🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر گرگان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  2. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  3. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  4. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14644.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

هکرها از تلگرام به عنوان مرکزی برای فعالیت‌های مخرب استفاده می‌کنند

محققان امنیتی به این موضوع پی برده‌اند که محبوبیت تلگرام به عنوان یک پلتفرم پیام‌رسان با رمزگذاری سرتاسری، باعث محبوبیت آن میان هکرها هم شده است. در گزارشی جدید، «عمر هافمن» از شرکت امنیت سایبری ...

محققان امنیتی به این موضوع پی برده‌اند که محبوبیت تلگرام به عنوان یک پلتفرم پیام‌رسان با رمزگذاری سرتاسری، باعث محبوبیت آن میان هکرها هم شده است.

در گزارشی جدید، «عمر هافمن» از شرکت امنیت سایبری «چک پوینت» توضیح می‌دهد که تولیدکنندگان بدافزار برای فعالیت‌های مخرب خود - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر گرگان استان گلستان - بیش از پیش از تلگرام به عنوان یک سیستم فرماندهی و کنترل استفاده می‌کنند، زیرا این اپ در مقایسه با نرم‌افزارهای مخرب معمولی مبتنی بر وب مزایای - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر گرگان استان گلستان - بیشتری را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

تلگرام تنها ابزار رمزگذاری شده‌ای نیست که توسط عوامل این تهدید‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. تحقیقات اخیر شرکت نرم‌افزاری «Sophos» نشان می‌دهد که آن‌ها به طور - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر گرگان استان گلستان - فزاینده‌ای برای جلوگیری از شناسایی به پروتکل‌های ارتباطی رمزگذاری شده و همچنین سرویس‌های ابری قانونی تغییر جهت می‌دهند.

هافمن در تجزیه و تحلیل خود عنوان کرده که «Massad» برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ از تلگرام به عنوان سرور سیستم فرماندهی و کنترل - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر گرگان استان گلستان - استفاده کرده. گفته می‌شود که این گروه اولین افرادی بودند که برای انجام حملات خود به مزایای سرویس‌های پیام رسان پی برده بودند. به گفته هافمن، از آن زمان محققان ده‌ها نوع بدافزار مختلف را کشف کرده‌اند که برای انجام فعالیت‌های مخرب خود از - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر گرگان استان گلستان - تلگرام استفاده می‌کنند.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر گرگان استان گلستان

طی سه ماه گذشته، چک پوینت شاهد بیش از صد حمله بوده که با استفاده از یک تروجان از راه دور و چند منظوره جدید به نام «ToxicEye»، ایمیل‌های حاوی برنامه اجرایی مخرب را - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر گرگان استان گلستان - پخش کرده‌اند. - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر گرگان استان گلستان - همچنین - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر گرگان استان گلستان - از ToxicEye در محیط تلگرام برای برقراری ارتباط با سرور فرماندهی و کنترل و استخراج اطلاعات سرقت شده استفاده می‌شود.

تحلیل هافمن نشان می‌دهد که تولیدکنندگان بدافزارها - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر گرگان استان گلستان - از این تروجان در پوشش بات تلگرام استفاده می‌کنند و هنگام استفاده کاربر از این بات‌ها، مهاجم به گوشی یا رایانه او متصل می‌شود. این بات ظاهرا داده‌های کاربران را به سرقت می‌برد، صدا و ویدیو ضبط می‌کند و حتی شبیه باج‌افزارها، فایل‌ها را قفل می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone