🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اردبیل استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  4. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  5. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11354.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

سکوی پرتاب هوش مصنوعی با 5 تیم برگزیده به کار خود پایان داد

رویداد سکوی پرتاب هوش مصنوعی با حضور 80 تیم تخصصی و به همت 100استارتاپ برگزار شد که در نهایت، پنج تیم موفق به جلب نظر سرمایه‌گذاران شدند. در مرحله دریافت طرح، 80 تیم تخصصی در ...

رویداد سکوی پرتاب هوش مصنوعی با حضور 80 تیم تخصصی و به همت 100استارتاپ برگزار شد - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اردبیل استان اردبیل - که در نهایت، پنج تیم موفق به جلب نظر سرمایه‌گذاران شدند. در مرحله دریافت - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اردبیل استان اردبیل - طرح، 80 تیم تخصصی در حوزه هوش مصنوعی طرح‌های کسب و کاری خود را ارسال کرده و بعد از چند مرحله بررسی و غربال، ده تیم به صورت حضوری به ارائه کسب‌وکار خود برای سرمایه‌گذاران و داوران پرداختند. در نهایت تیم‌های «ویراویراست»، «مهدا»، «دیدبانو»، «آرکپچا» و «ایبگو» توانستند نظر سرمایه‌گذاران را جلب کنند.

«ویراویراست» که اولین تیم - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اردبیل استان اردبیل - برگزیده این رویداد بود، یک سامانه هوشمند تایپ و ویراستاری آنلاین متن فارسی است که برای دومین‌بار موفق به جذب سرمایه از 100استارتاپ شد. 4 تیم دیگر هر یک به ترتیب در - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اردبیل استان اردبیل - زمینه‌ بازارهای مالی، دوربین‌های مدار بسته، محافظت بات و ارائه بیمه خودرو فعالیت می‌کنند و کسب‌وکارشان مبتنی بر هوش مصنوعی است.

طرح - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اردبیل استان اردبیل - صیانت، - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اردبیل استان اردبیل - حاصل سیاست‌گذاری ساده لوحانه است

«امیر ناظمی» سخنران ویژه افتتاحیه این رویداد بود، وی با اشاره به طرح صیانت گفت: «سیاستگذاری باید هوشمندانه و با نگاه - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اردبیل استان اردبیل - درست به مسائل باشد. این نوع سیاست گذاری، منجر به راهگشایی و کنترل رگولاتوری درست خواهد شد. سیاست‌گذار باید به حل مسئله فکر کند نه اینکه صورت مسئله را به کلی پاک نماید.»

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اردبیل استان اردبیل

رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران افزود: «طرح صیانت حاصل ساده انگاره و سیاستگذاری - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اردبیل استان اردبیل - بدون دانش است. طرحی که - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اردبیل استان اردبیل - برای صیانت از حقوق مخاطبان در فضای مجازی تدوین شده، اما اصل حضور مخاطبان در فضای مجازی را نقض و محدود می‌کند.»

در ادامه این رویداد، که توسط مجموعه 100استارتاپ و صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه پارتیان برگزار شد، تیم‌ها به ارائه طرح‌های کسب و کاری خود برای داوران پرداختند و به سوالات و ایرادات - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اردبیل استان اردبیل - وارد شده پاسخ دادند.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اردبیل استان اردبیل

اگزیت موفق 100 استارتاپ؛ - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اردبیل استان اردبیل - اسنوا مالک جدید هوما شد

در رویداد - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اردبیل استان اردبیل - هوش مصنوعی - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اردبیل استان اردبیل - به - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اردبیل استان اردبیل - مناسبت اولین خروج موفق 100استارتاپ از یکی از تیم‌های پرتفوی خود، «سیدرضا سجادی»، هم‌بنیانگذار این استارتاپ داستان کسب‌وکارش را برای حاضرین رویداد روایت کرد. استارتاپ هوما یکی از تیم‌های پرتفو 100استارتاپ است که فروردین 99 با جذب سرمایه عضوی از خانواده 100استارتاپ شد و اواخر همان سال اسنوا درخواست خرید سهام هوما را مطرح کرد.

حال پس از چند ماه مذاکره، - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اردبیل استان اردبیل - 100استارتاپ با موفقیت از هوما اگزیت کرده است. - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اردبیل استان اردبیل - هوما در مدت - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اردبیل استان اردبیل - زمانی کوتاه‌تر از چیزی که پیش‌بینی کرده بود توانست به شاخص‌های کلیدی عملکردش (KPI) دست پیدا کند.

هوما باکس دستگاهی است که با اتصال به تلویزیون‌های عادی، آن‌ها - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اردبیل استان اردبیل - را تبدیل به تلویزیون‌های هوشمند اندرویدی می‌کند. «علی سدیفی»، مدیرعامل 100استارتاپ ضمن تبریک به تیم هوما عنوان کرد: «هوما - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اردبیل استان اردبیل - چیز شگفت‌انگیزی نیست؛ این تیم مثل همه بچه‌های اکوسیستم استارتاپی تلاش کردند و بارها زمین خوردند اما - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اردبیل استان اردبیل - دوباره ایستادند و با تمام قوا به مسیرشان ادامه دادند.»

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اردبیل استان اردبیل

ایران، هوش مصنوعی، - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اردبیل استان اردبیل - آینده

در حاشیه این - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اردبیل استان اردبیل - رویداد پنلی تخصصی تحت عنوان ایران، هوش مصنوعی، آینده با مدیریت «عمار جلالی‌منش»، هم‌بنیانگذار شتابدهنده همتک و جمعی از فعالان این حوزه برگزار شد. «امید حاتمی» دکترای ریاضی دانشگاه کمبریج، «سیدمهدی خلیق رضوی» هم‌بنیایگذار شتابدهنده همتک، «ایمان ظهوریان» سرپرست تیم تحقیقاتی دیده‌بان هوش مصنوعی و «حامد اجاقی» عضو ارشد تیم تحقیقاتی دیده‌بان هوش مصنوعی از مهمانان این پنل بودند.

ظهوریان با اشاره - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اردبیل استان اردبیل - به مطالعات صورت گرفته در - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اردبیل استان اردبیل - حوزه هوش مصنوعی عنوان کرد:

«در سال 2016 استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی رقمی بالغ بر - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اردبیل استان اردبیل - 7.643 میلیون دلار بوده و پیش‌بینی می‌شد تا سال 2025 این رقم به 8.36 میلیارد دلار برسد. اما با - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اردبیل استان اردبیل - گذر زمان و مشاهدات جدید پیش‌بینی می‌شود این رقم تا سال 2025 به 100 میلیارد دلار هم برسد.»

وی پردرآمدترین فعالیت‌های هوش مصنوعی را در زمینه‌های بهبود عملکرد کسب‌وکارهای مبتنی بر الگوریتم، اطلاعات و طبقه‌بندی آن‌ها برای بیماران و تعمیر، نگهداری و توزیع محتوا در شبکه‌های مجازی برشمرد.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اردبیل استان اردبیل

اجاقی با اشاره به لزوم بازتعریف مفاهیم متناسب با ادبیات بازار و نیازهای آن برای تولید و عرضه محصول اظهار داشت:

«اکوسیستم هوش مصنوعی در ایران یک اکوسیستم نوپا است؛ بنابراین ایده‌های کوچک در چنین شرایطی می‌تواند راهگشا باشد. ایده‌های بزرگ به دلیل عدم تطابق هزینه و فایده، اجازه بروز و ظهور پیدا نمی‌کنند و این چالشی است که در تمام اکوسیستم‌ها وجود دارد؛ اما در این حوزه بیشتر احساس می‌شود.»

او - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اردبیل استان اردبیل - همچنین درباره تصور جامعه و انتظاری که از هوش مصنوعی دارند، گفت: «رسانه‌ها - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اردبیل استان اردبیل - و جامعه ذهنیت ما را به نحوی شکل داده‌اند که با شنیدن لفظ هوش مصنوعی یک مفهوم انقلابی برای ما تداعی می‌شود. - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اردبیل استان اردبیل - اما باید بدانیم که این تصوری اشتباه است و می‌تواند برای اکوسیستم صدماتی را به همراه داشته باشد.»

خلیق رضوی که به صورت آنلاین و از انگلستان در این پنل حضور داشت درباره نقش و تاثیر هوش مصنوعی در کسب‌وکارها عنوان کرد: «ظرفیت‌های هوش مصنوعی 3 کمک شایان به کسب‌وکارها می‌کند که عبارتند از: مقیاس‌پذیر شدن و در دسترس همگان قرار گرفتن خدمات، کاهش هزینه و افزایش کیفیت.»

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اردبیل استان اردبیل

او همچنین کاربرد هوش مصنوعی در حوزه سلامت را در سه حوزه گسترش زیرساخت و پیشگیری، تشخیص و نهایتا درمان عنوان - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اردبیل استان اردبیل - کرد و افزود: «در حال حاضر ما در ایران پیشرفت مناسبی در - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اردبیل استان اردبیل - زمینه گسترش زیرساخت داشتیم اما در حوزه‌های دیگر نیاز به تلاش و فعالیت - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اردبیل استان اردبیل - بیشتری - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اردبیل استان اردبیل - داریم.»

حاتمی در این گفتگو بیشتر به بحث تجربه و کاربرد استفاده از هوش مصنوعی در زمینه‌های مختلف مانند گردشگری و حوزه‌های فروش در بازار پرداخت. همچین عمار جلالی‌منش هم‌بنیانگذار شتابدهنده همتک ضمن مدیریت، اجرا و طرح بحث به بیان نکاتی تکمیلی درباره وضعیت هوش مصنوعی در ایران پرداخت. در پایان این گفتگو فرصتی فراهم بود که تعدادی از حاضرین سوالاتی را مطرح کردند و مهمانان پاسخ آن‌ها را دادند.

 شتابدهنده هاب، شرکت سرمایه گذاری هدهد، - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اردبیل استان اردبیل - خانه نوآوری اصفهان، مجموعه شناسا و مجموعه هوش منصوعی ابری(هما) از سرمایه گذاران حاضر در این رویداد بودند. همچنین شرکت پردازش اطلاعات مالی پارت، مرکز تحقیقات هوش مصنوعی پارت، شتابدهنده همتک و شتابدهنده بین‌المللی آران هم به عنوان حامی در این - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اردبیل استان اردبیل - رویداد حضور داشتند.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اردبیل استان اردبیل

«سجاد بیگدلو» کارشناس اجرایی مرکز تحقیقات هوش مصنوعی پارت در ضمن معرفی این مجموعه عنوان کرد:

«این مجموعه - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اردبیل استان اردبیل - بزرگترین شرکت دانش‌بنیان مالی در کشور - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اردبیل استان اردبیل - از لحاظ سرمایه انسانی و دارای بیشترین سرمایه انسانی متخصص هوش مصنوعی - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اردبیل استان اردبیل - در کشور است. همچنین مرکز تحقیقات هوش مصنوعی پارت دارای قوی‌ترین - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اردبیل استان اردبیل - زیرساخت‌های پردازشی در کشور است که در دو زمینه - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اردبیل استان اردبیل - محصولات تجاری و فعالیت‌های ترویجی کار می‌کند.»

سکوی پرتاب هوش مصنوعی سومین رویداد سرمایه‌گذاری تخصصی 100استارتاپ بود که مانند سایر رویدادهایی که توسط این مجموعه برگزار می‌شود، علاوه‌بر سرمایه‌گذاری مشاوره و راهبری متناسب با نیاز هر تیم صورت گرفت.

لازم به ذکر است 100استارتاپ به همراه مدرسه کسب‌وکار تکاپو در نظر دارند که در پاییز سال جاری برنامه ملی 100 تکاپوی صادراتی را برگزار کنند. این برنامه ملی فرصتی برای سرمایه‌گذاری، آموزش و راهبری برای کسب‌وکارهایی است که - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اردبیل استان اردبیل - قصد ورود به حوزه صادرات را دارند. 6.5 میلیون دلار سرمایه‌گذاری برای این برنامه در نظر گرفته شده و تا - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اردبیل استان اردبیل - 16 مهر ماه - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اردبیل استان اردبیل - فرصت - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر اردبیل استان اردبیل - برای ثبت‌نام از طریق پنل 100استارتاپ وجود دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone