🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر چناران استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  2. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  3. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33376.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

چهار روشی که با آن‌ها می‌شود هر لینکی را در یک تب جدید باز کرد

پا گذاشتن در فضای وب عین این می‌ماند که در یک هزارتو به دنبال راه خروج، گشت و گذار کنید. هزارتویی که در هر گوشه‌اش رمز و راز ناشناخته‌ای وجود دارد که رو به رو ...

پا گذاشتن در - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر چناران استان خراسان - فضای وب عین این می‌ماند که در یک هزارتو به دنبال راه خروج، گشت و گذار کنید. هزارتویی که در هر گوشه‌اش رمز و راز ناشناخته‌ای وجود - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر چناران استان خراسان - دارد که رو به رو شدن با هر یک از آن‌ها می‌تواند در نوع خود جالب باشد.

یکی از ناشناخته‌ها لینک‌ها هستند. بی‌شک هر کسی نمی‌تواند به راحتی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر چناران استان خراسان - سر از کار لینک‌ها و نحوه باز شدنشان با خبر شود. صفحه مقصد برخی لینک‌ها دقیقا روی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر چناران استان خراسان - همان تبی که شاهدش بودیم بالا می‌آیند و برخی دیگر یک - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر چناران استان خراسان - تب دیگر ایجاد می‌کنند و کاربر را از طریق مسیری کاملا مجزا به مقصودش می‌رسانند.

اما می‌شود این رویه را تغییر داد و - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر چناران استان خراسان - کاری کرد که با کلیک روی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر چناران استان خراسان - لینک‌ها، صفحه مقصد در یک تب جدید باز شود. برای این کار ۴ روش خیلی ساده وجود دارد که از آن‌ها می‌توان روی گوگل کروم استفاده کرد. با معرفی این ۴ روش همراه ما باشید.

۱) نصب افزونه CLICK TO TAB


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر چناران استان خراسان

اگر - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر چناران استان خراسان - به دنبال راهی هستید که صفحه مقصد تمام لینک‌ها در تبی مجزا نمایش داده شوند، استفاده از افزونه CLICK TO TAB بهترین روشیست که می‌توانم به شما پیشنهاد کنم. فقط کافیست این افزونه کم حجم را روی گوگل کروم نصب کنید تا از این پس با کلیک روی هر لینک تب جدیدی به صفحه مقصد آن‌ اختصاص داده شود.

۲) نصب افزونه LONG PRESS NEW TAB


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر چناران استان خراسان

در صورتی که می‌خواهید کنترل بیشتری روی نحوه باز شدن لینک‌ها داشته باشید، LONG PRESS NEW TAB شاید گزینه - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر چناران استان خراسان - بهتری برایتان باشد. چون این افزونه به شما اجازه می‌دهد انتخاب کنید که یک تب به صورتی که طراحی شده باز شود یا آنطوری رفتار کند که شما دوست دارید.

پس از - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر چناران استان خراسان - نصب LONG PRESS NEW TAB روی کروم این قدرت در اختیار شما قرار می‌گیرد که با نیم ثانیه نگه داشتن کلیک خود روی لینک‌ها، صفحه مقصدشان را در یک تب کاملا مجزا باز کنید.

۳) نصب افزونه LINKCLUMP


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر چناران استان خراسان

LINKCLUMP گرچه برای باز - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر چناران استان خراسان - کردن لینک‌ها در تب‌های مجزا طراحی نشده اما با آن می‌شود در کنار این هدف به یک ویژگی خیلی جالب - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر چناران استان خراسان - هم دست پیدا کرد. به طور کلی LINKCLUMP - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر چناران استان خراسان - برای این طراحی شده که کاربر بتواند همزمان لینک‌های موجود در یک صفحه را انتخاب و باز کند.

برای این کار کافیست کاربر پس از نصب افزونه کلید Z را نگه دارد و تمام لینک‌هایی که می‌خواهد باز شوند را انتخاب کند. آن وقت به محض رها کردن کلید Z صفحات مقصد تمام - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر چناران استان خراسان - لینک‌ها به طور کامل در تب‌هایی مجزا باز خواهند شد.

۴) استفاده از میانبرهای ماوس و کیبورد


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر چناران استان خراسان

با تمام این اوصاف اگر خیلی میانه خوبی با افزونه‌ها ندارید و سعی می‌کنید تا حد امکان مرورگر خود را شلوغ نکنید دو روش ساده دیگر برایتان داریم - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر چناران استان خراسان - که می‌شود با آن‌ها خیلی راحت‌تر لینک‌ها را در تب‌های مجزا باز کرد.

شاید ندانید اما یکی از این روش‌ها، کلیک روی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر چناران استان خراسان - لینک‌ها با استفاده از چرخ ماوس است. خیلی راحت فقط کافیست - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر چناران استان خراسان - نشانگر ماوس خود را روی یک لینک ببرید و چرخ - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر چناران استان خراسان - ماوس را بفشارید تا صفحه مقصد آن لینک در یک تب جدید نمایش داده - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر چناران استان خراسان - شود.

راه دیگر نیز این است - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر چناران استان خراسان - که پیش از کلیک روی لینک‌ها کلید Ctrl را بگیرید. البته این روشیست که اغلب افرادی که زیاد پای سیستم‌هایشان وقت می‌گذرانند از آن با خبرند. فقط خواستم به این روش یک اشاره کوتاه کنم تا دیگر کسی باقی نماند که از آن بی‌خبر باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone