🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  3. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14648.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

گوگل پلی با گردآوری اطلاعات از کاربران سرعت نصب اپ‌ها را افزایش می‌دهد

گوگل اخیرا قابلیتی را به پلی استور اضافه کرده که می‌تواند با گردآوری اطلاعات درباره نحوه استفاده کاربران از بخش‌های مختلف یک اپلیکیشن، سرعت نصب آن‌ها را افزایش دهد. عرضه این ویژگی به‌تازگی برای بخشی ...

گوگل اخیرا قابلیتی را به پلی استور اضافه کرده که می‌تواند با گردآوری اطلاعات درباره نحوه استفاده کاربران - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر آستارا استان گیلان - از بخش‌های مختلف یک اپلیکیشن، سرعت نصب - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر آستارا استان گیلان - آن‌ها را افزایش دهد. عرضه - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر آستارا استان گیلان - این ویژگی به‌تازگی برای بخشی از کاربران آغاز شده است.

وب‌سایت 9to5Google در جدیدترین نسخه پلی استور قابلیت تازه‌ای را مشاهده کرده که «App Install Optimization» نام - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر آستارا استان گیلان - دارد. بر اساس اطلاعات موجود در یکی از صفحات پشتیبانی گوگل، این سرویس اطلاعاتی را درباره نحوه تعامل کاربران با اپلیکیشن‌ها به دست می‌آورد و مبتنی بر آن‌ها به افزایش سرعت نصب برنامه‌ها کمک می‌کند.

اگر قابلیت App Install Optimization فعال باشد، دستگاه شما به گوگل می‌گوید زمانی که اپلیکیشن را نصب کردید، به ترتیب - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر آستارا استان گیلان - از کدام بخش‌های برنامه بیشتر استفاده کرده‌اید. این اطلاعات در ترکیب با اطلاعات سایر افرادی که از آن اپلیکیشن استفاده کرده‌اند، مشخص می‌کند که کدام بخش اپلیکیشن در اولین استفاده بیشترین اهمیت را دارد و اول از همه باید در اختیار کاربران جدید قرار بگیرد.

به گفته گوگل، با این کار نه تنها سرعت نصب بلکه سرعت بازگشایی و - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر آستارا استان گیلان - اجرای اپ‌ها هم بیشتر می‌شود و فشار کمتری به CPU می‌آید. این ویژگی شاید در ظاهر کمی خطرناک به نظر برسد، ولی گوگل وعده داده که اطلاعات - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر آستارا استان گیلان - کاربران را ذخیره نمی‌کند و صرفا - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر آستارا استان گیلان - با داده‌های مربوط به پراستفاده‌ترین ویژگی‌های هر برنامه کار دارد. این شرکت همچنین قرار نیست به اطلاعات سایر اپلیکیشن‌ها دسترسی داشته باشد. کاربر نیز همواره این امکان را خواهد داشت تا ویژگی یادشده را غیرفعال کند.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر آستارا استان گیلان

گوگل در توضیح این ویژگی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر آستارا استان گیلان - می‌گوید:

«گوگل پلی سرعت نصب، بازگشایی و اجرای اپ‌ها را بسته به بیشترین مصرف کاربران افزایش می‌دهد. گوگل ثبت می‌کند که پس از نصب اپ‌ها اولین بار از کدام قسمت آن‌ها استفاده می‌کنید. زمانی که اطلاعات کافی از افراد مختلف گردآوری شد، سرعت نصب بیشتر می‌شود. قابلیت «بهینه‌سازی نصب اپ‌ها» به‌صورت خودکار فعال است ولی از بخش Settings می‌توانید آن را غیرفعال کنید.»

این ویژگی هنوز به دست تمامی کاربران نرسیده، اما احتمالا ظرف چند روز تا چند هفته آینده - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر آستارا استان گیلان - تمام افراد به آن دسترسی پیدا خواهند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone