🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تاکستان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  2. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  3. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  4. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  5. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14618.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

گزارش فصل سوم سال مالی ۲۰۲۱ مایکروسافت از رشد ۴۴ درصدی سود خبر می‌دهد

مایکروسافت امروز گزارش مالی مربوط به سه ماهه سوم سال مالی ۲۰۲۱ را منتشر کرد که از درآمد ۴۱.۷ و سود ۱۵.۵ میلیارد دلاری حکایت دارد. طبق این گزارش مالی، درآمد و سود این کمپانی ...

مایکروسافت امروز گزارش مالی مربوط به سه ماهه - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تاکستان استان زنجان - سوم سال مالی ۲۰۲۱ را - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تاکستان استان زنجان - منتشر کرد که از درآمد ۴۱.۷ و سود ۱۵.۵ میلیارد دلاری حکایت دارد.

طبق این گزارش مالی، درآمد و سود این کمپانی نسبت به بازه مشابه سال قبلی به ترتیب رشد ۱۹ و ۴۴ درصدی داشته. ردموندی‌ها یکبار دیگر با افزایش رشد درآمد بخش ایکس باکس و سرویس‌های ابری مواجه شده‌اند، البته بازار کامپیوترها هم رشد داشته و حالا ویندوز ۱۰ روی ۱.۳ میلیارد دستگاه نصب شده است.

محصولات سری سرفیس که در فصل قبلی به یک کسب‌و‌کار ۲ میلیارد دلاری تبدیل شده بودند، حالا به - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تاکستان استان زنجان - درآمد ۱.۵ میلیارد - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تاکستان استان زنجان - دلار دست پیدا کرده‌اند. اگرچه درآمد این بخش نسبت به فصل قبلی کاهش داشته، اما اگر با بازه زمانی مشابه سال قبل مقایسه کنیم، با رشد ۱۲ درصدی مواجه می‌شویم که قابل توجه است.

در حالی که سرفیس لپ‌تاپ ۴ در ماه جاری میلادی معرفی شد، ردموندی‌ها در سه ماهه سوم سال مالی ۲۰۲۱ از سرفیس پرو ۷ پلاس برای کسب‌و‌کارها و مدارس رونمایی کردند. این دستگاه از باتری بزرگتر، پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل، حافظه SSD قابل تعویض و شبکه LTE بهره می‌برد.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تاکستان استان زنجان

ردموندی‌ها در بازار کنسول‌های ایکس باکس و بازی هم می‌فروشند که درآمد سخت افزار و بازی‌های ایکس باکس هم افزایش داشته. به لطف ورود نسل جدید کنسول‌ها به بازار، درآمد سخت افزار رشد چشمگیر ۲۳۲ درصدی داشته است.

درآمد محتوای ایکس باکس و سرویس‌هایش هم با - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر تاکستان استان زنجان - رشد ۳۴ درصدی به ۷۳۹ میلیون دلار رسیده که از دلایلش می‌توان به آثار شخص ثالث و اشتراک‌های «ایکس باکس گیم پس» اشاره کرد. درآمد کلی بخش بازی‌ها رشد ۵۰ درصدی یا ۱.۲ میلیارد دلاری داشته است.

درآمد آفیس تجاری و سرویس‌های ابری هم در این بازه زمانی رشد ۱۴ درصدی داشته و البته رشد آفیس ۳۶۵ تجاری برابر ۲۲ درصد بوده است. میزان استفاده ماهانه از مایکروسافت تیمز هم به ۱۴۵ میلیون رسیده است.

مایکروسافت کسب‌و‌کارهایش را در سه دسته اصلی بهره‌وری و فرایندهای تجاری، ابری هوشمند و محاسبات شخصی قرار داده که بخش آخر شامل ویندوز، سرفیس، ایکس باکس و جستجو می‌شود. این بخش در مجموع ۱۳ میلیارد دلار از ۴۱.۷ میلیارد دلار درآمد فصل سوم سال مالی ۲۰۲۱ مایکروسافت را تشکیل داده‌اند که از سهم ۳۱ درصدی آن‌ها خبر می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone