تعمیرات یخچال ویرپول در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  2. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  3. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  5. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43856.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

سونی پس از ۳۰ سال باز هم صفحات گرامافون تولید می کند

ظاهراً همه چیزهای کهنه روزی دوباره محبوب خواهند شد. این بار نوبت به صفحات گرامافون است که پس از چند دهه کنار رفتن از سطح اول بازار حالا دوباره در میان کاربران محبوب شده اند. ...

ظاهراً همه چیزهای کهنه روزی دوباره محبوب خواهند شد. این بار نوبت به صفحات گرامافون است که پس از چند دهه - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کنار رفتن از سطح اول بازار حالا دوباره در میان کاربران محبوب شده اند. در همین راستا کمپانی سونی قرار است پس از ۳۰ سال دوباره به سراغ عرضه موسیقی روی این دیسک های نوستالژیک برود.

نخستین صفحات گرامافون سونی اسفند از راه می رسند

در ماه های آینده تولید صفحات گرامافون سونی در کارخانه ای حوالی شهر توکیو آغاز خواهد شد و نخستین آثار موسیقی با این فرمت ماه مارس سال ۲۰۱۸ (اسفند ماه) روانه بازار خواهند شد.

سونی هنوز به صورت رسمی اعلام نکرده که چه - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - سبکی از موسیقی روی این صفحات گرامافون - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - عرضه خواهد شد، اما رسانه ها پیش - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بینی کرده اند که احتمالاً بخش عمده این محتواها شامل آوازها و موسیقی های قدیمی و نوستالژیک ژاپنی - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - باشد تا آثار مدرن تر امروزی.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

رویکرد علاقه مندان موسیقی به گرامافون (به خصوص در آسیا و کشور - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ژاپن) چند سالی هست که روند افزایشی به - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - خود گرفته. این مسئله حتی سبب شد که کمپانی قدیمی و باسابقه «HMV» پس از سال - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ها دوباره فروشگاهی را برای فروش این صفحات در شهر «شیبویا» - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - (Shibuya) دایر کند.

بر اساس اعلام کمپانی سونی، یافتن مهندسینی که بدانند چگونه می بایست صفحات گرامافون را به بهترین شکل ممکن ساخت چندان آسان نیست، با این همه به طور حتم - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - چنین بازگشت شکوه مندانه و شگفت انگیزی برای این ابزار موسیقی قدیمی قابل پیش بینی نبود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone