🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  3. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
  4. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43226.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

وزیر ارتباطات: سرورهای تلگرام به ایران منتقل شدند [به روز رسانی: تکذیب شد]

وزیر ارتباطات امروز در حاشیه مراسم افتتاح پارک تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات، از نتیجه مثبت مذاکره با شبکه پیام رسان تلگرام برای انتقال سرور به ایران و نصب شبکه های تحویل محتوا (CDN) خبر ...

وزیر ارتباطات امروز در حاشیه مراسم افتتاح پارک تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات، از نتیجه مثبت مذاکره با شبکه پیام رسان تلگرام برای انتقال سرور به ایران و نصب شبکه های تحویل محتوا (CDN) خبر داد.

دکتر واعظی در این رابطه اظهار داشت:

تا زمانی که - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر فریدون کنار استان مازندران - سرور وجود نداشته باشد، CDN روی آن نصب نمی شود. هم اکنون تلگرام سرور خود را به ایران آورده و شبکه - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر فریدون کنار استان مازندران - تحویل محتوا در دست راه اندازی است.

وزیر ارتباطات، این اقدام را «شروع یک کار بزرگ» خواند و گفت:

باید اجازه دهیم همین سیاست که بین ما و مدیر تلگرام توافق شده است، پیش برود. ما گام به گام در این زمینه پیش می رویم و امیدواریم همان طور که وعده کردیم، انتقال سرورهای تلگرام به پایان برسد.

وی افزود موضوع انتقال سرورها، یک طرفه نیست و اینکه تلگرام در ایران CDN نصب کرده، نتیجه توافقات دوطرفه است. گفتنیست نصب و راه اندازی سرورها و شبکه تحویل محتوا، سرعت بیشتری - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر فریدون کنار استان مازندران - را برای کانال های پر بازدید به ارمغان خواهد آورد.

 

به روز رسانی:

پاول دورف مدیرعامل تلگرام در پاسخ به خبرنگار اسوشید پرس در حساب کاربری توییتر خود، مجدداً انتقال هرگونه سرور تلگرام را به ایران تکذیب کرد و کاربران را به مطالعه متن کامل منتشر شده در کانال تلگرامش در رابطه با استقرار شبکه تحویل محتوا (CDN) تشویق نمود.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر فریدون کنار استان مازندران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone