🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بوش در شهر اردبیل استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بوش در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  3. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  4. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  5. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10818.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی S21 FE با دریافت گواهینامه بلوتوث یک قدم به رونمایی نزدیک‌تر شد

طی چند وقت گذشته رندرها و اطلاعات جدیدی از گوشی گلکسی S21 FE منتشر شد و اکنون این گوشی موفق به دریافت گواهینامه بلوتوث (Bluetooth SIG) شده است که می‌توان گفت احتمالا با زمان رونمایی آن فاصله ...

طی چند وقت گذشته رندرها - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر اردبیل استان اردبیل - و اطلاعات جدیدی از گوشی گلکسی S21 FE منتشر شد و اکنون این گوشی موفق به دریافت گواهینامه بلوتوث (Bluetooth SIG) - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر اردبیل استان اردبیل - شده است - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر اردبیل استان اردبیل - که می‌توان گفت - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر اردبیل استان اردبیل - احتمالا - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر اردبیل استان اردبیل - با زمان رونمایی آن فاصله چندانی نداریم.

مشخصات - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر اردبیل استان اردبیل - گوشی گلکسی S21 FE سامسونگ با شماره مدل SM-G990N و انواع دیگر آن با شماره مدل‌های SM-G990B و SM-G990B_SD در پایگاه داده Bluetooth SIG مشخص شده است و طبق این فهرست، گوشی‌ سامسونگ از فناوری بلوتوث ۵.۰ پشتیبانی می‌کند و این موضوع تمام اطلاعات ارائه شده جدید را شامل می‌شود.

گوشی گلکسی S21 FE ابتدا قرار بود در رویداد آنپکد سامسونگ و همراه باگوشی‌های گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ معرفی شود اما همانطور که از قبل - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر اردبیل استان اردبیل - اعلام شده بود، چنین اتفاقی صورت نگرفت و طبق گزارش‌های منتشر شده دلیل اصلی تغییر برنامه‌های سامسونگ کمبود جهانی تراشه بوده است.

هر چند هنوز تاریخ معرفی آن به صورت رسمی اعلام نشده است اما آن طور که شایعات عنوان می‌کنند، گلکسی S21 FE احتمالا در ماه اکتبر معرفی خواهد شد. (اواسط مهر تا - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر اردبیل استان اردبیل - آبان) این دستگاه جانشین گلکسی S20 FE محسوب می‌شود و محبوبیت - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر اردبیل استان اردبیل - بسیار زیادی بین - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر اردبیل استان اردبیل - طرفداران سامسونگ دارد، زیرا نسخه مقرون به صرفه پرچمدار این شرکت محسوب می‌شود. هرچند گوشی سامسونگ به صورت کلی مشخصات بالارده‌ای را ارائه می‌کند، - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر اردبیل استان اردبیل - اما به دلیل کاهش قیمت آن سامسونگ برخی تغییرات دیگر در آن اعمال کرده است برای مثال پنل - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر اردبیل استان اردبیل - پشتی آن از جنس پلاستیک ساخته می‌شود.

تعمیرات لباسشویی بوش در شهر اردبیل استان اردبیل

در واقع گوشی جدید سامسونگ تا حدود به نسل قبل خود یعنی S20 FE شباهت خواهد داشت - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر اردبیل استان اردبیل - اما برخی مشخصات خود را از گوشی پرچمدار گلکسی S21 وام خواهد گرفت. مدتی قبل رندرهای کامپیوتری این گوشی منتشر شده بود که ظاهر آن - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر اردبیل استان اردبیل - را به خوبی نشان می‌داد. طبق گزارش‌های منتشر شده، گوشی آینده سامسونگ از نمایشگر تخت، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ بهره می‌برد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گهر نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
روزتون بخیر میشه بگید دور و بر نیار اردبیل سرویس دهی دارید
پاسخ: بله در نیار شهر اردبیل خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone