🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  5. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31146.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

۶ ترفند جالب برای بهبود کیفیت صدا در ویندوز ۱۰

استفاده از رسانه‌ها و فایل‌های صوتی و تصویری در کامپیوتر و لپ تاپ‌ها روز به روز بیشتر از گذشته می‌شود و و اگر علاقمند به موسیقی باشید، کیفیت صدا اهمیت بسیار زیادی برایتان خواهد داشت. ...

استفاده از رسانه‌ها و فایل‌های صوتی و تصویری در کامپیوتر و لپ تاپ‌ها روز به روز بیشتر از گذشته می‌شود و و اگر علاقمند به موسیقی باشید، کیفیت صدا اهمیت بسیار زیادی برایتان خواهد داشت. اگر کیفیت صدای موسیقی کامپیوتر یا لپ تاپ آنطور که می‌خواهید نباشید، شاید توی ذوقتان بزند و نتوانید به اندازه‌ی کافی از موسیقی لذت ببرید. اما مهم است بدانید که چند روش برای بهبود کیفیت صدا در ویندوز ۱۰ وجود دارد.

در این مطلب قصد داریم به ارائه و بررسی ۶ راه حل برای بهبود کیفیت صدا در ویندوز ۱۰ بپردازیم تا بتوانید تجربه‌ی بهتری از موسیقی و همه‌ی فایل‌های صوتی و تصویری داشته باشید. این - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - مطلب را از دست ندهید.

البته باید به یاد داشته باشید که همه‌ی روش‌های گفته شده ممکن است در کامپیوتر شما جوابگو نباشند؛ چرا که هر کامپیوتر از چیپ و کارت صدای متفاوتی استفاده می‌کند که تنظیماتشان متفاوت است. اما به هر ترتیب بد نیست نگاهی به روش‌های زیر بیاندازید.

۱. تنظیم صوتی سیستم - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - عامل

ویندوز ویژگی‌های جالب زیادی برای تنظیم صوتی سیستم عامل در اختیار کاربران قرار می‌دهد که عموما خیلی به آن‌ها توجه نمی‌شود. یکی از آن‌ها Loudness Equalization نام دارد که وقتی فعال باشد، قدرت صدا را تا ۱۵۰ درصد افزایش می‌دهد. این ویژگی با اکثر کارت‌های صدا در کامپیوتر‌های مختلف کار می‌کند و می‌توانید آن را از بخش Sound Settings بیابید.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

برای دسترسی به Sound Settings کافیست روی آیکون صدا در کنار ساعت کلیک راست کنید و سپس Sounds را بزنید. دو بار روی Speakers از تب Playback کلیک کنید تا پنجره‌ای جدید باز شود. از این - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - قسمت و از تب Enhancements می‌توانید گزینه‌ی Loudness Equalization را مشاهده نمایید. دقت بفرمایید - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - که در بعضی سیستم عامل‌ها - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - ممکن است این گزینه قابل مشاهده نباشد.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

۲. از یک تقویت کننده‌ی صوتی استفاده کنید

اگر سیستم شما از ویژگی Loudness Equalization پشتیبانی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - نمی‌کند، می‌توانید این گزینه را با استفاده از یک نرم افزار تجربه کنید. یکی از این نرم افزار‌ها Boom 3D نام دارد. این تقویت کننده‌ی صوتی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - می‌تواند - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - علاوه بر ارائه‌ی ویژگی‌های مختلف، به بهبود کیفیت صدای کلی سیستم نیز کمک کند.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

یکی از ویژگی‌های کلیدی Boom 3D استفاده از پخش سه بعدی صوتی است که تجربه‌ی بسیار جذابی از تماشای فیلم‌ها و شنیدن موسیقی‌های استریو به شما خواهد داد. مزیت اصلی این نرم افزار را می‌توان عدم وابستگی به سخت افزار دانست.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

علاوه بر این، این نرم افزار همراه با چهار افکت صوتی امبینت، فیدلیتی، - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - نایت مود و فضایی یا Spatial - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - عرضه - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - شده و همچنین می‌توانید با استفاده از تنظیمات Equalizer‌ نسبت به تنظیم کلی صدا‌های دریافتی از سیستم عامل اقدام نمایید.

۳. استفاده از Dolby Atmos - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - برای دریافت صداهای فضایی یا Spatial

یکی دیگر از راه‌های جالب برای استفاده از ویژگی‌ «دالبی اتموس برای هدفون» هاست. با استفاده از این ویژگی می‌توانید افکت فضایی یا Spatial را به هدفون‌هایتان بیاورید.

بر خلاف دالبی اتموس قدیمی، این ویژگی نیاز به هیچ سخت افزاری نخواهد داشت. بلکه این - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - نرم افزار یک پردازنده‌ی سیگنال دیجیتال است که با ادغام صداهای درون کامپیوتر برای ایجاد یک تجربه‌ی مطلوب صوتی اقدام می‌کند.

دالبی آتموس برای هدفون‌ها توسط بازی‌های بسیاری مثل Assassin's Creed، توم ریدر و گیرز آو وار ۴ هم پشتیبانی می‌شود.

برای فعال کردن این ویژگی کافیست به بخش Sounds رفته و سپس روی دستگاه پخش کننده‌ی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - صوتی نمایش داده شده در لیست دو بار کلیک کنید. در پنجره‌ی جدید از تب Spatial Sound گزینه‌ی Dolby Atmos for Headphones را انتخاب نمایید.

اگر اولین بار باشد که از این ویژگی استفاده می‌کنید، احتمالا پنجره‌ای باز می‌شود که شما را به بخش Store مایکروسافت می‌برد تا دوره‌ی رایگان آن را فعال نمایید. از ایرادات اصلی این روش این است که دالبی آتموس یک ویژگی رایگان محسوب نمی‌شود و برای استفاده‌ی همیشگی از آن - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - باید پول پرداخت نمایید.

۴. تنظیمات بخش Equalizer را - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - تغییر دهید

اگر یکی از علاقمندان پر و پا - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - قرص موسیقی باشید، قطعا به این موضوع پی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - برده‌اید که هیچ چیزی تحت - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - عنوان «بهترین حالت صوتی» وجود خارجی نخواهد داشت - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - و سلیقه‌ی شخصی در این امر تاثیر به سزایی دارد. بنابراین هر زمان که بخواهید جزئیات خاصی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - از یک موسیقی را بیشتر بشنوید، - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - همیشه می‌توانید با تنظیم Equalizer سیستم و اعمال تغییرات در - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - آن صوت مورد علاقه‌ی خود را ایجاد کنید.

ویندوز ۱۰ به طور پیش‌فرض دارای یک Equalizer است که می‌توانید با استفاده از آن صدای دریافتی از سیستم را به طور کامل تنظیم - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - کنید.

برای دسترسی به Equalizer کافیست به Sound Settings رفته و سپس گزینه‌ی Device Properties - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - را انتخاب کنید. سپس از تب Enhancements گزینه‌ی Equalizer را - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - غیر فعال نمایید.

حالا از بخش Setting یکی از گزینه‌های مطلوب خود را انتخاب کنید یا با کلیک کردن روی گزینه‌ی ... به صورت دستی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - تنظیمات صوتی را به انجام برسانید. به یاد داشته باشید که در این تنظیمات، تنظیم کننده‌های سمت چپ مربوط به بیس و گزینه‌های سمت راست مربوط به صدا‌های زیر است. همچنین فرکانس‌های صوتی میانه در وسط این تنظیمات قابل مشاهده و - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - تنظیم خواهند بود.

۵. درایور‌های کارت صوتی خود را به روزرسانی کنید

اگر با کارت صدای خود دچار مشکل هستید همیشه می‌توانید درایور‌های آن را به روزرسانی کنید. به طور کلی بیشتر شرکت‌ها با ارائه‌ی آپدیت جدید کاربران را نسبت به انجام به روزرسانی آگاه می‌کنند. اما به طور کلی می‌توانید با رفتن به Device Manager و دو بار کلیک کردن روی Audio inputs and outputs گزینه‌ی Update Driver را مشاهده نمایید.

۶. خروجی‌های مختلف برای نرم افزار‌های صوتی را تنظیم کنید

یکی از ویژگی‌های خوب ویندوز ۱۰ این است که هر نرم افزار به صورت جداگانه می‌تواند خروجی صوتی خاصی را ارائه کند. شما با استفاده از این ویژگی می‌توانید صدای یکی از اپلیکیشن‌ها را کمتر از اپلیکیشن‌های صوتی قرار دهید تا بتوانید صدای بهتری را دریافت نمایید.

برای دسترسی به این ویژگی روی آیکون صدا در ویندوز کلیک کرده و سپس Open Volume Mixer را انتخاب نمایید. حالا همه‌ی نرم افزار‌های باز شده را می‌توانید مشاهده کنید.

حالا همه‌ی کاری که باید انجام دهید این است که صدای نرم افزار‌هایی که بیشتر به صدایشان نیاز دارید را بالاتر برده و صدای باقی نرم افزار‌ها را پایین - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - بیاورید و یا اصلا - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - آن‌ها - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - را قطع کنید.

علاوه بر این می‌توانید کار مشابه را با رفتن به مسیر Sound Settings > Other Sound options > App volume به انجام برسانید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone