🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر قوچان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  3. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14642.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

تاریخچه مختصر و مفید «توکن غیر قابل معاوضه» یا NFT

اگر امسال سری به وب‌سایت‌های فعال در حوزه تکنولوژی زده باشید، بدون هیچ تردیدی نام «NFT» یا «توکن غیر قابل معاوضه» به گوشتان خورده است. NFTها متعلقاتی دیجیتال و بسیار منحصر به فرد به حساب ...

اگر امسال سری به وب‌سایت‌های فعال در حوزه تکنولوژی زده باشید، بدون - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر قوچان استان خراسان - هیچ تردیدی نام «NFT» - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر قوچان استان خراسان - یا «توکن غیر قابل معاوضه» به گوشتان خورده است. NFTها متعلقاتی دیجیتال و بسیار منحصر به فرد به حساب - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر قوچان استان خراسان - می‌آیند و اساسا نوعی توکن رمزارز هستند. اما برخلاف توکن‌های قابل معاوضه مانند بیت‌کوین یا دیگر ارزهای دیجیتال مطرح که می‌توان آن‌ها را با یکدیگر معاوضه کرد، NFTها به صورت کاملا غیر قابل - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر قوچان استان خراسان - معاوضه طراحی شده‌اند و - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر قوچان استان خراسان - تمام تفاوت‌هایشان نیز دقیقا از همین مشخصه نشات می‌گیرد.

NFTها راهی برای به وجود آوردن کمیابی و گرانی در جهان آنلاین هستند و در عین حال می‌توانند اثبات مالکیت بر متعلقاتی خاص باشند. از این توکن‌ها تا به امروز بیشتر برای هنرهای دیجیتال استفاده شده، اما از آن‌ها می‌توان برای هرچیزی که اصلی‌ترین علت فروش رفتن‌شان کمبود است، استفاده کرد.

اگرچه اکنون به نظر می‌رسد که توکن‌های غیر قابل معاوضه به ناگاه سر از ناکجا آباد درآورده‌اند، اما سابقه‌شان در اصل به چند سال پیش بازمی‌گردد. اگر می‌خواهید با ریشه‌های این تکنولوژی آشنا شوید تا هنگامی که بار دیگر صحبت‌ NFTها در اپلیکیشن کلاب‌هاوس شد حرفی برای گفتن داشته باشید، به جای کاملا درستی آمده‌اید.

۲۰۱۲: کوین‌های رنگی

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر قوچان استان خراسان

اگر NFTها فیلمی راجع به ابرقهرمانان بودند، در آن - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر قوچان استان خراسان - صورت کوین‌های رنگی (Colored Coin) را می‌توان همان فیلم نخستی به حساب آورد که ریشه‌های قهرمان را نشان می‌دهد. این کوین‌ها در ابتدا در بلاکچین - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر قوچان استان خراسان - بیت‌کوین و با قیمتی به اندازه یک ساتوشی (کمترین واحد بیت‌کوین) - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر قوچان استان خراسان - در دسترس قرار می‌گرفتند و شباهت‌های زیادی به NFTهای کنونی داشتند.

اگرچه هیچ‌چیز به پیچیدگی بیت‌کوین نبود، اما ایده اصلی این بود که از بلاکچین برای متعلقاتی - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر قوچان استان خراسان - مانند آیتم‌های قابل جمع‌آوری دیجیتال، کوپن‌ها، سهام کمپانی و چیزهایی از این دست استفاده شود. کوین‌های - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر قوچان استان خراسان - رنگی برای نخستین بار در مقاله‌ سال ۲۰۱۲ یونی آسیا تشریح شدند. اواخر همان‌ سال نیز مقاله‌ای دیگر منتشر شد که توضیح می‌داد کوین‌های رنگی می‌توانند به کلاس جدیدی از متعلقات دیجیتال تبدیل شوند.

۲۰۱۴: کانترپارتی

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر قوچان استان خراسان

کانترپارتی یک پلتفرم مالی همتا به همتا - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر قوچان استان خراسان - و متن‌باز است، یک پروتکل اینترنتی متمرکز که بر فونداسیون بلاکچین بیت‌کوین بنا شده. این یکی از نخستین پلتفرم‌ها برای بیت‌کوین ۲.۰ بود و به کاربران راهی می‌داد برای اینکه ارزها یا متعلقات قابل معاوضه خود را بسازند. از میان کاربردهای فراوان این پلتفرم، یکی از اصلی‌ترین موارد استفاده معاوضه میم مانند - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر قوچان استان خراسان - آنچه در دایرکتوری Rare Pepe دیده می‌شود، بوده است.

ایده آیتم‌های قابل جمع‌آوری و قابل معاوضه در بلاکچین همراه با - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر قوچان استان خراسان - مزیتی از راه رسید که مشابه آن را در میان آیتم‌های قابل جمع‌آوری و - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر قوچان استان خراسان - نادر جهان واقعی مشاهده نمی‌کنید: به هیچ وجه امکان تقلب و ساخت موارد جعلی وجود نداشت. با توجه به مشکل جعل در جهان آیتم‌های قابل جمع‌آوری واقعی، همین یک مزیت برای هیجان‌زده کردن مردم کافی بود.

۲۰۱۷: کریپتوپانک‌ها

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر قوچان استان خراسان

بعد از محبوبیت امثال دایرکتوری Rare Pepe، تکنولوژی‌شناسان خلاق مانند «جان واتکینسون» - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر قوچان استان خراسان - و «مت هال» مجموعه‌ای شامل ۱۰ هزار کاراکتر منحصر - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر قوچان استان خراسان - به فرد در بلاکچین اتریوم - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر قوچان استان خراسان - ساختند و هیچ دو کاراکتری مثل هم نیستند. این ۱۰ - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر قوچان استان خراسان - هزار کاراکتر «کریپتوپانک» به سرعت خریده و به صورت آنلاین معاوضه شدند.

اثرگذاری پروژه کریپتوپانک‌ها آنقدر بود که تبدیل به منبع الهام استاندارد NFT ERC-721 شد و توانست جنبش هنر مبتنی بر کریپتو امروزی را تثبیت کند. همین حالا هم معاوضه کریپتوپانک‌ها ادامه دهد و می‌توانید در این پروژه از طریق یک اکانت توییتر مخصوص مشارکت کنید و خوشبختانه قیمت کاراکتر مثل برخی از - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر قوچان استان خراسان - NFTهای جدیدتر سر به فلک نکشیده است. اما این حرکت - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر قوچان استان خراسان - اساسا فونداسیون لازم برای گام‌های بعدی را مهیا ساخت.

باز هم ۲۰۱۷: کریپتوکیتیز

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر قوچان استان خراسان

بعد از کریپتوپانک‌ها، پروژه NFT بزرگ بعدی شامل گربه‌ها بود (هرچه نباشد داریم درباره اینترنت صحبت - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر قوچان استان خراسان - می‌کنیم!). بنابر اطلاعات رسمی ارائه شده، CryptoKitties «بازی‌ای با محوریت موجوداتی قابل - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر قوچان استان خراسان - جمع‌آوری، قابل زاد و ولد - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر قوچان استان خراسان - و بسیار ناز به نام کریپتوکیتیز است! هر گربه شکلی منحصر به فرد دارد و - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر قوچان استان خراسان - ۱۰۰ - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر قوچان استان خراسان - درصد متعلق به شما - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر قوچان استان خراسان - خواهد بود: این گربه‌ها را نمی‌توان جایگزین کرد، ربود یا نابود ساخت».

این پروژه شدیدا مورد توجه رسانه‌های عمومی قرار گرفت و در نهایت توانست ضمن جذب سرمایه‌ ۱۲.۵ میلیون دلاری از سوی استارتاپی به نام Dapper Labs، استانداردی تازه برای پروژه‌های NFT به وجود آورد. اکنون که این مقاله پیش روی شما قرار گرفته، بالاترین قیمت یک کریپتوکیتی در تاریخ، ۳۹۰ هزار دلار بوده است.

و باز هم ۲۰۱۷: Decentraland

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر قوچان استان خراسان

Decentraland که یک پلتفرم واقعیت مجازی تمرکز زدایی و مبتنی بر اتریوم است، به گیمرها اجازه می‌دهد که محیط‌های مجازی و - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر قوچان استان خراسان - سه‌بعدی با ابعاد ۱۰ متر در ۱۰ متر را خریداری کنند. عرضه اولین کوین این پروژه توانست در تنها نیم دقیقه، سرمایه ۲۶ میلیون دلاری - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر قوچان استان خراسان - را روانه جیب - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر قوچان استان خراسان - سازندگانش کند.

در Decentraland، گیمرها می‌توانند دست به اکتشاف، ساخت‌وساز، تجربه بازی‌های مختلف، جمع‌آوری آیتم و کارهایی از این دست بزنند. می‌توانید چیزی شبیه به ماینکرفت را تصور کنید که در بستر بلاکچین خلق شده است.

۲۰۲۱: فراگیری NFT

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر قوچان استان خراسان

یک جمله قدیمی داریم که می‌گوید وقتی راننده تاکسی به - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر قوچان استان خراسان - شما مشاوره سرمایه‌گذاری می‌دهد، خواهید دانست که در حباب مالی به سر می‌برید. به - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر قوچان استان خراسان - همین ترتیب، وقتی بندهای راک بزرگ شروع به عرضه آلبوم‌های خود در - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر قوچان استان خراسان - قالب NFT - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر قوچان استان خراسان - می‌کنند، خواهید دانست که NFT واقعا فراگیر شده است. این اتفاقی بود که در ماه مارس رخ داد و گروه Kings of Leon اعلام کرد نخستین گروه در تاریخ بشریت است که آخرین آلبوم خود به نام «When You See Yourself» را روی NFT عرضه می‌کند.

البته این تنها یکی از دستاوردهای این تکنولوژی است. جک دورسی، هم‌موسس و مدیرعامل توییتر - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر قوچان استان خراسان - هم NFT نخستین توییت خود را از طریق پلتفرمی به نام Valuables به فروش رساند.

از طرف دیگر در ماه فوریه، گرایمز، موزیسین و همسر ایلان ماسک - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر قوچان استان خراسان - چند اثر هنری دیجیتالی خود را در قالب NFT و به قیمت ۶ میلیون دلار فروخت.

و کار برای NFT تازه آغاز شده است...

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone