🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شیراز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شیراز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  2. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  4. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  5. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14646.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

آیفون ۱۱ همچنان فروش بالایی را در بازار تجربه می‌کند

طبق گزارشی جدید، گوشی‌های سری آیفون ۱۲ توانسته‌اند به سهم ۶۱ درصدی از کل فروش آیفون‌ها در آمریکا در سه ماهه اول ۲۰۲۱ دست پیدا کنند و البته آیفون ۱۱ هم در این بازه زمانی ...

طبق گزارشی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شیراز استان فارس - جدید، گوشی‌های سری آیفون - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شیراز استان فارس - ۱۲ توانسته‌اند به سهم ۶۱ درصدی از کل فروش آیفون‌ها در آمریکا در سه ماهه اول ۲۰۲۱ دست پیدا کنند و البته آیفون ۱۱ هم در این بازه زمانی فروش بالایی داشته است.

بر اساس داده‌های گزارش «Consumer Intelligence Research Partner» یا CIRP، در - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شیراز استان فارس - فصل اول ۲۰۲۱ گوشی آیفون ۱۲ فروش بالاتری نسبت به برادرانش داشته، اما آیفون ۱۱ توانسته بیشترین فروش را تجربه کند. این گوشی هوشمند در این بازه زمانی به سهم ۲۴ درصدی دست پیدا کرده که دلیل موفقیتش را باید در ترکیب نمایشگر بزرگ، مشخصات فنی مناسب و قیمت ۵۹۹ دلاری جستجو کرد.

آیفون ‍۱۲ و ۱۲ پرو مکس در مقام‌های بعدی فهرست قرار گرفته‌اند. آیفون ۱۲ پرو مکس که بزرگترین و گران‌ترین گوشی کوپرتینویی‌ها در بازار محسوب می‌شود، توانسته سهم ۲۰ درصدی از بازار آیفون‌ها داشته باشد.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شیراز استان فارس

به گفته هم‌بنیانگذار CIRP به نام «جاوش لویتز»، کاربران در فصل - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شیراز استان فارس - اول ۲۰۲۱ علاقه‌ای به آیفون ۱۲ مینی و SE نشان نداده‌اند:

«در اولین سه‌ ماهه‌ای که این گوشی‌ها در بازار موجود بودند، متوجه شدیم که کاربران نسخه استاندارد آیفون - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شیراز استان فارس - ۱۲ و مدل‌های - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شیراز استان فارس - پرو و همچنین آیفون ۱۱ افسانه‌ای را انتخاب می‌کنند و علاقه‌ای به آیفون مینی و SE ندارند. مدل‌های سری آیفون ۱۲ شامل استاندارد، پرو و پرو مکس به سهم مناسبی دست پیدا کرده‌اند و گران‌ترین - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شیراز استان فارس - آن‌ها سهم ۲۰ درصدی داشته که از بهبود عملکردش نسبت به آیفون ۱۱ پرو مکس با سهم ۱۳ درصدی در سه ماه اول ۲۰۲۰ خبر می‌دهد.»

آیفون ۱۲ - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شیراز استان فارس - مینی همچنان گوشی محبوبی در میان کاربران نیست و نسل جدید آیفون SE هم نتوانسته توجهات زیادی را به خود جلب کند.

با توجه به گزارش اخیر، میانگین قیمت فروش گوشی‌های آیفون در آمریکا در مقایسه با فصل چهارم ۲۰۲۰ کاهش داشته. در - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شیراز استان فارس - سه ماهه پایانی سال گذشته میلادی میانگین قیمت آیفون‌ها فروخته شده برابر ۸۷۳ دلار بود که در فصل اول ۲۰۲۱ به ۸۴۷ دلار کاهش یافته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone