🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  2. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  3. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  4. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  5. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33677.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

فیسبوک دستگاه شنیدن از طریق پوست را آزمایش کرد

وقتی ایده‌ی شنیدن از طریق پوست توسط «رجینا دوگان» رئیس پیشین ساختمان ۸ -بخشی سری از فیسبوک- مطرح شد، بسیاری آن را تخیلی خواندند. اما به نظر می‌رسد این ایده توسط «فردی آبنوسی» حداقل منجر ...

وقتی ایده‌ی شنیدن از - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر نمک آبرود استان مازندران - طریق پوست توسط «رجینا دوگان» رئیس پیشین ساختمان ۸ -بخشی سری از فیسبوک- مطرح شد، بسیاری آن را تخیلی خواندند. اما به نظر می‌رسد این ایده توسط «فردی آبنوسی» حداقل منجر به ایجاد نمونه‌ای از این دستگاه شده است.

در ماه جولای مقاله‌ای منتشر شد که در آن اعلام شده بود تیمی تحقیقاتی از ساختمان ۸ فیسبوک در حال کار روی مچ بندی هستند که با شنیدن اصوات، ریشه‌ی کلمات - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر نمک آبرود استان مازندران - را به لرزش فیزیکی تبدیل می‌کند.

تیمی ۱۲ نفره که نیمی از آن‌ها کارکنان ساختمان ۸ - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر نمک آبرود استان مازندران - فیسبوک - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر نمک آبرود استان مازندران - بودند علاوه بر توضیحات، به مقاله‌ی منتشر شده عکس‌هایی اضافه کردند که در آن نمونه‌ای از دستگاه مد نظرشان را نمایش می‌داد. علاوه بر تصویر و دیاگرام مربوط به - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر نمک آبرود استان مازندران - دستگاه، نویسندگان به جزئیاتی در رابطه با آزمایش‌ این دستگاه روی نمونه‌های انسانی هم اشاره کردند. آزمایشی که در آن نمونه‌های مورد آزمایش باید کلمات دریافتی را رمزگشایی می‌کردند.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر نمک آبرود استان مازندران

این دستگاه با استفاده از فونم یا واج‌ها کار می‌کند. هر واژه‌ای که ادا می‌کنیم در واقع می‌تواند به یک فونم - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر نمک آبرود استان مازندران - تجزیه شود. فونم مجموعه‌ای از اصوات مربوط به کلمات است. مچ بند طراحی شده هرکدام از فونم‌های دریافتی را به یک - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر نمک آبرود استان مازندران - لرزش تبدیل می‌کند به طوری که هرکدام از آن‌ها بنابر نوع ادایشان با دیگری متفاوت باشند.

این دستگاه از الکترود‌های بسیار زیادی تشکیل شده که باعث می‌شود - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر نمک آبرود استان مازندران - این مچ‌بند به ادای تعداد زیادی از فونم‌ها یا واج‌ها بپردازد. در بخشی از این مقاله به نتیجه‌ی این آزمایش اشاره شده بود که در آن افراد مورد آزمایش به راحتی با مچ بند کنار می‌آمدند و در فهم کلمات توسط لرزش مچ بند بسیار خوب عمل می‌کردند.

لازم به ذکر است که - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر نمک آبرود استان مازندران - فیسبوک تنها شرکتی نیست که در - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر نمک آبرود استان مازندران - حال تلاش برای دستیابی به چنین دستگاهی باشد. در کنار فیسبوک، شرکتی خصوصی به نام Neuralink که - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر نمک آبرود استان مازندران - توسط ایلان ماسک بنیان گذاری شده هم در رقابت برای ساختن چنین دستگاهیست. همچنین شرکت‌های استارتاپی بسیاری به دنبال هدفی مشابه هستند که تا به اینجا به نظر می‌رسد فیسبوک موفق تر عمل کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone