🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اراک استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اراک استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  2. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14638.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

تغییر نام و تصویر کانال یوتیوب بدون نیاز به تغییر اطلاعات حساب گوگل ممکن شد

یوتیوب بالاخره به یکی از اصلی‌ترین درخواست‌های کاربران پاسخ داد. این شرکت حالا به تولیدکنندگان محتوا اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به اعمال تغییر در نام و تصویر حساب کاربری گوگل خود بتوانند نام و ...

یوتیوب بالاخره - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اراک استان مرکزی - به یکی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اراک استان مرکزی - از - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اراک استان مرکزی - اصلی‌ترین درخواست‌های کاربران پاسخ داد. این شرکت حالا به تولیدکنندگان محتوا اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به اعمال تغییر در نام و تصویر حساب کاربری گوگل خود بتوانند نام و تصویر پروفایل کانالشان را تغییر دهند.

تا پیش از این، افراد برای تغییر - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اراک استان مرکزی - نام و تصویر کانال یوتیوب خود باید اطلاعات کل اکانت گوگل را تغییر می‌دادند. بنابراین حتی در هنگام ارسال ایمیل، پیام‌هایشان با نام کانال - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اراک استان مرکزی - یوتیوب - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اراک استان مرکزی - آن‌ها فرستاده می‌شد که از نظر تجاری چندان جذاب و حرفه‌ای نبود. این قابلیت جدید حالا انعطاف‌پذیری بیشتری را برای تولیدکنندگان محتوا به وجود می‌آورد و اجازه می‌دهد - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اراک استان مرکزی - تا فعالیت حساب گوگل - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اراک استان مرکزی - و یوتیوب خود را از هم جدا کنند.

این ویژگی فقط به تولیدکنندگان - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اراک استان مرکزی - محتوا محدود نخواهد بود و اکانت‌های شخصی هم می‌توانند از آن استفاده کنند. یوتیوب می‌گوید قابلیت تغییر نام یکی از مواردی است که کاربران - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اراک استان مرکزی - بیشترین درخواست را برای آن ثبت کرده بودند و از امروز در دسترس قرار می‌گیرد. البته تغییر نام منجر به از دست رفتن علامت تاییدیه این پلتفرم اشتراک ویدیو می‌شود و برای دریافت مجدد این علامت باید با نام جدید کانال اقدام کنید. علاوه بر این، تغییر اسم روی آدرس سفارشی کانال شما تاثیری - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اراک استان مرکزی - ندارد.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اراک استان مرکزی

برای - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اراک استان مرکزی - تعویض نام و تصویر کانال از روی دسکتاپ می‌توانید - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اراک استان مرکزی - به وب‌سایت یوتیوب استودیو بروید و از بخش Customization، به تغییر اطلاعات لازم در زبانه‌های Basic Info و Branding بپردازید. در موبایل کافیست روی تصویر پروفایل خود ضربه بزنید، سپس کانال‌تان را انتخاب کنید و بعد از گزینه Edit Channel کمک بگیرید.

یوتیوب به عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم میزبانی از ویدیو، چند هفته پیش سهم بازار خود را به ۸۱ درصد رساند و لقب محبوب‌ترین شبکه اجتماعی آمریکا را در بین گروه‌های سنی بزرگسال و جوانان از آن خود کرد. طبق اطلاعات مرکز تحقیقاتی «پیو»، بیش از یک سوم کاربران این شبکه اجتماعی در هر شبانه‌روز بیش از یک بار به سراغ یوتیوب می‌روند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بامداد نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سمت شهرک جوادیه اراک کار انجام میدید؟
پاسخ: بله در شهرک جوادیه شهر اراک خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone