🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر بویین زهرا استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
  3. سوال: علت باز نشدن در اجاق فر چیست؟
    پاسخ: خرابی قفل و لولای درب یا گیر کردن ذرات خارجی می تواند باعث اشکال در باز و بسته کردن درب فر شود.
  4. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
  5. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43250.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

هوآوی همچنان بزرگترین عرضه کننده تلفن هوشمند در بازار چین است

برای دومین سه ماهه پیاپی، کمپانی هوآوی با توزیع بیش از ۲۳ میلیون دستگاه موبایل هوشمند جایگاه بزرگترین عرضه کننده موبایل در کشور چین را از آن خود کرد. کشور چنین همچنان بزرگترین بازار دنیا برای ...

برای دومین سه ماهه پیاپی، کمپانی هوآوی با توزیع بیش از ۲۳ میلیون دستگاه موبایل هوشمند جایگاه بزرگترین عرضه کننده موبایل در کشور چین را از آن خود کرد.

کشور چنین همچنان بزرگترین بازار دنیا برای موبایل های هوشمند به حساب می آید، اما پس از سال ها، به نظر می رسد بالاخره ایام اشباع این بازار نیز فرار رسیده است، چرا که برای نخستین بار در سه ماهه دوم سال جاری میلادی شاهد کاهش ۳ درصدی عرضه اسمارت فون ها در این کشور هستیم.

شیائومی دوباره در مسیر رشد قرار گرفته است

در این شرایط و پس از هوآوی، شرکت اوپو (Oppo) توانسته با عرضه ۲۱ میلیون دستگاه موبایل جایگاه بعدی بزرگترین موبایل ساز چینی را از آن خود کند. این رقم رشد تحسین برانگیز ۳۷ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۱۶ نشان می دهد. در رتبه سوم نیز برند ویوو (vivo) با رکورد ۱۶ میلیون دستگاه قرار دارد.

خبر خوشحال کننده برای هواداران برند شیائومی این است که این شرکت بالاخره توانست - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر بویین زهرا استان زنجان - با پشت سر گذاشتن اپل - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر بویین زهرا استان زنجان - به چهارمین عرضه کننده بزرگ موبایل در پرجمعیت ترین کشور دنیا دست یابد. این جایگاه با توزیع نزدیک به ۱۵ میلیون دستگاه اسمارت فون در خلال ماه های آوریل تا ژوئن به دست آمده است. این رکورد به معنی پیشرفت ۶۰ درصدی شیائومی نیست به سال گذشته در این ایام است.

 تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر بویین زهرا استان زنجان

بر اساس بررسی های موسسه آماری «Canalys»، برند شیائومی همچنان محبوب ترین برند در میان خریدارانی با توان کم اقتصادی است، چرا که موبایل های این شرکت بر خلاف سایر رقبای هموطن همچنان از قیمت های بسیار پایینی نسبت - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر بویین زهرا استان زنجان - به مشخصات سخت افزاری برخوردار هستند.

نکته جالب اینجاست که در میان چهار - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر بویین زهرا استان زنجان - برند اول - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر بویین زهرا استان زنجان - جدول، هوآوی و شیائومی بیشتر محصولات - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر بویین زهرا استان زنجان - خود را به صورت آنلاین به فروش می رسانند، در حالی که مشتریان موبایل های اوپو و ویوو بیشتر از طریق فروشگاه های فیزیکی اقدام به خرید می نمایند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فرخ بانو نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
آیا شما منطقه بلوار مهر بویین زهرا اجاق گاز و فر لاجرمانیا LGAD9UFHSWH هم تعمیر میکنید
پاسخ: بله در بلوار مهر شهر بویین زهرا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone