🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بانه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بانه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  2. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  3. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14630.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

سازمان فناوری بیش از ۱۲۲ میلیارد تومان تسهیلات به کسب‌وکارها اعطا کرده است

گزارش عملکرد وضعیت وام وجوه اداره شده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات حکایت از این دارد که تاکنون بیش از ۱۲۲ میلیارد تومان تسهیلات در ۲۶۲ مورد به استارتاپ‌ها اعطا شده است. این گزارش همچنین ...

گزارش عملکرد وضعیت وام وجوه اداره شده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بانه استان کردستان - حکایت از این دارد که تاکنون بیش از ۱۲۲ میلیارد تومان تسهیلات در ۲۶۲ مورد به - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بانه استان کردستان - استارتاپ‌ها اعطا شده است. این گزارش همچنین حکایت از این دارد که از این - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بانه استان کردستان - مقدار تسهیلات، نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان وام بوم‌واره به کسب‌وکارها اعطا شده و بیش از ۱۷ میلیارد تومان وام کرونا نیز به دست کسب و کارها رسیده است.

صبح امروز در مراسم افتتاحیه سامانه توان آفرین که سامانه جامع تسهیلات وجوه اداره شده وزارت ارتباطات به شمار می‌رود، گزارشی از عملکرد این وزارتخانه منتشر شد که نشان دهنده میزان تسهیلات و وام‌هایی است که تاکنون توسط سازمان فناوری اطلاعات اعطا شده است. آنطور که در این گزارش آمده - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بانه استان کردستان - در تعداد ۲۶۲ مورد، ۱۱۲.۸۸ میلیارد تومان تسهیلات به کسب‌وکارهای حوزه بازی‌های - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بانه استان کردستان - موبایلی، اپلیکیشن‌ها، شتابدهنده‌ها و... اعطا شده است.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بانه استان کردستان

از این مقدار تسهیلات - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بانه استان کردستان - ۱۷ میلیارد و ۳۸۰ میلیون متعلق به وام کرونا است - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بانه استان کردستان - که در فروردین تا مهر ۱۳۹۹ اعطا - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بانه استان کردستان - شد. وام کرونا به کسب‌وکارهایی که در دوران کرونا با رکود مواجه شدند اعطا شده، کسب‌وکارهایی مانند خدمات تور بلیط و گردشگری، پلتفرم ارائه خدمات - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بانه استان کردستان - در محل و پلتفرم‌ ارائه خدمات تحویل غذا در محل.

به طور میانگین ۷ میلیارد و ۶۸۰ میلیون وام در ماه از دی ماه ۹۸ تا فروردین ۱۴۰۰ اعطا شده است. بیشترین مبلغ تسهیلات پرداختی شده از - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بانه استان کردستان - سوی این سازمان نیز به فروردین ۱۴۰۰ اختصاص دارد که طی ۲۰ مورد حدود - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بانه استان کردستان - ۳۰۸۸۷.۵ تومان وام پرداخت شده است.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بانه استان کردستان
آنطور که ناظمی می‌گوید دلیل افزایش ناگهانی وام‌ها در ماه‌های پایانی دستورالعملی است که به - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بانه استان کردستان - آنها داده شده تا به پلتفرم‌های برتر تسهیلات بدهند.

آنطور که گزارش سازمان فناوری اطلاعات نشان می‌دهد بیشترین سهم این تسهیلات پرداختی متعلق به وام بوم‌واره است و پس از آن به وام کرونا اختصاص دارد. پلتفرم‌ها نیز سهم بالایی از دریافت کنندگان تسهیلات را اختصاص میدهند و - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بانه استان کردستان - کمترین دریافت - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بانه استان کردستان - کنندگان وام به بازی‌های موبایلی بوده است. ناگفته نماند حدود ۱۰ درصد از این تسهیلات به - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بانه استان کردستان - منابع اهرمی صندوق کارآفرینی امید اختصاص یافته و در کنار آن ۵ درصد نیز به توسعه اقتصاد دیجیتال پرداخته است. همچنین بیش از ۱۲ درصد دریافت کنندگان تسهیلات از بین کسب‌وکارهای غیر نوپا بوده‌اند.

سامانه توان - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بانه استان کردستان - آفرین که امروز از آن رونمایی شد ویژگی‌های جدیدی در خود گنجانده و تمامی شعبات سازمان فناوری اطلاعات استان‌ها می‌توانند درخواست‌های - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بانه استان کردستان - داخل استان خود را ببینند و به آن رسیدگی کنند و از همه مهم‌تر، تک تک مراحل سپری شدن آن را به صورت آنلاین مشاهده کنند. در واقع امکان ردگیری فرایند برای اولین بار است که به طور شفاف در این سامانه گنجانده شده - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بانه استان کردستان - است.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بانه استان کردستان
همکاری‌های با صندوق نوآوری و شکوفایی نیز در زمینه تولید مودم و تولید محتوا و سایر موارد توسط این وزارتخانه صورت گرفته است.
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone