🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خمین استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خمین استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  2. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14625.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

ابعاد تازه‌ای از اختلافات میان تیم کوک و مارک زاکربرگ مشخص شد

در سال ۲۰۱۹ تیم کوک، مدیرعامل اپل به مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیس ‌بوک اخطار داده بود که تمامی اطلاعات اضافی کاربرانش را حذف کند، اما زاکربرگ مخالفت کرده است. زاکربرگ و کوک، مدیران بزرگترین شرکت‌های ...

در سال ۲۰۱۹ تیم کوک، مدیرعامل اپل به - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خمین استان مرکزی - مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیس ‌بوک اخطار داده بود که تمامی اطلاعات اضافی کاربرانش را حذف کند، اما زاکربرگ مخالفت کرده است.

زاکربرگ - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خمین استان مرکزی - و کوک، مدیران بزرگترین شرکت‌های - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خمین استان مرکزی - تکنولوژی حال حاضر دنیا، بارها ملاقات‌هایی عمومی داشتند که منجر به بحث‌های جنجالی درباره سیاست‌گذاری‌های این دو شرکت شده‌اند.

در حالی که اپل قانونی برای عدم ردیابی اطلاعات کاربران اجرا می‌کند، زاکربرگ در همان سال با همکاری کمبریج آنالیتیکا داده‌های ۵۰ میلیون کاربر فیس‌بوک را بدون اطلاع آن‌ها استخراج کرد.

داده‌هایی که فیس‌بوک از کاربران خود جمع‌آوری می‌کند در واقع اطلاعاتی است که از نرم افزارهای دیگر به دست آورده و - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خمین استان مرکزی - این داده‌ها می‌تواند تمامی اطلاعاتی باشد که در این نرم افزارها به اشتراک گذاشته شده‌‌اند.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خمین استان مرکزی

زاکربرگ ادعا کرده که فیس‌بوک برای تبلیغات هدفمند برای - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خمین استان مرکزی - کاربرانش، شدیدا به این اطلاعات وابسته است، اما کوک گفته که جمع‌آوری چنین اطلاعاتی برای این شرکت غیرقابل توجیه است.

تا به امروز رقابت - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خمین استان مرکزی - شدیدی میان زاکربرگ و کوک وجود داشته و حالا با قابلیت «شفافیت ردیابی اپ» (App Tracking Transparency) اپل - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خمین استان مرکزی - و به خطر افتادن درآمد - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خمین استان مرکزی - تبلیغاتی فیس‌بوک، این رقابت شدیدتر شده است. حتی اخیرا - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خمین استان مرکزی - در کمپینی زاکربرگ سعی در بد جلوه دادن اپل برای کسب و کارهای کوچک داشت، گرچه ظاهرا نظر او در این باره عوض شد.

تلاش‌های زاکربرگ برای مقابله با تیم کوک و اپل به همینجا ختم نمی‌شود. در سال ۲۰۱۷، فیس‌بوک تلاش کرد تا با مجموعه تحقیقاتی «Definers Public Affairs» تحقیقی درباره همکاری اپل و دولت چین انجام دهد و در آن از کوک نقد کند.

همچنین این مجموعه تحقیقاتی تلاش کرد تا کوک را به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا و رقیب دونالد ترامپ جلوه دهد تا به روابط بین این دو آسیب بزند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone