🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  5. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14628.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

شرکت‌های آلمانی از اپل به‌خاطر قابلیت «شفافیت ردیابی اپ» شکایت کردند

بزرگ‌ترین شرکت‌های رسانه، فناوری و تبلیغات آلمان از قابلیت «شفافیت ردیابی اپلیکیشن‌ها» که امروز با iOS 14.5 در اختیار کاربران قرار گرفت، شکایت کرده‌اند. ماه پیش هم شکایت مشابهی در فرانسه علیه این قابلیت تنظیم ...

بزرگ‌ترین شرکت‌های رسانه، فناوری و تبلیغات آلمان از قابلیت «شفافیت ردیابی اپلیکیشن‌ها» که امروز با iOS 14.5 در اختیار کاربران قرار گرفت، شکایت کرده‌اند. ماه پیش هم شکایت مشابهی در فرانسه علیه این قابلیت تنظیم شده بود.

به - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر داراب استان فارس - گزارش فایننشال تایمز، شرکت‌های آلمانی می‌گویند با اضافه شدن قابلیت App Tracking Transparency میزان درآمد - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر داراب استان فارس - توسعه‌دهندگان اپ‌ها احتمالا تا ۶۰ درصد افت پیدا می‌کند و این اتفاق باعث می‌شود مصرف‌کنندگان مجبور به پرداخت هزینه‌های بیشتر برای خرید اپلیکیشن‌ها شوند.

۹ شرکت بزرگ از جمله شعبه فیسبوک آلمان، «اکسل اسپرینگر» و «اینسایدر» دیروز با ثبت شکایت در نهاد نظارت بر رقابت بازار آلمان از تصمیم انحصارطلبانه اپل شکایت کردند و آن را برای بازار تبلیغات مضر دانستند. آن‌ها می‌گویند «شفافیت ردیابی اپلیکیشن‌ها» باعث کاهش تعداد اپ‌هایی می‌شود که به‌صورت رایگان و با تبلیغات در دسترس کاربران قرار دارند و این اتفاق در نهایت هزینه خود مصرف‌کنندگان را بیشتر می‌کند.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر داراب استان فارس

«توماس هاپنر» از شرکت حقوقی Hausfeld که وکیل اصلی شاکیان این پرونده است، می‌گوید با این تغییر اپلیکیشن‌های بیشتری مجبور می‌شوند به جای سیستم فعلی ارتزاق از تبلیغات از کاربران - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر داراب استان فارس - پول بگیرند. این پرونده همچنین در اظهارنظری عجیب می‌گوید با کنار رفتن تبلیغات شخصی‌سازی‌شده به خاطر App - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر داراب استان فارس - Tracking Transparency، کاربران مجبور می‌شوند زمان بیشتری را صرف جستجو به دنبال - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر داراب استان فارس - محصولات مورد علاقه خود کنند.

با این حال، اپل مدعی است که قابلیت جدید iOS 14.5 صرفا حق انتخاب را در اختیار کاربران - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر داراب استان فارس - قرار می‌دهد. این خود افراد هستند که تصمیم می‌گیرند به اپلیکیشن‌ها اجازه - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر داراب استان فارس - بدهند رفتارشان را در اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌های مختلف ردیابی کنند و برای آن‌ها تبلیغات سفارشی نشان دهند یا - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر داراب استان فارس - خیر. حامیان - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر داراب استان فارس - حریم خصوصی از طرفداران اصلی این قابلیت هستند.

اپل در حال حاضر با پرونده‌های ضدانحصار زیادی در کشورهای مختلف روبرو است که هر کدام از جنبه متفاوتی نسبت به فعالیت‌های اپل گله دارند. این شرکت در آمریکا هم زیر ذره‌بین قرار گرفته و کار سختی در پیش دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone