🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بانه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بانه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  2. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  5. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14635.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

کاربران با باگ کلاب هاوس می‌توانستند مخفیانه در روم‌ها حضور داشته باشند

کلاب هاوس محبوبیت بالایی در میان کاربران دارد و شبکه‌های اجتماعی مختلف هم در حال افزودن قابلیت گفتگوی صوتی به پلتفرم‌های خود هستند، اما این پلتفرم صوتی بی‌نقص نیست. اخیرا مشخص شده که این برنامه ...

کلاب هاوس محبوبیت بالایی در میان کاربران دارد و شبکه‌های اجتماعی مختلف هم در حال افزودن قابلیت - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بانه استان کردستان - گفتگوی صوتی به پلتفرم‌های خود هستند، اما این پلتفرم - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بانه استان کردستان - صوتی بی‌نقص نیست. اخیرا مشخص - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بانه استان کردستان - شده که این - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بانه استان کردستان - برنامه دارای دو باگ بوده که به کاربران اجازه می‌داده بطور مخفیانه در - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بانه استان کردستان - روم‌ها حضور داشته باشند.

یک محقق امنیتی مطرح به نام «کیتی موسوریس» نزدیک به دو ماه پیش موفق به شناسایی این باگ‌ها شده. - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بانه استان کردستان - مهاجمان با استفاده از آن‌ها می‌توانستند بطور مخفیانه و بدون اینکه شناسایی شوند، به حرف‌های دیگران گوش دهند و یا اینکه با حرف‌های خود، بحث را بهم بریزند و مجری هم قادر به کنترل وضعیت نباشد.

مهاجم برای سوءاستفاده از این آسیب‌پذیری‌ها به هیچ‌گونه اطلاعات فنی نیازی نداشته و تنها با دو آیفون مجهز به کلاب هاوس و یک حساب این شبکه اجتماعی می‌توانسته فعالیت‌های مخرب داشته باشد. برای چنین حمله‌ای، مهاجم باید با یک آیفون وارد حساب خود شود و سپس به عضویت یک روم درآید. در ادامه کاربر با دومین آیفون وارد حسابش می‌شود که به معنای خروج از حساب در آیفون اول است. با این وجود، کاربر در آیفون دوم همچنان در روم حضور داشته است.

مشکل درست از همینجا شروع می‌شود. آیفون اول صفحه لاگین را نشان می‌دهد، اما شما بطور کامل از حسابتان خارج نشده‌اید و همچنان به روم دسترسی دارید. زمانی که با آیفون دوم از این روم خارج شوید، ناپدید می‌شوید اما امکان ادامه گوش دادن به صحبت‌ها در آیفون اول وجود دارد.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بانه استان کردستان

موسوریس یافته خود را اوایل ماه مارس با کلاب هاوس در میان می‌گذارد، اما این شبکه اجتماعی فورا به آن واکنش نشان نمی‌دهد. با این وجود در نهایت این پلتفرم صوتی به موسوریس اعلام می‌کند که دو باگ مربوط به این یافته را برطرف کرده است.

یکی از این پچ‌ها باعث اطمینان از این موضوع که کاربران موسوم به روح قادر به شنیدن صحبت‌های دیگران نیستند و همچنین نمی‌توانند صحبت کنند، می‌شود. پچ دوم هم مشکلات مربوط به کش صفحه را برطرف می‌کند تا کاربران بطور کامل از حساب خود در آیفون قدیمی خارج شوند.

موسوریس پس از کشف این باگ، تصمیم به عدم انتشار فوری آن می‌گیرد و در حقیقت نزدیک - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بانه استان کردستان - به ۴۵ روز به کلاب هاوس فرصت می‌دهد تا آن را برطرف کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone