🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطع برق به صورت عمومی چه آسیبی به تلویزیون وارد می کند؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
  2. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
  3. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله سوختن بکلایت، خرابی پنل ، مشکل در انتقال تصویر و .. می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی در تلویزیون شما شود.
  4. سوال: دلیل پاک شدن بعضی از کانال ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
  5. سوال: مشکل در پورت های تلویزون چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟
    پاسخ: انواع مختلفی از پورت ها usb و غیره در تلویزیون ها به کار برده می شود که هر کدام وظایف مختلفی از جمله انتقال صدا، صدا و تصویر، خواندن فلش و هارد دیسک و ... دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19653.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

تپسی: امنیت سفرها از اولویت‌های اصلی ماست

معاون عملیات تپسی، تامین امنیت سفرهای شهری را یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های‌ این شرکت معرفی و تاکید کرد با توجه به اهمیت امنیت کاربران، سرمایه گذاری زیادی در این حوزه انجام شده و گزینه‌های امنیتی ...

معاون عملیات تپسی، تامین امنیت سفرهای شهری را یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های‌ این شرکت معرفی و تاکید کرد با توجه به اهمیت امنیت کاربران، سرمایه گذاری زیادی در این حوزه انجام شده و گزینه‌های امنیتی مختلفی برای مردم فراهم - تعمیرات تلویزیون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - شده است.

«هومن دمیرچی» با اشاره به نحوه جذب رانندگان تپسی تصریح کرده که تایید صلاحیت رانندگان با کمک پلیس اماکن کشور صورت می‌گیرد: «از زمان - تعمیرات تلویزیون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ثبت نام یک فرد تا زمانی که بتواند در تپسی مشغول به کار شود، فرایندهای دقیقی برای احراز هویت و - تعمیرات تلویزیون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - تایید صلاحیت آنها صورت می‌گیرد.»

وی درباره نحوه تایید صلاحیت - تعمیرات تلویزیون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - سفیران تپسی چنین توضیح داد: «پلیس به صورت آنلاین، صلاحیت رانندگان و نداشتن سابقه کیفری موثر آنها را بررسی و نتیجه را به - تعمیرات تلویزیون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ما اعلام می‌کند. عضو هیئت مدیره تپسی ادامه داد: «تمامی افرادی که در - تعمیرات تلویزیون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - سطح شهرها از متقاضیان کار - تعمیرات تلویزیون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - در تپسی ثبت نام می‌کنند، کارمندان شرکت تپسی هستند که پس از ثبت نام و دریافت مدارک، اطلاعات آنها را برای احراز هویت و بررسی صلاحیت به تیم امنیت تپسی تحویل می‌دهند.»

تعمیرات تلویزیون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

به گفته دمیرچی تیم امنیت تپسی علاوه بر - تعمیرات تلویزیون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - اینکه تاییدیه - تعمیرات تلویزیون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - صلاحیت رانندگان را از طریق پلیس اماکن دریافت می‌کند، به صورت جداگانه، موضوع احراز هویت متقاضیان کار - تعمیرات تلویزیون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - به عنوان سفیر تپسی را بررسی می‌کند:

«ما برای اطمینان از عملکرد سفیران تپسی، به صورت مستمر از طریق سیستم امتیازدهی مسافران به سفیران و بررسی شکایت‌ها و نظرات آنها، اقدامات اصلاحی را در ناوگان تپسی انجام می‌دهیم و در - تعمیرات تلویزیون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - صورتی که یکی از سفیران، امتیازی کمتر از - تعمیرات تلویزیون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - میزان انتظار تپسی داشته یا نسبت به رفتار - تعمیرات تلویزیون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - آنها شکایتی شده باشد، موضوع را بررسی و در صورت لزوم با آنها قطع همکاری - تعمیرات تلویزیون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - می‌کنیم.»

بسته امنیت سفر تپسی

دمیرچی می‌گوید تیم تپسی سعی می‌کند تا امنیت سفرها را تضمین نماید. وی درباره بسته امنیت تپسی توضیح داد: «بسته‌ امنیتی تپسی، ویژگی‌های منحصر به فردی ارائه می‌دهد که تهدیدهای احتمالی هنگام سفر را به حداقل می‌رساند. «تماس اضطراری با واحد امنیت» یا SOS، راهکاری است که تیم تکنولوژی تپسی برای کاربران خود فراهم کرده است. با استفاده از این راهکار در اپلیکیشن تپسی، اگر مسافری هنگام سفر، به هر دلیلی احساس خطر کند، می‌تواند گزینه‌ «ارسال پیام اضطراری به واحد امنیت» را لمس کند و به تیم امنیت تپسی پیام کمک - تعمیرات تلویزیون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - بفرستد. در این صورت تیم امنیت، به سرعت شرایط را بررسی می‌کنند و پس از شناسایی موقعیت مکانی، در - تعمیرات تلویزیون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - صورت نیاز با پلیس تماس می‌گیرند و موقعیت مکانی - تعمیرات تلویزیون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - راننده را در اختیار آنها قرار می‌دهند.»

عضو هیات مدیره تپسی با اشاره به سایر راهکارهای بسته‌ امنیتی این شرکت برای مسافران ادامه داد: «گزینه «اشتراک سفر» نیز یکی دیگر از راهکارهایی است - تعمیرات تلویزیون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - که می‌توان با استفاده از - تعمیرات تلویزیون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - آنها، آسوده خاطر با خودروهای این شرکت سفر کرد. از جمله اینکه مسافر می‌تواند با استفاده از آن، لینک سفر خود را برای یکی از اعضای خانواده یا نزدیکانش ارسال - تعمیرات تلویزیون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - و آنها را از مسیر سفرش مطلع کند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر منوشفر نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
جسارتا تعمیرچی پاسداران سردشت برای تلویزیون تی سی ال تعمیرکار داره
پاسخ: بله در پاسداران شهر سردشت خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر گاتا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
میشه بگید منطقه کچل آوا سردشت اعزام کارشناس دارید
پاسخ: بله در کچل آوا شهر سردشت خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone