تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  2. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16912.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

خالق پلی استیشن بدون دریافت حقوق برای دوران پساکرونا ربات طراحی می‌کند

شاید نام «کن کوتاراگی» به گوشتان نخورده باشد، اما بدون هیچ شکی با اختراع آن یعنی پلی استیشن آشنا هستید. مدیرعامل سابق «سونی کامپیوتر انترتینمنت» نقش جدیدی را در یک استارتاپ برعهده گرفته که برای ...

شاید نام «کن کوتاراگی» به گوشتان نخورده باشد، اما بدون هیچ شکی با اختراع آن یعنی پلی استیشن آشنا هستید. مدیرعامل سابق «سونی کامپیوتر انترتینمنت» نقش جدیدی را در یک - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کوچصفهان استان گیلان - استارتاپ برعهده گرفته که برای دوران پساکرونا ربات توسعه می‌دهد.

کوتاراگی به عنوان مدیرعامل استارتاپ هوش مصنوعی «Ascent Robotics» در - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کوچصفهان استان گیلان - توکیو فعالیت خواهد کرد. ماموریت این کمپانی، تولید ربات‌های مقرون به صرفه است - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کوچصفهان استان گیلان - که می‌توانند با - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کوچصفهان استان گیلان - امنیت بالا به همراه انسان‌ها در کارخانه‌ها و - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کوچصفهان استان گیلان - همچنین مراکز لجستیک کار کنند.

خالق پلی استیشن امیدوار است طی یکسال نمونه اولیه عملیاتی این ربات‌ها ساخته شوند و او حتی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها، حقوق خود را نیز بخشیده است. کوتاراگی در مصاحبه با بلومبرگ اعلام کرده:

«شیوع ویروس کرونا بحث قدیمی درباره اینکه ربات‌ها باعث بیکاری ما می‌شوند را تغییر داده است. اگر ما می‌خواهیم به شرایط عادی جدید برسیم، به ربات‌های بیشتری در - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کوچصفهان استان گیلان - زندگی روزانه خود نیاز داریم.»

این مقام اجرایی اطلاعات بیشتری درباره این ربات‌ها منتشر نکرده و با توجه به - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کوچصفهان استان گیلان - این موضوع از طراحی و همچنین قیمت آن‌ها بی‌اطلاع هستیم. با این حال، کوتاراگی از هدف خود برای همکاری با دیگر استارتاپ‌ها - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کوچصفهان استان گیلان - و شرکت‌ها سخن گفته است.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کوچصفهان استان گیلان

طبق این گزارش، Ascent Robotics در حال - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کوچصفهان استان گیلان - همکاری - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کوچصفهان استان گیلان - با صنایع سنگین «کاوازاکی» است و همچنین با یک سازنده خودرو ژاپنی نیز همکاری می‌کند که البته هنوز - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کوچصفهان استان گیلان - نام این برند مشخص نشده است.

نتیجه این همکاری‌ها، تولید یک بازوی رباتیک خواهد بود که می‌تواند قطعات را از یک فضای شلوغ - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کوچصفهان استان گیلان - بردارد. - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کوچصفهان استان گیلان - علاوه بر این، شاهد توسعه یک نرم افزار رانندگی خودران نیز - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کوچصفهان استان گیلان - خواهیم بود. در حالی که محصول اول مرتبط با دنیای رباتیک است، توسعه نرم افزار ارتباطی با ربات‌ها ندارد.

این دو فناوری یعنی ربات‌ها و همچنین ماشین‌های خودران در سال‌های اخیر مورد - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کوچصفهان استان گیلان - توجه شرکت‌های زیادی قرار - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کوچصفهان استان گیلان - گرفته‌اند و پیشرفت‌های مناسبی در آن‌ها صورت گرفته که برای مثال می‌توان به تسلا اشاره کرد. باید منتظر ماند و دید خالق پلی استیشن می‌تواند مانند دنیای کنسول بازی‌ها، در این فناوری‌ها نیز انقلابی ایجاد کند یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone