بعضی از آنها، روشنایی نقاط - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر امیرکلا استان مازندران - روشن و تیرگی نقاط تاریک کاهش می یابد. در این فرایند جزئیات حفظ می شوند ولی کاهش کنتراست محلی باعث کاهش وضوح کلی تصویر خواهد شد. به همین دلیل پوست چهره صاف تر از حالت عادی به نظر می رسد.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر امیرکلا استان مازندران

دویت همچنین می گوید آیفون XS در مقایسه - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر امیرکلا استان مازندران - با آیفون - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر امیرکلا استان مازندران - X به استفاده از سرعت شاتر بالاتر تمایل دارد و به همین دلیل باید برای جبران نوردهی، حساسیت را بالاتر ببرد. همان طور - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر امیرکلا استان مازندران - که می دانید افزایش ایزو به ایجاد نویز منجر شده و نهایتاً پردازشگر - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر امیرکلا استان مازندران - تصویر باید - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر امیرکلا استان مازندران - از فناوری کاهش نویز استفاده - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر امیرکلا استان مازندران - کند، که این موضوع هم دوباره به کاهش کنتراست محلی و از دست دادن جزئیات ختم می شود.

برای اینکه از این موضوع مطمئن شوید، می توانید عکاسی را بافت های دیگری - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر امیرکلا استان مازندران - به جز پوست امتحان کنید، مثلاً لیمو یا پرتقال یا چوب، و می بینید که همین افکت روی آنها هم به وجود می آید. با این حال متأسفانه راهکاری برای رفع این مشکل وجود ندارد، جز اینکه حالت Smart HDR را غیر فعال کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone