🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کرال در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کرال در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  3. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  4. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  5. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11350.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

واتس‌اپ پذیرش سیاست اشتراک‌ داد‌ه‌ها با فیسبوک را برای کاربران عادی اختیاری می‌کند

واتس‌اپ قصد دارد سیاست محرمانگی و اشتراک‌گذاری اطلاعات با تمام شرکت‌های خانواده فیسبوک را اختیاری کند و تصمیم‌گیری در مورد پذیرش شرایط را برعهده کاربران بگذارد. البته گفته می‌شود کاربران حساب کاربری تجاری واتس‌اپ کماکان ...

واتس‌اپ قصد دارد سیاست محرمانگی و اشتراک‌گذاری اطلاعات با تمام شرکت‌های خانواده فیسبوک را اختیاری کند و تصمیم‌گیری در مورد پذیرش شرایط را برعهده کاربران بگذارد. البته گفته می‌شود کاربران حساب کاربری تجاری واتس‌اپ کماکان حق انتخاب نخواهند داشت و برای استفاده از این پیام‌رسان مجبورند سیاست‌های این شرکت مبنی بر اشتراک‌گذاری داده‌ها را بپذیرند. در غیر این صورت امکان استفاده از نسخه تجاری واتس‌اپ را نخواهند داشت.

دی‌ماه سال گذشته واتس‌اپ، این پیام‌رسان محبوب از تغییری در سیاست‌های خود خبر داد که به موجب آن کاربران باید سیاست و شرایط شرکت مبنی - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر دلیجان استان مرکزی - بر اشتراک‌گذاری داده‌های شخصی خود - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر دلیجان استان مرکزی - با فیسبوک را می‌پذیرفتند، در غیر اینصورت امکان استفاده از این پیام‌رسان را نداشتند.

این رویکرد انتقادهای بسیاری به دنبال داشت - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر دلیجان استان مرکزی - و حتی باعث شد بسیاری از کاربران واتس‌اپ به سایر پلتفرم‌ها مهاجرت - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر دلیجان استان مرکزی - کنند. اما اکنون گفته می‌شود خط مشی‌های واتس‌اپ برای پذیرفتن چنین شرایطی از سوی کاربران در آینده اختیاری می‌شود.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر دلیجان استان مرکزی

دی‌ماه سال گذشته که برای اولین بار این موضوع مطرح شد، نوتیفیکیشنی در واتس‌اپ برای کاربران نمایش داده می‌شد که در صورت عدم تایید آن، کاربران دیگر نمی‌توانستند - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر دلیجان استان مرکزی - از پیام‌رسان استفاده کنند. در آن مقطع زمانی ضرب‌العجلی تا تاریخ ۲۰ بهمن (۸ فوریه)‌ برای کاربران تعیین شد تا این نوتیفیکیشن را تایید کنند تا واتس‌اپ بتواند داده‌‌های آنها را با فیسبوک - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر دلیجان استان مرکزی - به اشتراک بگذارد. اما قضیه یه همین جا ختم نشد و انتقادهای کاربران باعث شد این اولتیماتوم به تعویق - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر دلیجان استان مرکزی - بیفتد و تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر دلیجان استان مرکزی - (۱۵ ما ه مه) اجرایی نشود.

انتقادهای بعدی و واکنش‌ها نسبت به تصمیم واتس‌اپ درنهایت باعث - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر دلیجان استان مرکزی - شد این شرکت باز هم عقب‌نشینی - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر دلیجان استان مرکزی - کند و تغییرات ایجاد شده را اصلاح کند. واتس‌اپ در نهایت تصمیم گرفت حساب‌های کاربری را حذف یا محدود نکند. اما - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر دلیجان استان مرکزی - اکنون شواهد جدیدی حاکی از آن است که شرکت تحت مالکیت فیسبوک پذیرفتن این شرایط را اختیاری می‌کند.

به گفته WABetainfo، واتس‌اپ به کاربران اجازه می‌دهد حتی در صورت نپذیرفتن شرایط مربوطه نیز از خدمات این پیام‌رسان استفاده کنند و مشکلی برای - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر دلیجان استان مرکزی - آنها - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر دلیجان استان مرکزی - پیش نیاید، اما قصد دارد پذیرفتن این شرایط را برای کاربران واتس‌اپ تجاری اجباری کند.

به زبان ساده، اگر از واتس‌اپ برای چت با دوستان و اعضای خانواده استفاده می‌کنید، می‌توانید - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر دلیجان استان مرکزی - شرایط اعلام شده از سوی واتس‌اپ مبنی بر اشتراک‌گذاری داده‌ها با فیسبوک را نادیده بگیرید و محدودیتی برای شما در نظر گرفته نمی‌شود. اما کاربران حساب‌های تجاری ملزم به پذیرفتن شرایط واتس‌اپ هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone