🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل تلویزیون شما نواع متخلفی از تنظیمات وجود دارد که برای تنظیم صحصح همه آن ها نیاز به متخصص در این زمینه می باشد.
  2. سوال: شکستگی فریم چه مشکلاتی را ایجاد می کند؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
  3. سوال: آیا برای اتصال تلویزیون به برق نیاز به محافظ است؟
    پاسخ: محافظ برق انواع متخلفی دارند که قطعا می تواند در جلوگیری از آسیب های ناشی از برق به دستگاه شما موثر باشد.
  4. سوال: فرق تلویزیون های پلاسما با LCD یا LED چیست؟
    پاسخ: این تلویزیون ها از گاز یونیزه شده یا همان پلاسما برای نمایش پیکسل ها استفاده می کنند.
  5. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19677.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

حرکت اول در سوپرمارکت آنلاین «پینکت» سرمایه‌گذاری کرد

گروه سرمایه‌گذاری حرکت اول، که بازوی سرمایه‌گذاری همراه اول است، حالا به سمت بازار محصولات تند مصرف رفته و روی استارتاپ پینکت سرمایه‌گذاری کرده است؛ استارتاپی که یک فروشگاه آنلاین برای فروش محصولات تندمصرف و ...

گروه سرمایه‌گذاری حرکت اول، که بازوی سرمایه‌گذاری همراه اول است، حالا به سمت بازار محصولات تند مصرف رفته و روی استارتاپ پینکت سرمایه‌گذاری کرده است؛ استارتاپی که یک فروشگاه آنلاین برای فروش محصولات تندمصرف و سوپرمارکتی است. پینکت حالا شغل - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر لاهیجان استان گیلان - جدیدی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر لاهیجان استان گیلان - به نام «خریدیار» ایجاد کرده و می‌خواهد تا پایان سال بیش از هزار نفر را - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر لاهیجان استان گیلان - در این شغل استخدام کند. آنها همچنین با تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور آمادگی همکاری - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر لاهیجان استان گیلان - دارند و هیچ محدودیتی برای همکاری با فروشگاه‌ها ندارند.

«احمد آبنیکی» مدیرعامل پینکت امروز در یک نشست خبری آنلاین، با اشاره به آغاز فعالیت این استارتاپ در اواخر سال ۹۷ اعلام کرد که آنها - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر لاهیجان استان گیلان - در حال حاضر دو شهر تهران و مشهد را پوشش می‌دهند و قصد دارند که این پوشش‌دهی را بیشتر هم - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر لاهیجان استان گیلان - کنند و به ده شهر مهم ایران برسند. او - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر لاهیجان استان گیلان - مهم‌ترین تفاوتی که این مجموعه با سایر فعالان اینترنتی فروش کالاهای تند مصرف دارد را در گروی وجود عنصری به نام «خریدیاران» می‌داند؛ بخشی که متشکل از نیروهای دوره دیده‌ای است که شخصا مامور خرید مشتری - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر لاهیجان استان گیلان - می‌شوند.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر لاهیجان استان گیلان

به گفته آبنیکی آنها در بخش «خریدیاران» افراد گوناگونی را استخدام کرده‌اند و ضمن آموزش به آنها، این افراد را ماموران خرید مشتریان خود کرده‌اند. او در - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر لاهیجان استان گیلان - اینباره بیشتر توضیح می‌دهد: «خریدیاران مسئول خرید مشتریان می‌شوند و با آنها به صورت تلفنی یا چت در ارتباط خواهند بود تا خریدهای آنها را دقیقا مطابق سلیقه‌شان انجام دهند. مردم در مواردی چون بسته بندی خرید خود یا تاریخ انقضای خریدهای خود و دیگر موارد حساس هستند و تمامی این موارد بین خریدار و خریدیار رد و بدل می‌شود تا تجربه خرید آنلاین دقیقا مطابق با خرید فیزیکی خود کاربر صورت بگیرد.»

آبنیکی در پاسخ به این پرسش دیجیاتو مبنی بر اینکه تا امروز چند خریدیار در مجموعه آنها حضور دارند می‌گوید که حدود سیصد نفر هستند - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر لاهیجان استان گیلان - و امیدوار هستند تا انتهای سال این عدد را به بیش از هزار نیرو برسانند. او همچنین در پاسخ دیگر پرسش دیجیاتو مبنی بر اینکه پینکت با چه فروشگاه‌هایی همکاری دارد می‌گوید: «با هایپرمی و بازار و میوه‌های تره‌بار شهرداری برخی مناطق همکاری داریم - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر لاهیجان استان گیلان - و با مجموعه‌هایی چون های‌فمیلی نیز همکاری می‌کنیم. اخیرا نیز با افق کوروش و باغ میوه ایرانی نیز همکاری جدی شروع کردیم که - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر لاهیجان استان گیلان - این همکاری به زودی در چندین شهر اجرایی خواهد شد. ما هیچ محدودیتی در همکاری و مذاکره با فروشگاه‌ها نداریم و دوست داریم با تمامی مجموعه‌ها همکاری کنیم.»

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر لاهیجان استان گیلان

آبنیکی در پاسخ به این پرسش که چطور توانسته‌اند با مجموعه‌هایی چون افق کوروش و باغ میوه ایرانی که هر دو برای هلدینگ گلرنگ بوده و این هلدینگ خودش فروشگاه اینترنتی اکالا را دارد به همکاری و تفاهم برسند به دیجیاتو می‌گوید:

«خوشبختانه گروه صنعتی گلرنگ به انحصار اعتقادی ندارند و همکاری خوبی را با ما شروع کرده‌اند به طوری که پس از سه ماه مذاکره توانستیم هم‌اکنون اولین شعبه افق کوروش - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر لاهیجان استان گیلان - را در پینکت - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر لاهیجان استان گیلان - داشته باشیم و خریداران بتوانند از این فروشگاه نیز خرید کنند. متاسفانه مجموعه‌ای چون هایپراستار این انعطاف را از خود نشان - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر لاهیجان استان گیلان - نداده و با اینکه صحبت‌هایی با آنها شده اما به نتیجه نرسیدیم و امیدواریم این مجموعه و برخی دیگر از فروشگاه‌های زنجیره‌ای رویکرد خود را عوض کنند و بیشتر به فکر - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر لاهیجان استان گیلان - مشتریان باشند.»

آبنیکی ضمن اشاره به «سرمایه‌گذاری جذاب» حرکت - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر لاهیجان استان گیلان - اول روی این مجموعه تاکید دارد که این سومین مجموعه‌ای است که روی پینکت سرمایه‌گذاری کرده و پیش‌تر مجموعه‌هایی چون «ارتباط فردا» و «گروه رحمانی» (تولیدکننده آجیل‌های مانی) در پینکت سرمایه‌گذاری کرده بودند: «ورود حرکت اول برایمان جذاب بود چرا که مجموعه بسیار بزرگی وارد - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر لاهیجان استان گیلان - چنین فضایی از تجارت الکترونیکی شده است. مذاکرات - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر لاهیجان استان گیلان - طولانی نبود و بسیار زود به نتیجه رسیدیم.»

آبنیکی می‌گوید نسبت فروش فروشگاه‌های زنجیره‌ای به سوپرمارکت‌ها در شهرهای بزرگ ۲۰ به ۸۰ و در شهرهای کوچک ۹۰ به ۱۰ است؛ او باور دارد که فروشگاه‌های محلی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر لاهیجان استان گیلان - کم کم در مناطق شهری جدید وجود نخواهند داشت و بازار بیشتر به سمت استفاده از فروشگاه‌های زنجیره‌ای پیش خواهد رفت. مدیرعامل پینکت همچنین معتقد است همانطور که تا سال ۲۰۲۵ بازار تجارت الکترونیکی آمریکا بر اساس آمارها به ۲۵ درصد خواهد رسید، بازار تجارت الکترونیکی در ایران نیز بین ۵ - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر لاهیجان استان گیلان - تا ۱۰ درصد خواهد بود.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر لاهیجان استان گیلان

آبنیکی در پاسخ به این پرسش دیجیاتو که ایام کرونا چه تاثیراتی روی کسب‌وکار آنها داشته می‌گوید که آنها شاهد یک رشد چند برابری از بهمن ماه سال گذشته تا امروز بوده‌اند: «با توجه به اینکه در ایام شیوع رونا در حال رشد بودیم، - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر لاهیجان استان گیلان - افتی نداشتیم و این رشد به ما کمک کرد که از بهمن سال گذشته - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر لاهیجان استان گیلان - تا امروز میزان خریدها ۷ برابر بیشتر شود. ما چندین پیک رشد داشتیم که - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر لاهیجان استان گیلان - در وهله اول بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ درصد رشد پیدا کردیم و - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر لاهیجان استان گیلان - بعد از - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر لاهیجان استان گیلان - عید یک رشد ۱۰۰ درصدی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر لاهیجان استان گیلان - دیگر تجربه کردیم و در نهایت در روزهای اخیر یک رشد ۴۰ درصدی را دیگر را پشت سر گذاشتیم.»

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر لاهیجان استان گیلان

او می‌گوید که از وجود بازیگران - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر لاهیجان استان گیلان - قدرتمند و رقبای قدری چون دیجی‌کالا و گروه اسنپ و اکالا در این بازار آگاه است اما آنها امیدوار هستند تا پایان سال جزو بازیگران جدی باشند. او امید دارد با توجه به مزیت‌های رقابتی که ایجاد کرده‌اند و یک خرید کاملا شخصی سازی شده آنلاین را ارائه می‌نمایند، می‌توانند به این پیش بینی دست پیدا کنند.

«محمد مهدی عباسخانی» مدیرعامل حرکت اول نیز در این نشست آنلاین اعلام کرد که سرمایه‌گذاری آنها روی مجموعه پینکت یک سرمایه‌گذاری خطرپذیر بوده و آنها مطمئن هستند که پینکت در سال‌های آینده به - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر لاهیجان استان گیلان - عنوان یکی از بازیگران اصلی فروش کالاهای تند مصرف ظاهر خواهند شد. او می‌گوید آنها قصد دارند تا پایان سال ۱۴۰۱ به - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر لاهیجان استان گیلان - طور دقیق - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر لاهیجان استان گیلان - مبلغ ۹۲۶ میلیارد تومان در استارتاپ‌ها سرمایه‌گذاری - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر لاهیجان استان گیلان - کنند که بخش اعظم این رقم تا پایان سال جاری عملیاتی خواهد شد:

«تا پایان سال ۴۷۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری خواهیم داشت. ما - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر لاهیجان استان گیلان - شش اولویت داریم که - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر لاهیجان استان گیلان - روی این اولویت‌ها بیشتر توجه داریم: فین‌تک و اینشورتک، سلامت، مدیا، تجارت الکترونیک، آموزش، توریسم و حمل و نقل.»

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر لاهیجان استان گیلان

عباسخانی در پاسخ به این پرسش دیجیاتو مبنی بر اینکه آیا - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر لاهیجان استان گیلان - آنها قصد دارند سرمایه‌گذاری‌های خود را بیشتر و سریع‌تر در اکوسیستم استارتاپی انجام دهند یا خیر به دیجیاتو می‌گوید:

«حرکت اول - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر لاهیجان استان گیلان - در هفتم مهرماه نود و هفت تاسیس شده و کمتر از دو سال عمر دارد و تا به امروز در این مدت سرمایه‌گذاری‌های خوبی انجام داده، ضمن اینکه باید بدانیم با تیم مدیریت جدید همراه اول کمی تغییرات در گروه ما ایجاد شد. از دی ماه سال گذشته تیم جدید مستقر شد و رویکردهای جدیدی برای سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌ها شروع شد که تا امروز با همراه مکانیک و - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر لاهیجان استان گیلان - پینکت راه را پیش بردیم. تا پایان سال نیز حداقل روی دو مجموعه و حداکثر روی چهار - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر لاهیجان استان گیلان - مجموعه دیگر سرمایه‌گذاری خواهیم کرد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone