🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر هیدج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر هیدج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  2. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  5. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14650.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

وزارت ارتباطات گزارش کاملی از وضعیت اختلال کلاب هاوس منتشر کرد

وزارت ارتباطات گزارش کاملی از نحوه اختلال به وجود آمده در کلاب هاوس توسط اپراتورهای موبایل و شرکت مخابرات ایران را منتشر کرد. در این گزارش که از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ...

وزارت ارتباطات گزارش کاملی از نحوه اختلال به وجود آمده در کلاب هاوس توسط اپراتورهای موبایل و شرکت مخابرات ایران را منتشر کرد. در این گزارش که از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) منتشر شده، بار دیگر تاکید شده که این اقدام نه به دستور قوه قضاییه انجام شده و نه مصوبه‌ای در کمیته فیلترینگ برای آن وجود دارد.

در این گزارش نوشته شده که - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر هیدج استان زنجان - اختلال روی کلاب هاوس از پنج شنبه ۱۹ فروردین‌ماه در اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و مخابرات ایران مشاهده شد و بررسی‌های اولیه نشان داد که مصوبه‌ای توسط کمیته فیلترینگ یا دستور مقام قضایی در این مورد وجود ندارد. رگولاتوری حالا پس از گذشت تقریبا دو هفته روش‌های اعمال شده برای به وجود آمدن این اختلال را در گزارشی تفصیلی منتشر ساخته است.

این گزارش به ترتیب هر سه اپراتوری که کلاب هاوس در آنها اختلال دارد را بررسی کرده و در مورد شرکت ارتباطات سیار ایران گفته که DNSهای شرکت همراه اول در پاسخ به دامنه clubhouseapi.com تغییر پیدا کرده و صفحه پیوندها را به کاربر - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر هیدج استان زنجان - بازمی‌گرداند. رگولاتوری گزارش داده این اپراتور آدرس اینترنتی maintrenance.joinclubhouse.com را نیز در DNS سرورهای - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر هیدج استان زنجان - خود مسدود نموده است.

رگولاتوری تاکید کرده در ابتدای اختلال با توجه به وجود - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر هیدج استان زنجان - DNS Cache احتمالا تمامی کاربران با انسداد مواجه نمی‌شدند.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر هیدج استان زنجان

در ادامه این گزارش به بررسی اختلال در شبکه ارتباطات ایرانسل اشاره شده است. به گفته رگولاتوری این اپراتور IPهای دامنه clubhouseapi.com را استخراج - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر هیدج استان زنجان - کرده و سپس روی روتر اپراتور مسدود شده است. رگولاتوری در - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر هیدج استان زنجان - گزارش خود اعلام کرده اختلال در ایرانسل به شکلی انجام می‌شود که در برخی مناطق کشور مسدودسازی انجام شده و در برخی مناطق این اتفاق نیفتاده و این موضوع به صورت چرخشی در مناطق تغییر پیدا می‌کند؛ به همین دلیل کاربران این شبکه در سراسر کشور احساس می‌کنند که کلاب هاوس دچار اختلال شده و نه مسدودسازی کامل.

در ادامه - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر هیدج استان زنجان - این گزارش به بررسی این اختلال در شرکت مخابرات ایران پرداخته شده است. به گفته رگولاتوری شرکت مخابرات - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر هیدج استان زنجان - ایران نیز مانند ایرانسل مسدود سازی به صورت آدرس IP را انجام - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر هیدج استان زنجان - داده است و انسداد این شبکه ارتباطی نیز به صورتی است که کاربر حس می‌کند کلاب هاوس دچار اختلال است و نه مسدودسازی کامل.

آنطور که رگولاتوری در گزارش خود تاکید کرده هیچ دستوری - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر هیدج استان زنجان - مبنی بر حکم قضایی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر هیدج استان زنجان - و یا مصوبه‌ای از سوی کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه برای این انسدادها وجود ندارد، از طرفی فعالیت در این شبکه‌ها توسط مشترکین اپراتورها، قاعدتا به نفع اپراتورها خواهد بود چرا که باعث مصرف دیتا توسط مشترکین خواهد شد و بعید به نظر می‌رسد که اپراتورها خودسرانه به ضرر خود - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر هیدج استان زنجان - رفتار کرده باشند. با این وجود تا لحظه نگارش این خبر هنوز هیچ ارگان یا نهادی مسئولیت دستور این - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر هیدج استان زنجان - اختلال را برعهده نگرفته و اپراتورها نیز نسبت به وضع پیش آمده اظهار نظری نداشته‌اند؛ این در حالیست که اکنون به واسطه‌ی مصوبه هیات وزیران، دولت می‌تواند روزانه ۵۰ میلیارد تومان آنها را جریمه کند.

می‌توانید متن کامل این گزارش به همراه تصاویری که نشان دهنده مشکلات فنی در هر سه اپراتور است را در قالب یک فایل PDF از این لینک دانلود نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone