🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر ساوه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر ساوه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  2. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  3. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  4. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  5. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14617.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

این بدافزار اندرویدی اطلاعات شخصی و جزئیات حساب بانکی را به سرقت می‌برد

بدافزار مخرب «FluBot» به سرعت می‌تواند رمزهای عبور، جزئیات حساب بانکی و سایر اطلاعات حساس کاربران دستگاه‌های اندرویدی را به سرقت ببرد. این بدافزار به سادگی در قالب پیام متنی قابل انتقال است و از ...

بدافزار مخرب «FluBot» به سرعت می‌تواند رمزهای عبور، جزئیات حساب بانکی و سایر اطلاعات حساس کاربران دستگاه‌های اندرویدی را به سرقت ببرد.

این بدافزار به سادگی در قالب پیام متنی قابل انتقال است و از کاربران می‌خواهد برای پیگیری تحویل بسته سفارش داده شده روی پیوندی که در متن قرار داده شده،‌ کلیک کنند. بعد از - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر ساوه استان مرکزی - آنکه کاربر روی پیوند مربوطه ضربه می‌زند، اپلیکیشنی روی دستگاه وی نصب می‌شود که می‌تواند به صورت یک - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر ساوه استان مرکزی - بدافزار عمل کرده و به راحتی اطلاعات گوشی وی را به سرقت ببرد.

مرکز ملی امنیت سایبری انگلیس (NCSC) دستورالعملی درباره نحوه شناسایی و حذف بدافزار FluBot منتشر کرده است. ارائه‌هندگان شبکه از جمله Three و Vodafone نیز هشدارهایی در مورد حملات پیامکی به کاربران ارائه کرده‌اند.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر ساوه استان مرکزی

در متن پیامک ارسال شده نام برندهای معروفی مانند Asda ،Amazon و - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر ساوه استان مرکزی - Argos استفاده می‌شود تا کاربران به اشتباه روی لینک مربوطه ضربه بزنند.

پس از نصب بد افزار FluBot، تمام مجوزهای لازم برای دسترسی و سرقت اطلاعات حساس از - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر ساوه استان مرکزی - جمله پسوردها، اطلاعات بانکی و - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر ساوه استان مرکزی - سایر اطلاعات شخصی در دسترس بدافزار قرار می‌گیرد.

با وجودی که گفته می‌شود این بدافزار می‌تواند دستگاه‌های اندرویدی را آلوده کند، از کاربران اپل نیز خواسته شده تا در مورد پیام‌های متنی هوشیار باشند و هر پیوندی را باز نکنند. NCSC از کاربران درخواست کرده تا توجهی به چنین پیام‌های متنی حاوی بدافزار نشان ندهند و هیچ برنامه‌ای را به این شکل روی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر ساوه استان مرکزی - دستگاه خود نصب نکنند.

کاربرانی که بدون اطلاع از این موضوع بدافزار را روی دستگاه خود به اشتباه نصب کرده‌اند، لازم است در اسرع وقت برای احتیاط، گوشی را به تنظیمات کارخانه بازگردانند.

نکته قابل توجه دیگر این است که کاربران در حین پشتیبان‌گیری از اطلاعات دستگاه، باید مراقب باشند که از بازیابی نسخه پشتیبان بد افزار جلوگیری کنند. به علاوه، NCSC به منظور جلوگیری از دسترسی مهاجمان به - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر ساوه استان مرکزی - اطلاعات کاربران، توصیه می‌کند که رمز عبور حساب‌های کاربری خود را تغییر دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone