🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سلفچگان استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سلفچگان استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  2. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  3. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  4. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14634.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

اپ موبایل یوتیوب به گزینه‌های بیشتری برای تنظیم کیفیت ویدیو مجهز شد

یوتیوب در حال انتشار یک بروزرسانی برای اپ اندرویدی و iOS خود است که گزینه‌های بیشتری را برای تنظیم کیفیت ویدیوها در اختیار کاربران قرار می‌دهد. هرچقدر کیفیت ویدیو در اپ موبایل یوتیوب بالاتر باشد، ...

یوتیوب در حال انتشار یک بروزرسانی برای اپ اندرویدی و iOS خود است که گزینه‌های بیشتری را برای تنظیم کیفیت ویدیوها در اختیار کاربران قرار می‌دهد. هرچقدر کیفیت ویدیو در اپ موبایل یوتیوب بالاتر - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سلفچگان استان قم - باشد، اینترنت بیشتری مصرف می‌شود.

کاربران - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سلفچگان استان قم - با انتخاب گزینه «Higher picture quality» به کیفیت بالایی دست پیدا می‌کنند، اما هزینه اینترنت آن‌ها افزایش می‌یابد. در مقابل اگر گزینه «Data saver» انتخاب کاربر باشد، مصرف اینترنت کمتر می‌شود اما به ویدیویی با کیفیت پایین‌تر دسترسی خواهد داشت.

این گزینه‌ها به - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سلفچگان استان قم - تنظیمات موجود اضافه می‌شوند. یکی از - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سلفچگان استان قم - این گزینه‌ها «Auto» است که بطور خودکار کیفیت ویدیو را با توجه به سرعت اینترنت کاربر تنظیم می‌کند. با این حال کاربران می‌توانند بطور دستی بالاترین کیفیت یعنی 4K HDR را هم انتخاب کنند که البته برای تمام ویدیوها باید چنین کاری را انجام دهند. در اپ - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سلفچگان استان قم - موبایل یوتیوب تنظیم کلی برای یک رزولوشن خاص وجود ندارد.

این بروزرسانی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سلفچگان استان قم - مربوط به سرور می‌شود و حتی اگر جدیدترین نسخه یوتیوب را - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سلفچگان استان قم - روی موبایل خود نصب نکنید، به چنین تنظیماتی دست پیدا می‌کنید. با این حال با دریافت نسخه جدید اپ موبایل یوتیوب با عملکرد بهتر آن مواجه می‌شوید.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سلفچگان استان قم

یوتیوب در کنار ارائه گزینه‌های بیشتر برای اپ موبایلش، امکان تغییر نام و تصویر کانال بدون نیاز به تغییر اطلاعات حساب گوگل را فراهم کرده. تا - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سلفچگان استان قم - پیش از این افراد برای تغییر این موارد در یوتیوب مجبور به تغیر اطلاعات اکانت - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سلفچگان استان قم - گوگل خود بودند و به همین دلیل یکی از مهم‌ترین درخواست تولیدکنندگان محتوا، تغییر در چنین وضعیتی بود.

با وجود اینکه چنین تغییری بیشتر برای تولیدکنندگان محتوا کاربرد خواهد داشت، اکانت‌های شخصی هم می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. البته - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سلفچگان استان قم - چنین قابلیتی یک ضعف دارد که آن، از بین رفتن علامت تاییدیه در صورت تغییر نام است که البته کاربران برای دریافت مجدد آن می‌توانند اقدام کنند. اینکار تاثیری روی آدرس سفارش کانال کاربران ندارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone