🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر هیدج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر هیدج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  2. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  3. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  5. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14620.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

پس از اپل، اسپاتیفای هم از سرویس اشتراک پادکست رونمایی کرد

اسپاتیفای برای اولین بار به تولیدکنندگان پادکست پلتفرم خود اجازه می‌دهد برای دسترسی به برنامه‌ها به کاربران اشتراک بفروشند. این شرکت امروز در آمریکا از طرح جدید اشتراک پولی پادکست‌ها رونمایی کرد که در ابتدا ...

اسپاتیفای برای اولین بار به تولیدکنندگان پادکست پلتفرم خود اجازه می‌دهد برای دسترسی به برنامه‌ها به کاربران - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر هیدج استان زنجان - اشتراک بفروشند. این شرکت امروز در آمریکا از طرح جدید اشتراک پولی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر هیدج استان زنجان - پادکست‌ها رونمایی کرد که در ابتدا فقط برای برخی برنامه‌ها که در سرویس «انکر» میزبانی می‌شوند، در دسترس قرار می‌گیرد.

طبق اعلامیه این کمپانی، - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر هیدج استان زنجان - ۱۲ برنامه از جمله Tiny Leaps ،Big Changes و Mindful in Minutes محتواهای اضافه‌ای را به مشترکان پولی خود ارائه می‌کنند و NPR نیز برنامه‌های خود را در نسخه فاقد تبلیغات به دست کاربران می‌رساند. قرار است امروز فهرست انتظاری ارائه - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر هیدج استان زنجان - شود تا تولیدکنندگان پادکست بتوانند با ثبت نام از چند ماه دیگر به این قابلیت دسترسی پیدا کنند. نکته جالب این‌که هیچ‌کدام از برنامه‌های خود اسپاتیفای حداقل در ابتدا پولی نخواهند شد.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر هیدج استان زنجان

تولیدکنندگان پادکست تا دو سال لازم نیست هیچ هزینه‌ای برای استفاده از - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر هیدج استان زنجان - این سرویس به اسپاتیفای بپردازند. با این حال، کارمزد تراکنش‌هایی که روی سیستم پرداخت Stripe انجام می‌شود از آن‌ها دریافت خواهد شد. اسپاتیفای در سال - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر هیدج استان زنجان - ۲۰۲۳ پنج درصد از درآمد حق اشتراک‌ها را برای - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر هیدج استان زنجان - خود برمی‌دارد که رقمی بسیار پایین‌تر از کارمزد ۱۵ تا ۳۰ درصدی اپل برای پادکست‌های اشتراکی است.

نکته جالب بعدی این است که اسپاتیفای دکمه بزرگی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر هیدج استان زنجان - را در بالای صفحات پادکست‌ها به سرویس حق اشتراک اختصاص - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر هیدج استان زنجان - نمی‌دهد و نمی‌توانید به‌طور مستقیم از داخل خود اپلیکیشن اشتراک بگیرید. این یعنی اسپاتیفای برای حق اشتراک‌ها - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر هیدج استان زنجان - در پلتفرم iOS سهمی به اپل پرداخت نخواهد کرد.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر هیدج استان زنجان

مشترکان می‌توانند از داخل اسپاتیفای یا هر اپ شخص ثالث دیگری با کمک فیدهای RSS خصوصی به پادکست‌های پولی گوش کنند. تولیدکنندگان پادکست از نام، آدرس ایمیل یا سایر اطلاعات مشترکان باخبر نمی‌شوند. «مایک میگنانو» از اسپاتیفای می‌گوید: «برای مدل ما ضروری است که به دنبال راه‌هایی برای ارتباط عمیق‌تر تولیدکنندگان و مشترکان باشیم، بنابراین به‌زودی اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر خواهد شد.»

این شرکت همچنین می‌گوید به دنبال سازوکاری است تا کسب و کار اشتراکی تولیدکنندگان فعلی را به اسپاتیفای بیاورد. با این حال دقیقا مشخص نیست که این سیستم چگونه پیاده‌سازی خواهد شد. اسپاتیفای وعده داده - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر هیدج استان زنجان - که در ماه‌های آینده دسترسی جهانی به سرویس اشتراکی خود را ممکن کند.

- تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر هیدج استان زنجان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone