🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  4. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  5. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31144.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

پاک شدن خودکار پیامک‌ها در گوگل پیکسل ۳ [به روز رسانی]

یک روز دیگر در دنیای موبایل و یک باگ جدید در پیکسل ۳ که حتی بعد از انتشار پچ جدید گوگل هم دست از سر کاربران برنمی دارند. بسیاری امیدوار بودند که سری پیکسل ۳ ...

یک روز دیگر در دنیای موبایل و یک باگ جدید در پیکسل ۳ که حتی بعد از انتشار پچ جدید گوگل هم دست از سر - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - کاربران برنمی دارند.

بسیاری امیدوار بودند که سری پیکسل ۳ دچار مشکلات نسل قبلی نشوند اما در مدت زمان نه - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - چندان زیاد پس از عرضه این موبایل های شاهد مشکلاتی از قبیل پدیدار شدن بریدگی نمایشگر دوم،  مشکل ذخیره تصاویر، مسائل مربوط به مدیریت حافظه، اعوجاج صدای اسپیکر، داغ‌ شدن - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - بدنه و باگ در مکالمه تلفنی بوده ایم و احتمالا در روزهای آینده این لیست بلندتر هم می شود.

جدیدترین مشکلی که - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - کاربران پیکسل ۳ با آن مواجه شده اند در پیامک های متنی رخ داده است. ظاهرا پس از نصب آپدیت امنیتی ماه نوامبر برخی پیام های ذخیره شده در گوشی خود به خود حذف شده اند و امکان - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - بازگردانی آنها وجود ندارد.تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کبودرآهنگ استان همداناین مشکل نخستین بار هفته گذشته مشاهده شده و طی آن اپلیکیشن پیام رسانی حین همگام سازی متوقف می شود. به محض باز کردن پیام های ذخیره شده در این اپ بعضی مکالمات ناپدید - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - می شوند.

یکی از کاربران ردیت با عنوان katiemcccc مدعی شده که تمامی پیام هایی که در دو سال گذشته ذخیره کرده از - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - بین رفته اند و حتی روش هایی مثل ریستارت موبایل، حذف و نصب مجدد به رزورسانی و گفتگو با سرویس های گوگل نیز کمکی به حل این مشکل نکرده اند.

هنوز مشخص نیست که این مشکل از اپلیکیشن پیام رسانی ناشی شده یا به روزرسانی ماه نوامبر، اما به کاربران پیکسل ۳ توصیه شده که از پیامک های خود بک‌اپ تهیه کنند.

برخی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - افراد با دانگرید اپلیکیشن به نسخه قبل موفق به بازگردانی پیام های از دست رفته شده اند اما این روش هم در مورد کاربران جواب نداده است.

تاریخ انتشار خبر اولیه: 23 - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - آبان 1397

 

به روز رسانی:

گوگل این مشکل را - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - تأیید و اعلام کرده که تعداد کمی از کاربران پیکسل 3 با این مشکل برخورده اند و به زودی آپدیتی برای رفع آن ارائه - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - می شود.

 

تماشا کنید: نگاه نزدیک به موبایل‌های «پیکسل ۳» و «پیکسل ۳ اکس ال» 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone