🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر ابهر استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر ابهر استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  2. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  3. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  4. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33676.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

ساعت هوشمند و مقاوم گارمین Instinct با قیمت 300 دلار معرفی شد

کمپانی گارمین اخیراً از ساعت هوشمند جدیدی برای علاقه مندان به ماجراجویی رونمایی کرده که از همین حالا برای خرید در دسترس قرار گرفته. گارمین Instinct اسمارت واچی مقاوم است که برای فعالیت های ورزشی ...

کمپانی گارمین اخیراً از ساعت هوشمند جدیدی برای علاقه مندان به ماجراجویی رونمایی کرده که از همین حالا برای خرید در دسترس قرار گرفته. گارمین Instinct اسمارت واچی مقاوم است که برای فعالیت های - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر ابهر استان زنجان - ورزشی ساخته شده اما با قیمت چندان ارزانی به دست مشتریان نخواهد رسید.

این ساعت هوشمند که در سه رنگ گرافیت، قرمز و توندرا عرضه می شود، 300 دلار قیمت دارد. گارمین وعده عمر - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر ابهر استان زنجان - باتری 14 روزه در «حالت اسمارت واچ»، عمر باتری - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر ابهر استان زنجان - 16 ساعته در «حالت جی پی اس» و عمر باتری 40 ساعته در حالت باتری سیوینگ «UltraTrac» را داده است.

به گفته گارمین، ساعت Instinct با استاندارد نظامی 810G در برابر حرارت، شوک - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر ابهر استان زنجان - الکتریکی و آب (تا عمق 100 متر) از خود مقاومت نشان می دهد. سخت افزار دستگاه درون بدنه - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر ابهر استان زنجان - ای از جنس پلمیر تقویت شده جای گرفته و نمایشگر آن نیز در برابر خط و خش مقاوم است. حالا - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر ابهر استان زنجان - که صحبت از نمایشگر شد باید گفت این پنل مونوکرومی بوده و با رزولوشن 128x128 پیکسل، محتویات آن کاملاً زیر تابش مستقیم نور خورشید قابل مشاهده خواهند بود.

گارمین Instinct تمام سنسورها و ابزارهای پایش لازم را در خود جای داده که از جمله آنها می توان به جی پی اس، GLONASS، قطب نمای سه محوره، فشارسنج، ارتفاع سنج، حرارت سنج و پایشگر ضربان قلب اشاره کرد. البته متاسفانه خبری از NFC و Connect IQ نیست اما ساعت مورد اشاره قادر به دریافت نوتیفیکیشن ها و دیگر اعلانات از اسمارت فون کاربر است. ناگفته - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر ابهر استان زنجان - نماند که گارمین Instinct - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر ابهر استان زنجان - با دیوایس های اندرویدی و iOS سازگاری دارد اما قابلیت پاسخدهی هوشمند آن تنها - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر ابهر استان زنجان - با اندروید امکان پذیر است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone