🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  2. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  3. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  4. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  5. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33678.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

نیمی از همه‌ی دستگاه‌های اپل از iOS 12 استفاده می‌کنند

بیش از نیمی از همه‌ی آیفون‌ها، آیپد‌ها و آیپاد‌ها در حال حاضر از iOS 12 استفاده می‌کنند. آخرین نسخه از سیستم عامل‌های اپل که تنها سه هفته از عرضه‌اش می‌گذرد و توانسته بسیار موفق عمل ...

بیش از نیمی از همه‌ی آیفون‌ها، آیپد‌ها و آیپاد‌ها در - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - حال حاضر از iOS 12 استفاده می‌کنند. آخرین نسخه از سیستم عامل‌های اپل که تنها سه هفته از عرضه‌اش می‌گذرد و توانسته بسیار موفق عمل کند. هفته‌ی گذشته گزارشاتی مبنی بر نصب iOS 12 روی نیمی از تلفن‌های سازگار منتشر شده بود اما حالا اپل این مقدار استقبال از iOS 12 را تایید کرده.

به نظر می‌رسد کاربران با سرعت بسیار بالایی نسبت به نصب و استفاده از iOS 12 اقدام کرده‌اند به طوری که پیشرفت این سیستم عامل به مراتب بهتر از سیستم عامل قبلی خود شده. iOS 11 پنجاه روز زمان بیشتری نیاز داشت تا بتواند به این میزان از توفیق دست پیدا کند. به عبارتی زمانی دوبرابر بیشتر از iOS 12.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

البته نباید بی میلی نسبت به iOS 11 که سیستم عاملی پر از باگ توصیف می‌شود را نادیده گرفت. شاید - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - یکی از دلایل استقبال از iOS 12 رهایی از - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - سیستم عامل قبلی باشد. بعد از گزارشات متعدد از باگ‌ها و اختلالات موجود در iOS 11 اپل مجبور شده بود تا با سرعت‌ زیادی نسبت به عرضه‌ی بروزرسانی‌های متعدد اقدام کند تا مشکلات امنیتی و غیر - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - امنیتی را از بین ببرد.

اما به نظر می‌رسد همه چیز راجع به iOS 12 متفاوت باشد چرا که اپل با عرضه‌ی این سیستم عامل به ثبات و کارایی آیفون‌های قدیمی افزوده است و کمتر - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - توجهی به ویژگی‌های خارق العاده داشته. به نظر می‌رسد سیستم عامل iOS 12 توانسته با اقبال مناسبی از طرف کاربران رو به رو شود و هیچکس - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - به دنبال بروزرسانی‌های جدید برای آن نیست و عموما با - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - خیال راحت به - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - دانلود iOS 12 می‌پردازند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone