🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر ساری استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  2. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  3. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  4. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14639.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

اپل می‌خواهد در آینده هر سطحی را به یک صفحه لمسی تبدیل کند

اپل در پتنت جدید خود سعی دارد واقعیت افزوده را با فناوری حرارتی ترکیب کند و تقریبا روی هر سطحی یک صفحه لمسی مجازی ایجاد کند که دستورات متفاوتی را انجام می‌دهند. این فناوری که ...

اپل در پتنت جدید خود سعی دارد واقعیت افزوده را با فناوری حرارتی ترکیب کند و تقریبا روی هر سطحی یک صفحه لمسی مجازی ایجاد کند که دستورات متفاوتی را انجام می‌دهند.

این فناوری که Thermal Touch نامیده می‌شود، توسط شرکت فناوری «Metaio» که در سال ۲۰۱۵ توسط اپل خریداری شد، توسعه یافته است. به زبان ساده، این - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر ساری استان مازندران - فناوری اطلاعاتی که از سنسورهای مادون قرمز گرفته شده را با نمایشگر واقعیت افزوده - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر ساری استان مازندران - ترکیب می‌کند تا یک صفحه لمسی کارآمد تولید شود.

فناوری Thermal Touch گرمای تولید شده پس از لمس یک سطح را تشخیص می‌دهد، آن را به عنوان یک فرمان ثبت می‌کند و با واسط مجازی به وجود - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر ساری استان مازندران - آمده ارتباط - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر ساری استان مازندران - برقرار می‌کند. اگر عینک واقعیت افزوده شایعه شده اپل به اندازه کافی قدرتمند باشد تا بتواند پردازش مورد نیاز را انجام دهد، فرمان‌های مربوط به این تکنولوژی را می‌تواند به صورت صفحه نمایش لمسی یا صفحه کلید مجازی نشان دهد.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر ساری استان مازندران

در سال ۲۰۱۴ و پیش از اینکه شرکت Metaio توسط اپل خریداری شود، مدیرعامل این شرکت، دکتر «توماس آلت» برنامه‌های بالقوه فناوری Thermal Touch را توضیح داده - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر ساری استان مازندران - بود که در نتیجه آن تمام جهان می‌تواند به یک صفحه لمسی تبدیل شود. در مثال مهم و چشمگیری که توسط این شرکت ارائه شده، کاربری برای انجام خرید خود تصویر یک ژاکت در یک مجله را لمس - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر ساری استان مازندران - می‌کند.

به نظر می‌رسد نمونه‌های اولیه شرکت Metaio به - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر ساری استان مازندران - قدری جالب بوده که توجه اپل را - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر ساری استان مازندران - به خود جلب کرده است. با توجه به اینکه از زمان خرید این - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر ساری استان مازندران - شرکت توسط اپل شش سال گذشته است، انتظار می‌رود در - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر ساری استان مازندران - این مدت فناوری Thermal Touch پیشرفت‌هایی را تجربه کرده باشد که شایعات مربوط به عینک هوشمند واقعیت افزوده اپل آن‌ها را تقویت می‌کند.

در حالی که تمام این موارد هنوز به صورت رسمی تایید نشده‌اند، اپل در چند سال اخیر توجه زیادی به فناوری‌های واقعیت افزوده داشته. به گفته تحلیلگران، - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر ساری استان مازندران - عینک‌های واقعیت افزوده این کمپانی از اوایل سال ۲۰۲۲ وارد بازار خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پیمان نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سایت ***** لباسشویی مجیک 1448 Direct Drive شما را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت ساری مازندران کوی کارمندان تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone