🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بهی در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بهی در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  2. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  3. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  4. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  5. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11349.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

بلومبرگ: ارتباط ماهواره‌ای آیفون ۱۳ محدود به شرایط اضطراری است

طبق گزارش جدید بلومبرگ، اپل می‌خواهد امکان برقراری ارتباط آیفون‌ها با ماهواره‌ها را در مناطقی که تحت پوشش شبکه‌های مخابراتی قرار ندارند، برای سرویس‌های اضطراری فراهم کند. البته ظاهرا نباید منتظر چنین قابلیتی در سال ...

طبق گزارش جدید بلومبرگ، - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر سنندج استان کردستان - اپل می‌خواهد امکان برقراری - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر سنندج استان کردستان - ارتباط آیفون‌ها با ماهواره‌ها را در مناطقی که تحت پوشش شبکه‌های مخابراتی قرار ندارند، برای سرویس‌های اضطراری فراهم کند. البته ظاهرا نباید منتظر چنین قابلیتی در سال ۲۰۲۱ باشیم.

دیروز تحلیلگر مطرح محصولات اپل، «مینگ-چی کو» در یادداشتی اعلام کرد که آیفون ۱۳ - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر سنندج استان کردستان - احتمالا برقراری تماس از طریق - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر سنندج استان کردستان - ماهواره‌ها را ممکن می‌کند، اما به گفته بلومبرگ شاید ارتباطات ماهواره‌ای آیفون‌ها در ابتدا محدودتر باشند.

یکی از قابلیت‌هایی که گزارش بلومبرگ - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر سنندج استان کردستان - به آن‌ها اشاره کرده، «پیام اضطراری از طریق ماهواره» نام دارد. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد در زمانی که گوشی‌تان سیگنال ندارد، به سرویس‌های اضطراری یا مخاطبین خاص پیام ارسال کنید. این - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر سنندج استان کردستان - پیام‌ها محدودیت تعداد کاراکتر دارند و بجای رنگ سبز مورد استفاده برای پیامک‌ها و آبی برای iMessages، به صورت یک حباب - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر سنندج استان کردستان - خاکستری به - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر سنندج استان کردستان - نمایش گذاشته می‌شوند.

زمانی که کاربر چنین پیامی را برای مخاطب مدنظرش ارسال کند، حتی اگر حالت «مزاحم نشوید» هم در گوشی مخاطب فعال باشد، باز این پیام به وی می‌رسد. با این رویکرد اپل مطمئن می‌شود که پیام به فرد موردنظر رسیده است.

تعمیرات لباسشویی بهی در شهر سنندج استان کردستان

ویژگی دوم برای کاربران امکان گزارش کردن وقایع اضطراری را فراهم می‌کند. به گفته بلومبرگ، این قابلیت از کاربران می‌پرسد که چه موقعیتی اضطراری پیش آمده و چه وسایلی در آن - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر سنندج استان کردستان - درگیر هستند که شامل خودرو، قایق یا هواپیما می‌شود. - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر سنندج استان کردستان - کاربران می‌توانند با این قابلیت آتش‌سوزی را هم گزارش کنند. این ویژگی امکان ارسال اطلاعاتی مانند موقعیت و شناسه سلامتی را برای کاربر فراهم می‌کند. در این زمان امکان - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر سنندج استان کردستان - اطلاع‌رسانی به مخاطبین خاص هم وجود دارد.

به گفته بلومبرگ، آیفون بعدی برای برقراری تماس‌های ماهواره‌ای به سخت افزاری مخصوصی نیاز دارد، با این - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر سنندج استان کردستان - حال به گفته یکی از منابع قابلیت‌های جدید احتمالا تا - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر سنندج استان کردستان - پیش از سال آینده - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر سنندج استان کردستان - میلادی آماده نمی‌شوند. بنابراین به احتمال زیاد نباید منتظر امکان برقراری - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر سنندج استان کردستان - تماس‌های ماهواره‌ای و حتی دسترسی به قابلیت‌های گزارش بلومبرگ به وسیله آیفون ۱۳ در سال جاری میلادی باشیم. شاید ویژگی‌های جدید سال ۲۰۲۲ فعال شوند.

در حالت کلی به نظر می‌رسد حتی اگر اپل از - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر سنندج استان کردستان - ارتباطات ماهواره‌ای در آیفون‌هایش استفاده کند، جایگزین شبکه‌های سلولار - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر سنندج استان کردستان - نخواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone