🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  2. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  4. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  5. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33379.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

وزیر ارتباطات: برخی سازمان‌ها از اتصال به دولت الکترونیک امتناع می‌ورزند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بزرگترین جرم را نگهداشتن اطلاعات و عدم اتصال دستگاه‌ها به سامانه‌ها عنوان کرد و تاکید کرد هنوز بسیاری از سازمان‌ها به دولت الکترونیک نپیوستند. «محمد جواد آذری جهرمی» با اشاره ...

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بزرگترین جرم را نگهداشتن اطلاعات و عدم اتصال دستگاه‌ها به سامانه‌ها عنوان کرد و تاکید کرد هنوز بسیاری از سازمان‌ها به دولت الکترونیک نپیوستند. «محمد جواد آذری جهرمی» با اشاره به برخی دستگاه‌ها از جمله نیروی انتظامی خواستار این شد که تمامی سازمان‌ها و ادارات دولتی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کردکوی استان گلستان - به سامانه‌ دولت الکترونیک ملحق شوند.

جهرمی از دلیل عدم پیوست این سازمان‌ها به سامانه‌های دولت الکترونیک اظهار بی اطلاعی کرده ولی تاکید دارد که اگر این موضوع محقق شود، از فساد کاسته خواهد شد:

«ما حتما به عنوان یک دستور حاکمیتی و یک مسئول دولتی بر این امر پافشاری خواهم کرد - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کردکوی استان گلستان - امروز - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کردکوی استان گلستان - دلیلی برای نگهداری اطلاعات وجود ندارد به نظر من این موضوع باید به عنوان یک فساد مطرح شود و اگر بخواهیم جرم انگاری کنیم باید نگه داشت اطلاعات و عدم تبادل آن را به عنوان جرم در نظر بگیریم.»

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کردکوی استان گلستان

وزیر ارتباطات خاطرنشان کرد که تاکنون در توسعه سامانه‌های مختلف توفیقی حاصل شده و برای تایید این ادعا، سامانه تخصیص سوخت به میزان پیمایش را اعلام کرد که به موجب - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کردکوی استان گلستان - آن از 6 میلیارد و 400 میلیون لیتر از قاچاق جلوگیری شده است.

وی با بیان اینکه آنچه در این میان چند سازمان هنوز مورد غفلت قرار گرفته‌اند، علت این موضوع را ناشی از معضلی فرهنگی و ساختاری متصل نشدن این سامانه ها دانست:« نمی‌توان دستگاه قضایی و انتظامی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کردکوی استان گلستان - کشور را درگیر آن کنیم که افراد فاسد را دستگیر و برخورد کنند، بلکه باید روال های فساد زا در کشور - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کردکوی استان گلستان - را با اتصال سامانه ها میسر می‌شود.»

جهرمی باور دارد که بعد از تصویب - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کردکوی استان گلستان - قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، باید بیش از پیش به دولت الکترونیک تاکید شود - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کردکوی استان گلستان - چرا که این موضوع بیشتر از همه موارد می‌تواند در برابر این - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کردکوی استان گلستان - امر ایستادگی کند:

«با - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کردکوی استان گلستان - وجود صحبت‌های متمادی که درباره این موضوع - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کردکوی استان گلستان - شده ولی هنوز شاهد کم کاری برخی سازمان‌ها هستیم. به عنوان مثال سازمان غذا و دارو اعلام - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کردکوی استان گلستان - کرده هیچ - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کردکوی استان گلستان - اطلاعی از واردات دارو و تقلب از آن نداریم اما وزارت اطلاعات اعلام کرده است که با این کیس کم‌فروشی داروهای وارداتی برخورد کرده. تمام اینها نشان می‌دهد شفافسازی صورت نگرفته و ما این آمادگی را داریم که اطلاعات آن را منتشر کنیم که چگونه از یک داروی خاص وارداتی 900 هزار قلم وارد شده اما تنها 300 هزار قلم آن به - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کردکوی استان گلستان - بازار عرضه شده است.»

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کردکوی استان گلستان

جهرمی طرح رجیستری - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کردکوی استان گلستان - موبایل را نیز یکی از موارد موفق دولت الکترونیک تلقی کرده و - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کردکوی استان گلستان - معتقد است که این طرح توانسته جلوی حجم عظیمی از قاچاق را بگیرد: «بر اساس آمار دولتی میزان قاچاق به 12 هزار میلیارد تومان کاهش پیدا کرده است اما باید توجه داشت که پدیده صادرات قاچاق افزایش پیدا کرده و باید جلوی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کردکوی استان گلستان - آن گرفته شود.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone