🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سلفچگان استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سلفچگان استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  3. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  4. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  5. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14622.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

ادعای رسانه ژاپنی: تولید انبوه چیپ M2 اپل شروع شده است

گزارشی جدیدی ادعا می‌کند که تولید انبوه نسل بعدی اپل سیلیکون یعنی چیپ M2 در ماه جاری میلادی کلید خورده و محصولات مجهز به آن سه ماه دیگر از راه می‌رسند. این گزارش از تراشه ...

گزارشی جدیدی ادعا می‌کند که تولید انبوه نسل بعدی اپل سیلیکون یعنی چیپ M2 در ماه جاری میلادی کلید خورده و محصولات مجهز به آن سه ماه دیگر از راه می‌رسند.

این گزارش از تراشه جدید اپل با نام آزمایشی M2 یاد می‌کند که - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سلفچگان استان قم - نسل جدید چیپست قدرتمند M1 محسوب می‌شود. حداقل ۳ ماه تا اینکه تولید به اندازه موردنیاز برسد، زمان لازم است، بنابراین زودترین زمان برای عرضه محصولات مجهز به آن‌ها، ماه ژوئیه خواهد بود. با توجه به این موضوع، احتمالا در همین تاریخ با نسل جدید مک‌بوک‌ها روبه‌رو می‌شویم.

گزارش اخیر با استناد به منابع - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سلفچگان استان قم - آشنا با فعالیت‌‌های اپل، به این موضوع اشاره کرده که چیپ M2، کوپرتینویی‌ها را یک قدم - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سلفچگان استان قم - به جایگزینی کامل اپل سیلیکون با پردازنده‌های اپل نزدیک می‌کند.

این تراشه جدید همانند چیپست M1 توسط TSMC به تولید می‌رسد. کوپرتینویی‌ها سال گذشته میلادی با معرفی این چیپ، دنیای مک‌ها و اخیرا آیپد پرو را متحول کرده‌اند. مک‌بوک‌های مجهز به این تراشه قدرت - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سلفچگان استان قم - بالایی دارند و انرژی کمی مصرف می‌کنند و با دریافت جدیدترین نسخه مک او اس یعنی macOS Big Sur 11.3 ‌که امروز منتشر شد، عملکرد بهتری در زمینه اجرای اپ‌های آیفون و آیپد از خود نشان می‌دهند.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سلفچگان استان قم

تا به امروز اپل از چیپ M1 در محصولات زیادی از مک‌بوک‌ها گرفته تا آی‌مک و آیپد پرو استفاده کرده و احتمالا چنین روندی را برای جایگزین آن، یعنی تراشه M2 هم شاهد خواهیم بود. این چیپ کوپرتینویی‌ها از ۸ هسته پردازشی، پردازشگر گرافیکی با ۸ هسته و موتور عصبی با ۱۶ هسته بهره می‌برد.

اپل در سال گذشته میلادی از برنامه‌اش برای جایگزین سیلیکون‌های خود با پردازنده‌های اینتل تا ۲ سال آینده خبر داد و با توجه به معرفی M1 در ۲۰۲۰، رونمایی از نسل جدیدش در ۲۰۲۱ منطقی به نظر می‌رسد.

طبق گزارش‌ها، اپل در ادامه ۲۰۲۱ از مک‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی به همراه آی‌مک ۲۷ اینچی رونمایی می‌کند و سال آینده هم مک پرو ۲۰۲۲ از راه می‌رسد. احتمالا تمام این محصولات به چیپ M2 - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سلفچگان استان قم - مجهز می‌شوند.

در صورتی که گزارش اخیر صحت داشته باشد، در هفته‌های آینده مشخصات چیپ M2 اپل افشا می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone